Maven 14+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Ja, det er rigtig fint - i forhold til graviditetsmoden hehe. Godt timet

Ja jeg synes jo graviditetstøjet er ret kedeligt... Og det mangler farve.... Og jeg ELSKER farver, især nu hvor det bli'r forår og sommer :-)

Så jeg er meget glad for det tøj der er fremme er noget vi gravide også kan klemme os i :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Her er min mave i lørdags hvor jeg var 14+6 :-)

Neej Tina hvor ser du skide godt ud!! Åleslank og så med en lille kugle-mave

Jeg synes da faktisk den er stor i forhold til tidspunktet, men det er jo nok fordi det ikke er første gang

Forlden smed jeg lige et par billeder på af min her kort før termin, prøv at se hvor stor den er blevet:

https://www.baby.dk/debat/44377pi1/uge-38/nu-popper-den-vist-snart.aspx

Anmeld

30. marts 2010

lillemunk

Lille fin mave... Glæder mig dog til at se den med en stram bluse omkring

Anmeld

30. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Neej Tina hvor ser du skide godt ud!! Åleslank og så med en lille kugle-mave

Jeg synes da faktisk den er stor i forhold til tidspunktet, men det er jo nok fordi det ikke er første gang

Forlden smed jeg lige et par billeder på af min her kort før termin, prøv at se hvor stor den er blevet:

https://www.baby.dk/debat/44377pi1/uge-38/nu-popper-den-vist-snart.aspx

Super flotte billeder du har lagt ind!!!! Vildt flot mave! :-) Og heller ingen strækmærker, det er lækkert, hva? :-)

Jeg har heller ingen fået, selvom min mave har været enorm, og håber virkelig heller ikke jeg får denne gang!!!

Og tak mht mit billede:-) Havde ikke lige fået taget mavebillede igår og så lagde jeg det der ind istedet for, men skal da ha' taget senere, min mand skal lige være hjemme til det, ellers må jeg få Filuca til det:-)

Åleslank er jeg nu ikke  Selvom det kunne være fedt!!!! :-)

Anmeld

30. marts 2010

Tina2

lillemunk skriver:

Lille fin mave... Glæder mig dog til at se den med en stram bluse omkring

Tak, ja det skal nok komme men pt synes jeg faktisk bare jeg ser kvapset ud når jeg går i noget stramt. Ikke sådan at folk ikke kan se jeg er gravid, det kan de sagtens, jeg synes bare jeg ser kvapset ud

Anmeld

30. marts 2010

Honningblomst

Hvor er I smukke... og sikke stor du allerede er...

Anmeld

30. marts 2010

Mai-pigen

Hvor er du fin.. Kan se vi næsten er lige langt, jeg er 14+6 idag..

Dog lidt større end dig..

Anmeld

30. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Super flotte billeder du har lagt ind!!!! Vildt flot mave! :-) Og heller ingen strækmærker, det er lækkert, hva? :-)

Jeg har heller ingen fået, selvom min mave har været enorm, og håber virkelig heller ikke jeg får denne gang!!!

Og tak mht mit billede:-) Havde ikke lige fået taget mavebillede igår og så lagde jeg det der ind istedet for, men skal da ha' taget senere, min mand skal lige være hjemme til det, ellers må jeg få Filuca til det:-)

Åleslank er jeg nu ikke  Selvom det kunne være fedt!!!! :-)

Hvis ikke DU er åleslank, så er der noget jeg ikke har forstået:-)

Ja, det er skønt at være sluppet for strækmærker og rart at høre at du også er undsluppet, for du har da vist lagt max pres på maveskindet tidligere har jeg kunne forstå

Men jeg har læst om andre piger der først har fået dem til aller aller sidst, én sågar i uge 41 og 42, så jeg skal nok ikke føle mig helt for sikker endnu:-)

Glæder mig til at følge dine mavebilleder - man er vel gået hen og er blevet totat mave-nørdet:-)

Anmeld

30. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Hvis ikke DU er åleslank, så er der noget jeg ikke har forstået:-)

Ja, det er skønt at være sluppet for strækmærker og rart at høre at du også er undsluppet, for du har da vist lagt max pres på maveskindet tidligere har jeg kunne forstå

Men jeg har læst om andre piger der først har fået dem til aller aller sidst, én sågar i uge 41 og 42, så jeg skal nok ikke føle mig helt for sikker endnu:-)

Glæder mig til at følge dine mavebilleder - man er vel gået hen og er blevet totat mave-nørdet:-)

Tja, jeg synes jo jeg vokser pænt allerede, er på +5 kg  Og selvom jeg ikke skal brokke mig i forhold til de andre gang (sidst var jeg på +4 kg i uge 8) så kan jeg se i forhold til så mange andre at jeg stadig ligger i den høje ende.... Og da jeg bruger str 40 normalt, ja så er man hurtigt oppe i det der går under kategorien "stor" i tøj

Jeg gik til uge 40+4 med Milas, eller egentlig er han født på min egen terminsdato, men jeg håber bestemt ikke jeg kommer til at gå over denne gang. Filuca kom da jeg var 39+2. Synes det er hårdt at passere terminsdatoen.....

Ja, man kan slet ikke se mavebilleder nok, når man er gravid

Anmeld

30. marts 2010

Bavianis

Hvor er det en dejlig mave du har:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.