Rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maise skriver:

nå vi har været hos mine forældre som er rygere og som har luftet så meget ud inden vi kommer at jeg ikke kan lugte at det er et ryger hjem, så stinker mit tøj bare af at have været i hjemmet, fordi jeg har siddet i en rygersofa, så stinker mine bukser, ja selv min bh lugter. egentlig utroligt.

Jamen det gir' jeg dig ret i.

Jeg bryder mig heller ikke selv om at komme i hjem hvor der ryges. Jeg føler mig virkelig klam, når jeg kommer hjem - dels fordi jeg stinker, men også fordi at jeg føler at røgen sidder i mit hår, min hud ....argh, ja alle steder! Alt tøj bliver smidt til vask med det samme, og derefter et brusebad! Tanken om at skulle gå i seng, med røg siddende alle steder, girø mig myrekryb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Vial

Rygning under åben himmel generer mig lige så meget, som indendørs. Må tit tage en dyb indånding, når jeg passerer et busstoppested. Jeg stiller mig altid demonstrativt langt fra en ryger, når jeg venter på grønt lys ved et fodgængerfelt. Jeg forstår slet ikke at det er lovligt. Det værste er at folk står og ryger ved indgangen til Riget ved svangeramb. så man lige kan få lungerne fyldt med røg inden man skal ind til undersøgelse. Så mega klamt. Overvejer at klage over det.

Anmeld

2. april 2010

BinaMor

jeg er total dobbelt moralsk

ved gabriella "kunne" jeg ikke holde. røg mellem 5-7... da jeg blev scannet var hun for lille og blev spurgt om jeg røg.. da jeg fødte og hjertelyden drillede blev jeg også spurgt af jm om jeg røg

og hun vejede kun 2650 fik min lille pige i armene og blev såå ked. MIT ANSVAR. et lille liv jeg havde røget til i mavendet gav mig en lærestreg. folk sir når jeg klager min nød at jeg jo også er lille og at hendes vægt passede til længden men der sidder alligevel en følelse af hvor forkert det er.

så jeg stoppede af ren skyldfølelse. og ryger slet ikke ved denne. håber virkelig at andre når at indse fejlen før jeg gjorde. men igen. så forstår jeg at det er svært at forholde sig til babyen i maven og man ignorer (eller fortrænger) at baby får en masse nikotion og alverdens affaldsstoffer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.