Rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Tina2

lillemunk skriver:

Hørte i går i Netto en gravid fortælle at hun røg op til 30 smøger om dagen og det havde hun også gjort ved sit første barn og han veje godt 4100 gram.

Jeg tænkte 30 ????det var godt meget.
Jeg røg selv i starten, men er heldigvis holdt op og nyder at være x-ryger.
hypnose hjælp mig. men røg på hele dagen 5 til 10 smøger (og havde det vildt dårligt med det)

Hvor meget ryger i andre som render rundt i maven med en lille bebs ???

Hvis i har røget hvad har jeres poder så vejet ved fødselen.?

Jeg røg da jeg var gravid med min datter... Max 5 om dagen, men stadig for meget jo  Hun vejede 4200 g, så hun havde en fin str. Væksthæmmet er hun heller ikke da hun idag er 6 år og er ligeså høj som en 8-9-årig.....

Stoppede da jeg blev gravid med min søn (fik laserakupunktur) og han vejede 4800 g, og på hans 2½ års dag målte han præcis det samme som sin søster da hun var 2½ år- nemlig 1 meter:-)

Synes overhovedet ikke det er ok at ryge når man er gravid, og jeg er glad for jeg stoppede da jeg blev gravid med min søn. Men det med små og væksthæmmede børn holder nu ikke altid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

lillemunk

Tina2 skriver:

Jeg røg da jeg var gravid med min datter... Max 5 om dagen, men stadig for meget jo  Hun vejede 4200 g, så hun havde en fin str. Væksthæmmet er hun heller ikke da hun idag er 6 år og er ligeså høj som en 8-9-årig.....

Stoppede da jeg blev gravid med min søn (fik laserakupunktur) og han vejede 4800 g, og på hans 2½ års dag målte han præcis det samme som sin søster da hun var 2½ år- nemlig 1 meter:-)

Synes overhovedet ikke det er ok at ryge når man er gravid, og jeg er glad for jeg stoppede da jeg blev gravid med min søn. Men det med små og væksthæmmede børn holder nu ikke altid....

<Det passer ikke altid... Og da slet ikke på dig... Hold op nogle store børn.
Syntes også det er vigtigt at man prøver at skære ned på smøgerne, når man nu ikke kan hold op, var bare så rystet over hendes 30 smøger.

Anmeld

30. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Da jeg ventede Jesse røg jeg 20 om ugen. Han vejede 3330.

Anmeld

30. marts 2010

anna-jonas

Hvor er 0?????

Anmeld

30. marts 2010

FruPudderkvast

Anna-jonas skriver:

Hvor er 0?????

HER!!

Jeg røg inden jeg blev gravid, men stoppede med det samme da jeg fik en positiv graviditetstest..

Jeg vil ikke blande mig i hvad andre gør, men jeg kunne ALDRIG drømme om at ryge med en bebs i maven..

For mig er det enten eller.. Graviditet eller rygning? - Man kan ikke begge dele

Anmeld

30. marts 2010

Sees

Jeg røg max 5 om dagen, da jeg ventede Emil og han vejede 3100 gram - Men han er også født 3 uger for tidligt.

Anmeld

30. marts 2010

gruener

Jeg røg 30 om dagen, inden jeg blev gravid. Jeg gik fra 30 til 0 da jeg fandt ud af det.. Man kan ikke se væksthæmningen på barnets ydre. Alle barnets organer bliver mindre, hvis moderen har røget. Der er forhøjet risiko for astma m.m. Samt risikoen for abort bliver forhøjet. Det ville jeg ikke udsætte lille tut for. Jeg har aldrig villet stoppe, men sagde altid, at den dag jeg blev gravid ville jeg stoppe. Det gjorde jeg så. Det er den største motivation der findes

Anmeld

30. marts 2010

wamse

Jeg røg mellem 5 - 10 smøger om dagen, da jeg ventede drengene, og det er selvfølgelig 5-10 mere end det jeg burde have gjort. Men det holder ingen steder at de skulle være væksthæmmede, min 17 årige er 187 høj og ham på 14 er 175 høj. Men jeg er da ikke på nogen måde i tvivl om at det ikke er sundt, og valgte også at smide mine smøger inden jeg ventede min datter.

Anmeld

30. marts 2010

SabinaS

Jeg blev også nød til at stoppe da jeg blev gravid.. bliver simpelhen så trist når jeg ser en gravid kvinde ryge.

Jeg klarede det ved at tænke på det lille uskyldige foster hver gang jeg fik lyst.. mit barn kommer før mine laster.

Anmeld

30. marts 2010

SandraL

SabinaS skriver:

Jeg blev også nød til at stoppe da jeg blev gravid.. bliver simpelhen så trist når jeg ser en gravid kvinde ryge.

Jeg klarede det ved at tænke på det lille uskyldige foster hver gang jeg fik lyst.. mit barn kommer før mine laster.

Sådan har jeg det også - og jeg smed mine cigaretter ud efter en positiv test fra lægen, og har ikke røget siden. Er i dag 36+4..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.