Baby.dk skriv når alle er på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

N&J

Ja, det er så en sætning jeg har hørt og læst mange mange gange.. men nu er jeg bare rasmus tidssat, hvis man kan være det, har ikke ur på og ja hvad klokken er ser jeg sku aldrig, så er der nogen der kan fortælle mig i hvilket tidsrum det er mest hensigtsmæssigt at oprette en tråd???? har stadig ikke fundet det magiske tidspunkt..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

oo

altså hvis "din" regel er, at man skal skrive når der er flest på, og du nægter at se på klokken og den slags, så kunne du jo kigge ved siden af din postkasse i toppen og se hvor mange der er online herinde

Anmeld

29. marts 2010

Gittemor09

NikitasMoar skriver:

Ja, det er så en sætning jeg har hørt og læst mange mange gange.. men nu er jeg bare rasmus tidssat, hvis man kan være det, har ikke ur på og ja hvad klokken er ser jeg sku aldrig, så er der nogen der kan fortælle mig i hvilket tidsrum det er mest hensigtsmæssigt at oprette en tråd???? har stadig ikke fundet det magiske tidspunkt..

På forhånd tak

hihi det lød nu meget godt det der

her omkring dette tidspunkt er godt for mig.. for der sover sofie, og der har jeg masser af tid til at kigge rundt på siderne

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Hehe.. Ja, det er egentlig rigtigt... Hvornår pokker ér det gyldne øjeblik...

Jeg tænker at det ikke er en hverdags-formiddag... Efter kl 15 måske? Ej, jeg ved det ikke... Jeg skriver bare, og hvis der ikke er nogen der svarer, så sender jeg den op igen på forskellige tidspunkter... Til en vis grænse, selvfølgelig

Anmeld

29. marts 2010

N&J

Gittemor09 skriver:

hihi det lød nu meget godt det der

her omkring dette tidspunkt er godt for mig.. for der sover sofie, og der har jeg masser af tid til at kigge rundt på siderne

Tak for svaret..  det vil jeg skrive mig bag øret, og ellers må jeg lige kigge tilbage næste gang jeg spekulere på at oprette en tråd.. 

Anmeld

29. marts 2010

N&J

kitty skriver:

Hehe.. Ja, det er egentlig rigtigt... Hvornår pokker ér det gyldne øjeblik...

Jeg tænker at det ikke er en hverdags-formiddag... Efter kl 15 måske? Ej, jeg ved det ikke... Jeg skriver bare, og hvis der ikke er nogen der svarer, så sender jeg den op igen på forskellige tidspunkter... Til en vis grænse, selvfølgelig

Ja Kitty.. det er rigtig sødt af dig, sådan noget tænker jeg slet ikke over.. 

Gad vide om der er nogen derude der ved hvad det gyldne tidspunkt er? 

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

NikitasMoar skriver:

Ja Kitty.. det er rigtig sødt af dig, sådan noget tænker jeg slet ikke over.. 

Gad vide om der er nogen derude der ved hvad det gyldne tidspunkt er? 

Det må være nogle af de garvede 24-timers brugere måske

Anmeld

29. marts 2010

N&J

altså hvis "din" regel er, at man skal skrive når der er flest på, og du nægter at se på klokken og den slags, så kunne du jo kigge ved siden af din postkasse i toppen og se hvor mange der er online herinde

Det var ikke helt det jeg mente, altså hvornår der er mange på?? hvor mange er mange??? aner ikke sådan noget, men der bliver ofte skrevet at man kan  oprette en tråd på bestemte tidspunkter af dagen og derved få flere svar.. det var mere den jeg var nysgerrig efter.. det med antal gør det ikke nemmere for mig overhovedet..  bliver bare sådan lidt blondt forvirret hvis jeg skal kunne regne det ud fra antallet

Anmeld

29. marts 2010

oo

NikitasMoar skriver:

Det var ikke helt det jeg mente, altså hvornår der er mange på?? hvor mange er mange??? aner ikke sådan noget, men der bliver ofte skrevet at man kan  oprette en tråd på bestemte tidspunkter af dagen og derved få flere svar.. det var mere den jeg var nysgerrig efter.. det med antal gør det ikke nemmere for mig overhovedet..  

aaaah! okay, nej, ja....så ved jeg det ikke. jeg opretter ikke på bestemte tidspunkter af døgnet, så jeg ved det ikke

Anmeld

29. marts 2010

N&J

Tjuhl skriver:

aaaah! okay, nej, ja....så ved jeg det ikke. jeg opretter ikke på bestemte tidspunkter af døgnet, så jeg ved det ikke

det gør jeg heller ikke, men det er nu meget godt at vide præcis hvornår det ville være mest hensigtsmæssig hvis man gerne vil have mange svar eller oppe den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.