[citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f]
Vi var til konfirmation forleden dag og Iza var også med. Svigermor er jo så vild med Iza og vil så gerne holde hende osv., men Iza har aldrig brudt sig om at blive holdt af andre end hendes far og jeg....ja, og så en af vores venner Jakob, som bare er et hit. Hun bliver meget ked af det og græder/skriger højt til hun er hos os igen.
Nå, til denne her konformation vil svigermor gerne tage Iza op fra sin lur...og dum som jeg er, giver jeg efter....jeg kan godt se ud af vinduet at Iza ikke er så glad. Hun er stille og meget observerende - ingen grin eller smil. Så ser Iza mig og så bryder fanden løs - hun skriger højt, hvorefter svigermor vender rundt og går væk fra mig og ud af døren igen. Hele vejen væk fra mig, kan hun se mig og jeg hende og hun græder bare. Hun var ikke glad, men bare mut sammen med svigermor, men stoppede dog gråden, indtil hun så mig igen.
Og jeg fik det SÅ dårligt - jeg følte bare, jeg kunne se angsten i hendes øjne ...men det er jo en del overfortolket fra min side...men men men altså, bliver det hele ikke bare meget værre, hvis man gør sådan? Eller er man nødt til en gang i mellem at presse dem over til andre. Jeg er sådan i tvivl, for Iza har ikke godkendt nogen udover far, mor og så vores ven Jakob og har aldrig villet være hos andre.......Flere siger til mig, at det er hvad de er vant til - at jeg skal lade hende bliver passet noget mere og at hun skal mere ud blandt folk...men for f......hun vil jo ikke og jeg synes også, vi har så meget at se til, at jeg ikke orker at se folk, bare for at min datter skal vænnes til det.....ej, men sådan har jeg det lige pt.
Nå, hvad siger I tøser - hvordan gør I og er jeres unger overhovedet bange for fremmede?
/Jeanette, der liiige blev lidt øv ved tanken om, at vi snart skal på weekendtur med svigermekanikken med et omklamrende og meget morsyg barn. [/citat]
Laura har også en tendens til at være "menneskesky", mange gange skal hun bare lige se dem an en times tid eller 2, andre gange skal folk bare snakke til hende og hun stikker i et skrig af den anden verden...
Har fundet ud af at hun ofte gør det over for folk hun ikke ser så meget... min holdning er at det er folk bare nød til at acceptere og så lade hende være... Det gør de fleste så også, bortset fra min storebror's kone og datter, dvs datteren er så lille at hun ikke forstår det, hun er lige blevet et år i april, men min svigerinde mener ikke at det er hendes opgave at sørge for at hendes datter stormer helt op i hovedet på min datter, for det er jo min datter der er problemet... Mener hun...
Så jeg flytter konsekvent Laura når det bliver for meget...
Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+3
Anmeld