Opdatering på "Dårlige nyheder"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Kvindemin

Sødeste sødeste sødeste. Jeg er, som alle de andre tom for ord. Vil blot sende du og din mand en masse tanker og et stort varmt knus. Øv hvor skær den i mit hjerte.

Stort knus og alt hvad jeg kan give jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Vial

Nej nej nej nej. Er så trist og ked af det på jeres vegne. Hvor er der nogle skrækscenarier, man kan havne i, når man ganske simpelt bare vil ha' sit drømmebarn. Lille August havde nogle hårde odds. Jeg havde sådan håbet, at han havde klaret det og havde fået et langt godt liv hos sine forældre. I stedet bliver det ultra kort og I vil altid ha' savnet og sorgen i jer altid. Ikke ord kan beskrive, hvor uretfærdigt og modbydeligt det er. Jeg ønsker jer masser af styrke til at gå igennem det hele. Fødsel som afsked. Mit hjerte græder med jer.

Anmeld

1. april 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Kæreste Susanne

Jeg blev helt kold i maven da jeg læste dit indlæg og jeg er uendelig ked af det på dine vegne. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan du så har det nu.

Ord er meget fattige i sådan en situation, men jeg håber I kommer igennem det sammen og får en smuk begravelse, selvom I slet slet ikke burde afholde sådan en for jeres søn. Ingen mennesker burde opleve det I oplever nu. Det er bare så forfærdelig og sørgerligt.

Jeg håber du får god støtte af dine nærmeste. Jeg har bare så sindssyg ondt af både dig og Gregers.

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive og er bange for at skrive det forkerte som måske gør dig mere ked af det, men du ved at du altid kan læsse af herinde og få den bedste støtte vi kan yde dig.

Indtil videre tænker jeg på dig og ved jeg absolut ikke er den eneste.

Knus Rie

Anmeld

1. april 2010

Valle81

Har nu siddet her og kigget på skriveboksen i 10 min og overvejet hvad jeg skulle skrive. Men jeg kan slet ikke finde nogle ord.

Sender derfor mine varmeste tanker til Jer.

De kærligste hilsner Christina

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

åh nej åh nej hvor er jeg dog ked af det på jeres vegne. havde virkelig krydset alt for jer og håbede at det ville gå i orden for jer. jeg føler med jer helt ind i det inderste af mit hjerte.

mangler fuldstædig ord for den følelse jeg har indeni. hvor er det bare trist. sender jer en masse trøst og kram

Anmeld

1. april 2010

FrkC

Åh nej åh nej !!!!

Hvor er det bare frygteligt !!!

Sender mange 1000 kram og tanker til jer !!!

Anmeld

1. april 2010

MariaJ

Åh nej, hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Hvor er det svært at finde ord. Som mange andre herinde havde jeg virkelig håbet det skulle gå godt for jer. Jeg håber I har et godt netværk ude i den virkelige verden, der kan passe på jer og være der for jer. Mange tanker og knus.

Maria

Anmeld

1. april 2010

Mathilde

Åh hvor gør det dog ondt at læse! Meget endda

Jeg sender min dybeste medfølelse til jer....det må simpelthen være så hårdt

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Hvor er det dog forfærdeligt!!!!!  Det må være en umenneskelig hård omgang I skal igennem.....

Sender jer mine tanker og håber alt det bedste for jer......

Anmeld

1. april 2010

lululupo

Ejjjjj det er bare ikke ok, uretfærdigt!!!!! Der findes ikke ord, men masser af kram og tanker herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.