NikitasMoar skriver:
Tak Zafir... sådan noget med at se hvor mange der er på og så drage en konklusion om hvornår det måske ville være bedst at oppe min tråd eller starte den, det er jeg altså enorm blondt til, men kan da godt se når Maria skriver at det nok er bedst her omkring det her tidspunkt.. så har skrevet mig det bag ørene.. nu er jeg ikke en af dem der har været kede af at der ikke er blevet responderet på mine tråde, men syntes bare jeg havde læst den sætning såå ,mange gange, så nu ville jeg bare lige have den på plads en gang for alle!!
men ja det er da rigtig at man skal være præcis i sin overskrift.. og selvfølgelig besvare den.. 
Derudover så kommer der jo også flere og flere på, om dagen også, efterhånden som der er flere og flere brugere og vi har fordelen af at mange herinde er på barsel og har brug for at sludre i dagtimerne 
I øvrigt, er det jo aldrig dårligt at reklamere for baby.dk mellem sine kære veninder, hvis man syntes der mangler nogen herinde... Personligt, så er jeg nok sådan en der har fået skovlet et par stykker af mine irl veninder herind. Det er super hyggeligt, syntes jeg. Jo flere brugere vi er, jo flere er der også til at deltage i debatterne, på alle tider af døgnet. Men de fleste sover jo nok om natten, uanset 
Anmeld