Andre med kæmpe store børn...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.135 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Honningblomst

Jeg bliver gang på gang overrasket over min midterste, hold kæft han er en kæmpe dreng. Lidt synd for man tror jo nemt han skal kunne mere end han kan og er meget ældre...men han er jo kun lige 7 år.

Andre der har kæmpe børn og evt ældre børn...kunne godt tænke mig at høre om det bare er fortsat derud af med den hurtige vækst?

Har lige købet sko til Bertram i str.39!!!og hans mor er altså bare en lille lort..

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Soap

Aiii nu har jeg jo svaret i den anden tråd 

Kopiere du det over så 

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

Ja, det er nemlig synd...er spændende hvor stor din bliver om det fortsætter op gennem skolegangen...jeg troede det ville stoppe men det ser ikke sådan ud med Bertram så bliver lidt sjovt at se hvor stor han bliver.

Anmeld

30. marts 2010

<3

Hej

hæhæ min søn på 2,6år bruger str.28 i sko og mest str.116-122 i tøj

Så selvom han bare er en bette en så synes jeg alligevel jeg godt måtte skrive her! Haha

fra en mor til et vuggestuebarn som er større end de fleste børn i bh

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

Kirle skriver:

Hej

hæhæ min søn på 2,6år bruger str.28 i sko og mest str.116-122 i tøj

Så selvom han bare er en bette en så synes jeg alligevel jeg godt måtte skrive her! Haha

fra en mor til et vuggestuebarn som er større end de fleste børn i bh

jamen, endelig skriv....det der var sjovt med de ældre, var at høre om det mon fortsatte for dem

Nu har jeg haft en der altid var den mindste og en der altid er den største og den sidste er vidst meget gennemsnitlig.

Anmeld

30. marts 2010

lene

her er min den store Mathias også en lang dreng, han er lige blevet 6 år og er ca 125 og vejer 23 kg,

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

lene skriver:

her er min den store Mathias også en lang dreng, han er lige blevet 6 år og er ca 125 og vejer 23 kg,

Ok.... er det højt for en seks årig? ja, det er det vel egentlig... min er også tung, derfor virker han lidt voldsom ind imellem, synes jeg..

Anmeld

30. marts 2010

lene

det er over middel, min kærestes datter på 8 er 129 , så ja han ligger ikke den korte ende,

jamen så længe vægt og længde passer sammen er det jo helt fint

du kan se her inde http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=619/sprog=1/grp=9/menu=1/

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

lene skriver:

det er over middel, min kærestes datter på 8 er 129 , så ja han ligger ikke den korte ende,

jamen så længe vægt og længde passer sammen er det jo helt fint

du kan se her inde http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=619/sprog=1/grp=9/menu=1/

Hans vægt er i den høje ende, men det er jo igen forskelligt hvad børn vejer. Han er 140cm og vejer 37 kg, så høj og tung...men sådan skal han bare være...mon ikke han når at runde de to meter..

Anmeld

30. marts 2010

Lady Marion <3

Jamen min søn på 14 har altid været stor som lille og var dejlig buttet indtil han var 3 ..   Nu er han så lige fyldt 14 , er ret slank , 1.82 høj og bruger 43-44 i sko ,,,   Håber snart han ikke bliver højre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.