Andre med kæmpe store børn...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Tina2

Min datter Filuca som lige er fyldt 6 år er ca 131 cm høj og vejer 26 kg. Hun bruger str 134/9 år i tøj og str 33 i sko. Hun rager op over alle de andre i børnehaven....

Milas som snart bliver 3 år er 103 cm høj og vejer 18 kg. Bruger str 104/110 i tøj og 27-28 i sko.

Begge var præcis 1 meter høje på deres 2½ års dag, men tror dog Milas nok skal indhente sin søster på et tidspunkt  Han bliver nok ligeså høj som sin far, som er 1.97 cm høj (jeg er 1.80 cm høj)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

<3

Eva skriver:

Den med de to år den passer vidst ingen steder...men lægerne har en eller anden måde de gør det på og skal det være helt korrekt er det noget med en knogle i hånden/håndleddet? der måles.

Min Bertram vejede 4500g da han blev født i uge 38+0, så han er også bare fortsat og er vokset meget hvert år.

Det er rigtigt med den knogle i hånden. Den fik jeg selv målt som 14årig (for det er først der kan man aflæse den med mindst mulig fejlmargen), og den sagde jeg ville blive 174cm og jeg endte på 178cm så helt gal var den ikke

Min venindes læge havde sagt det med højden som 2årig... Ved jo ikke om det passer. Endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.