Andre med kæmpe store børn...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Pia.

Mille hun er 7 år - okt. 02 (som du ved) Hun er 130 cm og vejer 29 kilo og bruger str. 34 i sko. . .

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

lene

Eva skriver:

Uha...så er det nok sådan en kurve Bertram kører...som din bror... men store mænd er smukke mænd..

ja det er det nok, samme kurve de køre

Anmeld

31. marts 2010

Diana...

Ja nu Lucas jo godt nok kun 13 måneder men han har altid været den største :) han er den største i han DP han er 83 lang vejer 12 kg og bruger str 22 han er den der bruger de største sko i DP. 

Knus Diana med en bamse :)

Anmeld

31. marts 2010

Anita80

Eva skriver:

Jeg bliver gang på gang overrasket over min midterste, hold kæft han er en kæmpe dreng. Lidt synd for man tror jo nemt han skal kunne mere end han kan og er meget ældre...men han er jo kun lige 7 år.

Andre der har kæmpe børn og evt ældre børn...kunne godt tænke mig at høre om det bare er fortsat derud af med den hurtige vækst?

Har lige købet sko til Bertram i str.39!!!og hans mor er altså bare en lille lort..

Knus Eva...

Har en dreng der lige er blevet 7 år gammel. Han bruger str. 36 i sko og str. 8-9 år i tøj.

Han er 132cm høj og vejer 22-24kg.

Syntes han er monster stor når jeg skal købe tøj til ham i str der ligger 1 eller 2 str over hans alder...

Anita

Anmeld

31. marts 2010

FrkT

Nu har jeg ingen børn selv, men må man godt være med alligevel???? Har en veninde som har en søn, der her til sin 3-måneders undersøgelse var 73 cm lang og vejede 9,5 kg... DET er stort!

Anmeld

31. marts 2010

Lillefe

Kirle skriver:

Hej

hæhæ min søn på 2,6år bruger str.28 i sko og mest str.116-122 i tøj

Så selvom han bare er en bette en så synes jeg alligevel jeg godt måtte skrive her! Haha

fra en mor til et vuggestuebarn som er større end de fleste børn i bh

WOW og jeg syntes min datter var stor.. hehe

Anmeld

31. marts 2010

Lillefe

Jeg bliver gang på gang overrasket over min midterste, hold kæft han er en kæmpe dreng. Lidt synd for man tror jo nemt han skal kunne mere end han kan og er meget ældre...men han er jo kun lige 7 år.

Andre der har kæmpe børn og evt ældre børn...kunne godt tænke mig at høre om det bare er fortsat derud af med den hurtige vækst?

Har lige købet sko til Bertram i str.39!!!og hans mor er altså bare en lille lort..

Knus Eva...

MIn datter er 109 cm høj og bruger str. 29 i sko  men jeg er lidt spændt med den næste også... vi er begge høje hjemme hos os, og min lillebror på 14 år er for eks 190 cm høj...!! og derhjemme er de også høje (det er min far og stedmor)

Anmeld

31. marts 2010

Corn

nummer 1 er lang og slank, nr to er lang og bred.... Og det piner den store lidt, at lillebror er ved at hale indenom...

Anmeld

31. marts 2010

Miamaja

Min dejlige skat er hoj og stor af sin alder. han er 3 aar men bruger str 4 aar i toj nu. det sidste aars tid er han skudt i vejret og laegen regner med han bliver en hoj flot fyr som voksen pga sin vaekstkurve. det er saa skont for jeg og farmand er ogsaa hoje, saa det ville vaere helt 'forkert' hvis vores barn var en lille lav en... folk tror hele tiden han er aeldre end han er, da han er paa samme hojde som dem der er et aar aeldre.

Anmeld

31. marts 2010

Lady Marion <3

Har jo også lille Alexander på snart 12 mdr ..  85 cm og 13 kg   Ligeså stor som storebror var ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.