tinpou skriver:
Altså det med vægtkurve... Nu spurgte du før hvor meget jeg har taget på nu og det er jo ikke sådan helt vildt, altså i forhold til så mange andre. men det troede jeg da virkelig i begyndelsen af graviditeten. Det var helt vildt så stærkt det gik i starten. Jeg havde taget de første 7 kg på da jeg nåede 8. uge og jeg troede bare jeg ville ende med at springe allae skalaer:-) Og jeg kunne bare intet gøre, såiste og motionerede på det tidspunkt som jeg plejede, men kroppen var da ligeglad, den syne svi manglede noget ekstra FEDT!! :-)
Nå, men det stabiliserede sig heldigvis. Så min pointe er blot at halv-voldsom vægtforøgelse i starte behøver ikke betyde at man bliver ved at ligge foran de andre. Men nu har du jo selvfølgelig nogle andre erfaringer med det:-)
Jeg kan levende sætte mig ind i at det er hårdt at gå over tid, jeg er allerede begyndt at fokusere alt for meget på det uden at vide om jeg bliver én af dem. Det kan jeg bare slet slet slet ikke overskue.... Spurgte jordemoren i går hvornår man begynder at snakke igangsættelse, og det er fisme først efter 42 hele uger at man har en SAMTALE og SÅ laves der først aftale om igangsættelsestidspunkt. Jamen altså, det er en fuldstændig ubærlig tanke pt.....
Jeg ville have det fint med denne her sidste del af graviditeten hvis jeg vidste at fødslen er om en uge, 10 dage, what ever, men det faktum at jeg ikke ved hvornår og at det potentielt kan blive om 4 UGER (!!!) er jeg riiigtig dårlig til at håndtere i disse dage
Præcis, det er simpelthen ikke til at klare at man IKKE ved hvornår det er!!!! Man er jo bare SÅ klar tilsidst....
Hvor er det vildt du var på +7 kg i 8. uge!!!! Du slår jo mig, ha ha! :-)
Altså de to andre gange er vægten bare steget og steget og jeg har ikke kunnet stå på vægten to gange i træk og den stod på det samme..... Med Milas var jeg på +25 kg i uge 36 og det var jo det jeg tog på med Filuca, så tænkte at nu gad jeg simpelthen ikke veje mig mere!!! Og da jeg stod på vægten inde på fødegangen beordrede jeg Thomas til at kigge på den og JM til at tie stille og så kiggede jeg op i loftet;o) Jeg må dog indrømme det chokerede mig at jeg havde taget +6 kg på de sidste 4 uger!!!!!!!!
Men igår var jeg på vægten og weeeeeh- den stod på det samme som for en uge siden, ha ha!!! Så det var da dejligt! Synes også jeg passer godt på, selvom der da godt kan ryge en lakridspibe ned i ny og næ
Jeg er jo lidt slikken....
Synes 15-17 kg som du er på er SUPERFLOT!!!! Det kan du bestemt godt være stolt af! Jeg håber jeg kan blive ved med at powerwalke om aftenen som nu, og så starter jeg til zumba iaften, glæder mig!!!! De andre gange har jeg jo været så hæmmet pga det skide bækkenløsning....