Andre med kæmpe store børn...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Jamen min søn på 14 har altid været stor som lille og var dejlig buttet indtil han var 3 ..   Nu er han så lige fyldt 14 , er ret slank , 1.82 høj og bruger 43-44 i sko ,,,   Håber snart han ikke bliver højre.

Uha...ja, han er da høj...kan du huske hvor stor han var da han startede i skole..

Min på snart 13 år har lige rundet de 150cm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Uha...ja, han er da høj...kan du huske hvor stor han var da han startede i skole..

Min på snart 13 år har lige rundet de 150cm...

Mmmm ,, tjekker lige barnets bog .. måske

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Mmmm ,, tjekker lige barnets bog .. måske

Ok.. må du gerne når du har tid og selvfølgelig hvis du gider..

Anmeld

30. marts 2010

lene

Eva skriver:

Hans vægt er i den høje ende, men det er jo igen forskelligt hvad børn vejer. Han er 140cm og vejer 37 kg, så høj og tung...men sådan skal han bare være...mon ikke han når at runde de to meter..

Jamen lyder til at være lige som han skal, det  jo også en del med muskler og knogle bygning at gøre, hehe jo hvis han forsætter på den måde så gør han nok =0) min storebror var 129 da han blev 6 år og i dag  er han altså 196

Anmeld

30. marts 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Ok.. må du gerne når du har tid og selvfølgelig hvis du gider..

Til 5 års undersøgelse var han 121 og vejede 24.1 .. Hans vægt ligger nu konstant i underkanten pga højden .   Ved ikke om han var meget høj som 5 årig , har jo intet at sammenligne med

Anmeld

30. marts 2010

Lady Marion <3

Hov .. Som 7 årig 133.5 lang og 27.4 kg

Anmeld

30. marts 2010

<3

Ja min Tjalfe på 2 år og 5 mdr er 104cm høj, vejer 18kg, bruger 28 i sko og 116-122cm i tøj. Han var 50cm og 3430gr da han blev født i uge38, og har bare vokset som en gal lige siden. 83cm da han blev 1år og 98cm da han blev 2år. Så det blev til 33cm det første år, 15cm det andet år og 6cm på første halvdel af det 3. år. Så det bliver da mindre og mindre  

Har hørt at den højde de har når de bliver 2år er det halve af det som de bliver når de er færdig med at vokse. Så vi regner med en stor dejlig dreng på 2meter

Er meget spændt på hvornår han stopper med at vokse. Hvordan er jeres store drenges og pigers vækst været?

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

Kirle skriver:

Ja min Tjalfe på 2 år og 5 mdr er 104cm høj, vejer 18kg, bruger 28 i sko og 116-122cm i tøj. Han var 50cm og 3430gr da han blev født i uge38, og har bare vokset som en gal lige siden. 83cm da han blev 1år og 98cm da han blev 2år. Så det blev til 33cm det første år, 15cm det andet år og 6cm på første halvdel af det 3. år. Så det bliver da mindre og mindre  

Har hørt at den højde de har når de bliver 2år er det halve af det som de bliver når de er færdig med at vokse. Så vi regner med en stor dejlig dreng på 2meter

Er meget spændt på hvornår han stopper med at vokse. Hvordan er jeres store drenges og pigers vækst været?

Den med de to år den passer vidst ingen steder...men lægerne har en eller anden måde de gør det på og skal det være helt korrekt er det noget med en knogle i hånden/håndleddet? der måles.

Min Bertram vejede 4500g da han blev født i uge 38+0, så han er også bare fortsat og er vokset meget hvert år.

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Til 5 års undersøgelse var han 121 og vejede 24.1 .. Hans vægt ligger nu konstant i underkanten pga højden .   Ved ikke om han var meget høj som 5 årig , har jo intet at sammenligne med

Ok...tak fordi du lige kikkede...heldigvis eller desværre er Bertrams vægt også med og det er jo både godt og skidt...

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

lene skriver:

Jamen lyder til at være lige som han skal, det  jo også en del med muskler og knogle bygning at gøre, hehe jo hvis han forsætter på den måde så gør han nok =0) min storebror var 129 da han blev 6 år og i dag  er han altså 196

Uha...så er det nok sådan en kurve Bertram kører...som din bror... men store mænd er smukke mænd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.