Nyt fra Bavianis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Pige2009

Hvor er det bare en helt igennem umenneskelig situation i står i. Jeg sender min dybeste medfølelse og håber på det bedste!

Knus & tanker Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

dorthemus

Puh den er barsk altså! Har slet ikke ord for hvor trist jeg er på jeres vegne  Håber I får taget ordentlig afsked og får taget godt om hinanden.

Sender et stort til dig!

Anmeld

6. april 2010

Risen

Øv hvor er det bare en kedelig historie.. Det er fandme umenneskeligt.. tænk at der ikke er noget at gøre ? .. Fostervand fra en anden ? Et eller andet.. Synes du klarer det så flot og jeg ønsker dig alt det bedste! 

Mange knus

Anmeld

6. april 2010

Bayze

Kære Susanne

jeg mindes heller ikke at have hørt om nogen der har måtte gå så krævende et forløb igennem som jeres og som nu ender så tragisk. Jeg kan næsten ikke holde ud at læse om det og jeg er flere gange "sprunget over" at skrive et indlæg i denne tråd. det er ellers sjældent at jeg bliver ramt af berøringsangst, men jeg ved simpelthen slet ikke hvad jeg skal sige til dig og er bange for at komme til at skrive noget håbløst banalt.

Det er simpelthen så synd for jer og I har min dybeste medfølelse.

Det er så dejligt at du ikke "er helt væk" men har overskud til at give lyd herinde indiemllem.

Mange mange varme tanker,

Tina

Anmeld

6. april 2010

TbCp

Det er simpelthen så forfærdeligt det i skal igennem og jeg har slet ikke ord for at beskrive hvor ondt det gør mig.

Jeg håber i kommer bare nogenlunde hele igennem dette og får den hjælp til at kommer videre, som i har brug for

Anmeld

6. april 2010

MariaJ

Jeg er så imponeret over hvordan I tackler situationen og at du overhovedet er i stand til at være til stede herinde. Jeg kan godt forstå at du føler dig på randen af at blive gal, men kan faktisk også godt følge dig i at det har givet mening at få tid til at sige farvel. Tak fordi du deler din historie med os, selvom den er skræmmende og umenneskelig. Jeg var så nervøs da jeg selv skulle til MD scanningen, netop fordi man jo ville skulle føde barnet, hvis der var noget galt. På en eller anden mærkelig måde tror jeg faktisk det ville have hjulpet mig at have kendt en historie som din, at selv hvis det mest forfærdelige skulle ske ville det være muligt at overleve. Mange tanker til jer både i dag og dagene der kommer.

Maria

Anmeld

6. april 2010

Bavianis

Mange tak for Jeres indlæg.

Jeg er rigtig glad for at I føler at I kan bruge mine oplevelser til noget! Jeg har virkelig ofte tænkt over hvorvidt jeg skulle skrive herinde om mine (mange og dårlige) oplevelser. Jeg er selv blevet bange når jeg har læst om andre, hvor det er gået skævt, så har haft mine tvivl. Men er tit blevet opfordret til at berette, så jeg tænkte at folk ikke skulle gå og være nervøse for mig!

Men at I føler I kan bruge det til noget er kun godt. Jeg havde de samme tanker mht at være med i Alarm 112. Men tænkte, at min historie (som dog i programmet indtil videre "ender godt"!) kan være med til at hjælpe andre. Så tak for Jeres kommentarer

Anmeld

6. april 2010

Barbamama

Puha.... jeg har virkelig tænkt meget på dig og det forfærdelige du skal igennem! Jeg kan godt forstå du har lullet dig lidt ind i din egen verden og snakket med ham når du kunne. Den afsked vil man godt trække ud.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig. Jeg er bare så ked af det på dine vegne og ville sådan ønske at du ikke skulle igennem det du nu skal.....

Anmeld

6. april 2010

Mettemus

Hvor virker du bare super, super stærk! Du er godt nok kommet langt på bare én uge. For mig virker det fuldstændig umenneskeligt at skulle alt det igennem og så stadig kunne holde hovedet så meget oven vande at du kan se at du skal videre - det er så flot. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg selv ville reagere i sådan en situation - helt sikkert ikke sådan her (helt sikkert rigtig dårligt)! Jeg ønsker dig alt muligt godt på din vej videre, for det er vel nok en frygtelig og unfair beslutning i har skullet træffe og en urimelig og ulykkelig situation at stå i.

Anmeld

6. april 2010

4kløver

kan ikke andet end at sende dig et og fortælle at jeg tænker på dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.