Hvor gør det mig ondt
Ved selv alt for godt hvordan det føles når man får en SA. Jeg var dog igennem ICSI behandling og vi har netop snakket om det var fordi jeg stoppede med crinone (progesteron som skal stabilisere livmoderslimhinden) og østradiol, som ligeledes hjælper. Normalt stopper man med dem når man får beskeden om man er gravid efter 14-15 dage, men det pudsige er at jeg startede med at bløde lidt 2 dage efter jeg stoppede, og så gik det lidt i sig selv og så kom det igen ugen efter, hvor jeg igen blev skannet, og selvom jeg rent ud sagt styrtblødte og havde sindsygt ondt, så bankede det lille hjerte bare, derfor blev jeg sygemeldt - men efter en uge så var fosteret ikke at se mere, fordi der var så meget blod - og så fik man ellers "veer" om aftenen hvor det hele næsten kom ud, så den planlagte udskrabning var ligesom en lettelse, da den jo slet ikke gjorde ondt bagefter.
Jeg valgte at fortælle det på mit arbejde, og lige pludselig fik man mange ting om andres forløb at vide og flere havde været igennem 2 aborter inden det lykkedes og mange flere havde prøvet det 1 gang - så det er egentlig skræmmende at der bliver snakket så lidt om det - for man tror jo desværre man er helt alene om det 
Anmeld