Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
..... Ja så skulle jeg desværre opleve det igen det hele endte i en SA her til eftermiddag også på mit nye job endda jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre med mig selv... DET ER FRYGTELIGT!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åh gud nej!! hvor er det hårdt
åh nej hvor er det bare frygteligt
blomst84 skriver: ..... Ja så skulle jeg desværre opleve det igen det hele endte i en SA her til eftermiddag også på mit nye job endda jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre med mig selv... DET ER FRYGTELIGT!!!
EJ FOR SATAN DA... PUHA EN OMGANG... MASSER AF KRAMMER HERFRA
ÅÅh nej søde hvor er jeg ked af det på dine vegne hvor er det uretfærdigt!!!!!
Jeg kan ikke gøre andet end at give dig et stort
HÅBER PÅ at der kommer en dejlig stork med held til dig igen snart!!!... Måske skulle du prøve - Selvom det er svært - at give din krop en lille pause, inden du bliver gravid igen.
KRYDSER ALT for at det lykkes igen.
Åh det er så skrækkeligt og uretfærdigt..
Nu har jeg ikke fulgt dig så meget, men nu skriver du jo "igen" - hvor mange gange er det sket?
Føler virkelig med dig - prøvede det selv 2 gange, inden det lykkes...
Chalala85 skriver: ÅÅh nej søde hvor er jeg ked af det på dine vegne hvor er det uretfærdigt!!!!! Jeg kan ikke gøre andet end at give dig et stort
Jeg syntes virkeligt det er unfair... 2 gange på 3 måneder nu skal jeg bare igennem det igen og håber smerterne snart går over
blomst84 skriver: Jeg syntes virkeligt det er unfair... 2 gange på 3 måneder nu skal jeg bare igennem det igen og håber smerterne snart går over
Det er bestemt heller ikke fair! får helt tåre i øjnene... hvis jeg kunne tage nogen af dine smerter og letne det hele for dig så gjorde jeg det gerne.
Måske i skal snakke med lægen om det er fordi du har svært ved at holde på fosteret!?
Sig endelig til hvis jeg kan gøre noget!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128