Maven 14+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.456 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Tina2

Her er min mave i lørdags hvor jeg var 14+6 :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Koen.

den kan da snart ikke skjules mere man kan lige ane den

Anmeld

29. marts 2010

Tina2

lillespurv19 skriver:

den kan da snart ikke skjules mere man kan lige ane den

Ja, den ser ikke ret stor ud her :-) Jeg er 3. gangs, så synes ellers den fylder godt nu- især om aftenen:-)

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

FREM med det kropsnære tøj girl

Jeg kan godt love dig for at jeg ikke går i poset tøj jeg skal da vise min mavse-lavse og det skal du da også!!!...

Anmeld

29. marts 2010

Mira0911

Sød lille mave...

Anmeld

29. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

FREM med det kropsnære tøj girl

Jeg kan godt love dig for at jeg ikke går i poset tøj jeg skal da vise min mavse-lavse og det skal du da også!!!...

Det gør jeg skam også, men måtte i mine ventebukser til fest i lørdags og de er altså liiige en anelse for store endnu  Det der stykke der sidder på maven sad lidt løst

Anmeld

29. marts 2010

Tina2

Tina2 skriver:

Det gør jeg skam også, men måtte i mine ventebukser til fest i lørdags og de er altså liiige en anelse for store endnu  Det der stykke der sidder på maven sad lidt løst

Og synes nu heller ikke den tunika er poset overhovedet

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Jeg har faktisk gået i ventebukser siden uge 10 :-S Men måske er det fordi det er 3. gang på 1½ år jeg er gravid. Jeg ved det ikke. Men altså - de har også siddet lidt løst, men jeg har bare ikke kunnet gå med almindelige bukser

Men kropsnært, når man har mavse Det er bare så smukt.

Anmeld

29. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Jeg har faktisk gået i ventebukser siden uge 10 :-S Men måske er det fordi det er 3. gang på 1½ år jeg er gravid. Jeg ved det ikke. Men altså - de har også siddet lidt løst, men jeg har bare ikke kunnet gå med almindelige bukser

Men kropsnært, når man har mavse Det er bare så smukt.

Jeg har haft to par jeans der var for store, som jeg har brugt indtil nu, men nu strammer de for meget...

Jeg kan huske fra de andre gange at jeg bliver rigtig træt af ventetøj på et tidspunkt, så jeg har skubbet det så længe jeg kunne.... Men moden er jo også bedre denne gang, da der er tunikaer, leggings osv fremme, det var der ikke de andre gange.... Så det synes jeg er rigtig lækkert:-)

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Jeg har haft to par jeans der var for store, som jeg har brugt indtil nu, men nu strammer de for meget...

Jeg kan huske fra de andre gange at jeg bliver rigtig træt af ventetøj på et tidspunkt, så jeg har skubbet det så længe jeg kunne.... Men moden er jo også bedre denne gang, da der er tunikaer, leggings osv fremme, det var der ikke de andre gange.... Så det synes jeg er rigtig lækkert:-)

Ja, det er rigtig fint - i forhold til graviditetsmoden hehe. Godt timet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.