Opdatering på: "jeg er SÅ bange"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Først, hvor må det os være frygteligt for jer med 2 gange uden for livmoderen   og ja man skal åbenbart igennem 3. forsøg inden de kigger op Jeg tror gerne lige jeg vil have min første mens igen, så jeg ved at kroppen er ved sig selv igen, men har åbenbart nemt ved at blive gravid så vil nok prøve igen og håbe på at 3. gang er lykkens gang. Det er svært at vente sys jeg.

Held og lykke til dig også 

Tak for det! Og ja -jeg ved lige præcis hvor svært det er at vente, er møgutålmodig!

God dag og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Miepige

Hvor gør det mig ondt Ved selv alt for godt hvordan det føles når man får en SA. Jeg var dog igennem ICSI behandling og vi har netop snakket om det var fordi jeg stoppede med crinone (progesteron som skal stabilisere livmoderslimhinden) og østradiol, som ligeledes hjælper. Normalt stopper man med dem når man får beskeden om man er gravid efter 14-15 dage, men det pudsige er at jeg startede med at bløde lidt 2 dage efter jeg stoppede, og så gik det lidt i sig selv og så kom det igen ugen efter, hvor jeg igen blev skannet, og selvom jeg rent ud sagt styrtblødte og havde sindsygt ondt, så bankede det lille hjerte bare, derfor blev jeg sygemeldt - men efter en uge så var fosteret ikke at se mere, fordi der var så meget blod - og så fik man ellers "veer" om aftenen hvor det hele næsten kom ud, så den planlagte udskrabning var ligesom en lettelse, da den jo slet ikke gjorde ondt bagefter.

Jeg valgte at fortælle det på mit arbejde, og lige pludselig fik man mange ting om andres forløb at vide og flere havde været igennem 2 aborter inden det lykkedes og mange flere havde prøvet det 1 gang - så det er egentlig skræmmende at der bliver snakket så lidt om det - for man tror jo desværre man er helt alene om det

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

blomst84 skriver:

1000 tak... nej desværre sidst jeg aborterede scannede de mig og sagde at alt så fint ud.. men der skal 3. aborter til før de laver disiderede undersøgelser af livmorderen 

DET ER DA HELT URIMELIGT... SIKKE EN MÆRKELLIG REGEL!!!

TÆNKER PÅ DIG SØDE!!!

Anmeld

29. maj 2010

benthe :-)

blomst84 skriver:

..... Ja så skulle jeg desværre opleve det igen   det hele endte i en SA her til eftermiddag også på mit nye job endda  jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre med mig selv... DET ER FRYGTELIGT!!!

det er jeg ked af høre søde
et er på vej til dig søde
benthe

Anmeld

29. maj 2010

blomst84

benthe :-) skriver:

det er jeg ked af høre søde
et er på vej til dig søde
benthe

Rigtig sødt af dig  denne tråd er heldigvis næsten 2 mdr gammel og er gravid igen i 7. uge 

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

blomst84 skriver:

Rigtig sødt af dig  denne tråd er heldigvis næsten 2 mdr gammel og er gravid igen i 7. uge 

EJ en klump jeg fik i halsen jeg så ikke lige datoen før dette indlæg troet lige det var gået galt igen 

Heldigvis en gammel tråd og selvfølgelig går det ikke galt igen  

KRAM

Anmeld

29. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Øv hvor er det uretfærdigt. Er ked af at høre det skulle gå sådan igen... Største krammer herfra

Anmeld

29. maj 2010

Malonde1985

blomst84 skriver:

Nu hvor tråden her så lige blev bragt op igen, men du jo så er gravid igen , vil jeg sige mange gange TILLYKKE !!!!!!!

IIh hvor spændende

Krammer M

Anmeld

29. maj 2010

blomst84

Alexis skriver:

Øv hvor er det uretfærdigt. Er ked af at høre det skulle gå sådan igen... Største krammer herfra

Det rigtig sødt af jer  men denne her tråd er heldigvis næsten 2 mdr gammel... jeg er gravid i 7. uge og har set hjerteblink  ved ikke lige hvorfor denne her tråd er kommet frem igen  

Anmeld

29. maj 2010

blomst84

Malonde1985 skriver:

Nu hvor tråden her så lige blev bragt op igen, men du jo så er gravid igen , vil jeg sige mange gange TILLYKKE !!!!!!!

IIh hvor spændende

Krammer M

1000 tak og mange gange i lige måde   er helt forvirret over at denne tråd bliver bragt frem igen  det er fra sidste gang jeg mistede (6. april) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.