Baby.dk skriv når alle er på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

åh nej nej, det er slet ikke en af dem i har hørt om på den måde. I har dog hørt om ham i anden anledning, øjeblik, så får du ham (eller altså ikke sådan rigtigt vel )

Uhh, ville ellers godt have ham, kan du ikke undvære ham bare lidt..  okey kan godt mærke jeg hvis snart skal have mig en mand.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

otlitrom

mariamiss6 skriver:

Hahahaha nej nej, det plejer at være sådan at qp kommer på, når i andre har været væk længe, så hyler hun mig lidt ud af den, fordi jeg er for træt til tunge debatter, men ikke kan holde nallerne væk, og så går jeg i seng, hvorefter qp så lukker og slukker efter mig...

Nå, det er sådan det hænger sammen! Jeg er vist for længst trillet om kuld på det tidspunkt.. Jeg går i seng med hønsene..

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

Uhh, ville ellers godt have ham, kan du ikke undvære ham bare lidt..  okey kan godt mærke jeg hvis snart skal have mig en mand.. 

Hehe næææh.... Nu har det taget mig ca. 13 år at få ham sådan helt tæt på jeg slipper sgu ikke bare sådan lige

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

kitty skriver:

Nå, det er sådan det hænger sammen! Jeg er vist for længst trillet om kuld på det tidspunkt.. Jeg går i seng med hønsene..

det burde jeg måske også gøre.....

Anmeld

29. marts 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

Her er han han har dog forladt mig, til fordel for ro og bold, i dag

http://www.youtube.com/watch?v=ZSuWAAIkp6Q

Ej, helt ærligt.. og så med den sang, har han ikke en bror du kan smide herover, men så skal han også kunne synge lige præcis den sang.. love it love it.. 

Han ser rigtig sød og dejlig ud..  mig ozo ha'-..  altså en mand

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

NikitasMoar skriver:

Ej, helt ærligt.. og så med den sang, har han ikke en bror du kan smide herover, men så skal han også kunne synge lige præcis den sang.. love it love it.. 

Han ser rigtig sød og dejlig ud..  mig ozo ha'-..  altså en mand

nej desværre for dig har han ingen brødre, kun søstre, og de synger vidst ikke lige så smukt hehe....

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - for det første må jeg sige, at jeg syntes det er rimelig nemt at lure, hvornår der er flest brugere logget på. Men at skrive hvornår alle er på, når vi er nogen tusind registrerede brugere... det sker jo aldrig.

Samtidig, så vil jeg da også sige, at hvis man ikke føler at ens indlæg bliver set nok, så er der jo mange ting man kan gøre:

Man kan bombe den tilbage til forsiden

man kan placere den i en kategori, hvor den hører hjemme, så den kan blive opdaget af andre med samme interesser senere, når de 'browser' rundt efter indlæg, der er spændende for dem.

Man kan huske at skrive en sigende overskridt, så det ikke blot er 'hej', eller 'kender I det?' eller.... altså - ting der fortæller noget om indlægget.

Derudover kan man svare på det folk skriver i ens tråd, hele tiden, så folk ser den mere, og man styrer debatten i ens tråd - Så er den også meget mere interessant.

Jeg håber at du kan bruge det til noget.

Anmeld

29. marts 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

nej desværre for dig har han ingen brødre, kun søstre, og de synger vidst ikke lige så smukt hehe....

Fandes også...  hvis de nu bare havde sunget godt.. 

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

NikitasMoar skriver:

Fandes også...  hvis de nu bare havde sunget godt.. 

Hahahahahahha.....

Anmeld

29. marts 2010

N&J

Zafir skriver:

Altså - for det første må jeg sige, at jeg syntes det er rimelig nemt at lure, hvornår der er flest brugere logget på. Men at skrive hvornår alle er på, når vi er nogen tusind registrerede brugere... det sker jo aldrig.

Samtidig, så vil jeg da også sige, at hvis man ikke føler at ens indlæg bliver set nok, så er der jo mange ting man kan gøre:

Man kan bombe den tilbage til forsiden

man kan placere den i en kategori, hvor den hører hjemme, så den kan blive opdaget af andre med samme interesser senere, når de 'browser' rundt efter indlæg, der er spændende for dem.

Man kan huske at skrive en sigende overskridt, så det ikke blot er 'hej', eller 'kender I det?' eller.... altså - ting der fortæller noget om indlægget.

Derudover kan man svare på det folk skriver i ens tråd, hele tiden, så folk ser den mere, og man styrer debatten i ens tråd - Så er den også meget mere interessant.

Jeg håber at du kan bruge det til noget.

Tak Zafir... sådan noget med at se hvor mange der er på og så drage en konklusion om hvornår det måske ville være bedst at oppe min tråd eller starte den, det er jeg altså enorm blondt til, men kan da godt se når Maria skriver at det nok er bedst her omkring det her tidspunkt.. så har skrevet mig det bag ørene.. nu er jeg ikke en af dem der har været kede af at der ikke er blevet responderet på mine tråde, men syntes bare jeg havde læst den sætning såå ,mange gange, så nu ville jeg bare lige have den på plads en gang for alle!! men ja det er da rigtig at man skal være præcis i sin overskrift.. og selvfølgelig besvare den.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.