Opdatering på: "jeg er SÅ bange"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

blomst84

patella skriver:

Åh det er så skrækkeligt og uretfærdigt..

Nu har jeg ikke fulgt dig så meget, men nu skriver du jo "igen" - hvor mange gange er det sket?

Føler virkelig med dig - prøvede det selv 2 gange, inden det lykkes... 

Det her er anden gang  blev du undersøgt at lægen efter de 2 gange ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

otlitrom

Åh nej altså! Hvor trist!!

Anmeld

6. april 2010

MyBaby

Det gør mig så ondt! Du får lige en masse varme tanker og kram herfra - håber du har nogen at støtte dig til!

Anmeld

6. april 2010

LinLin

Åh nej! Det er jeg ked af at høre!

Anmeld

6. april 2010

patella

blomst84 skriver:

Det her er anden gang  blev du undersøgt at lægen efter de 2 gange ?? 

Da det skete anden gang, spurgte jeg lægen om jeg skulle undersøges, men han sagde at vi bare skulle prøve at lave en bebs igen, og hvis det så skete igen, så ville de gå ind og lave nogle tests. 

Det de bl.a. ville teste var om jeg måske producerede for lidt af det hormon der skal fortælle kroppen at jeg er gravid, og dermed sørge for at holde på fosteret. Jeg blev gravid 3 gange inden for 3 cyklusser, og 3. gang var så lykkens gang.

Han fortalte at der for det første er rigtig mange der oplever SA de første gange man forsøger at blive gravid, og for det andet, talte han om at jeg skulle være glad for at jeg ku bli gravid, for det er ofte, hvis det er netop den proces der ikke fungerer, at det kan være sværere at gøre noget. (altså ikke umuligt, men sværere)

Hvis det var mangel på førnævnte hormoner, kunne disse evt. tilføres. Men jeg ved ikke så meget om det, da det aldrig nåede så langt... Men prøv at tal med din læge... 

Men ligenu skal du bare gi dig selv lov til at være ked af det! Du får lige et

Anmeld

6. april 2010

lululupo

århhh nej 

herfra

Anmeld

6. april 2010

Faith

patella skriver:

Da det skete anden gang, spurgte jeg lægen om jeg skulle undersøges, men han sagde at vi bare skulle prøve at lave en bebs igen, og hvis det så skete igen, så ville de gå ind og lave nogle tests. 

Det de bl.a. ville teste var om jeg måske producerede for lidt af det hormon der skal fortælle kroppen at jeg er gravid, og dermed sørge for at holde på fosteret. Jeg blev gravid 3 gange inden for 3 cyklusser, og 3. gang var så lykkens gang.

Han fortalte at der for det første er rigtig mange der oplever SA de første gange man forsøger at blive gravid, og for det andet, talte han om at jeg skulle være glad for at jeg ku bli gravid, for det er ofte, hvis det er netop den proces der ikke fungerer, at det kan være sværere at gøre noget. (altså ikke umuligt, men sværere)

Hvis det var mangel på førnævnte hormoner, kunne disse evt. tilføres. Men jeg ved ikke så meget om det, da det aldrig nåede så langt... Men prøv at tal med din læge... 

Men ligenu skal du bare gi dig selv lov til at være ked af det! Du får lige et

Det nævnte hormon hedder progesteron og kan tilføres kunstigt. Det hjælper med til at livmoderen holder på ægget når det er befrugtet. Man får det når man er i fertilitetsbehandling.

Ps. Kender dig ikke, men har virkelig ondt af dig. Det er sku mega uretfærdigt!

Anmeld

6. april 2010

Kit

Åhhh...jeg var ellers så glad, da jeg så du havde testet positiv. Det gør ondt i mit hjerte, at du skal opleve det igen.

Ved at ord ikke hjælper meget i denne situation, så du får i stedet et kæmpe

Håber det snart lykkedes igen for os begge og det hele bliver, hvor det skal.

Knus, Kit

Anmeld

6. april 2010

blomst84

1000 tak for alle de støttende og meget søde ord.. det varmer virkelig   puha må ringe til lægen i morgen så jeg kan komme ind til scanning og håber alt er ude på den naturlige måde..... Det her er nok det væreste jeg har prøvet længe.... 

Anmeld

6. april 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

..... Ja så skulle jeg desværre opleve det igen   det hele endte i en SA her til eftermiddag også på mit nye job endda  jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre med mig selv... DET ER FRYGTELIGT!!!

Det var da frygteligt og uretfærdigt! Sender dig en kæmpe krammer!!! Ved du hvad der går galt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.