Baby.dk skriv når alle er på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

oo

NikitasMoar skriver:

det gør jeg heller ikke, men det er nu meget godt at vide præcis hvornår det ville være mest hensigtsmæssig hvis man gerne vil have mange svar eller oppe den igen

så sandt så sandt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

mariamiss6

NikitasMoar skriver:

det gør jeg heller ikke, men det er nu meget godt at vide præcis hvornår det ville være mest hensigtsmæssig hvis man gerne vil have mange svar eller oppe den igen

jeg vil tro at lige nøjagtig nu er et godt tidspunkt.... se antallet af online personer - pt. 277 stk.

og så fordi de fleste småbørn, som kræver mest voksenselskab, er lagt i seng nu, og forældrene har voksentid

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

NikitasMoar skriver:

Det var ikke helt det jeg mente, altså hvornår der er mange på?? hvor mange er mange??? aner ikke sådan noget, men der bliver ofte skrevet at man kan  oprette en tråd på bestemte tidspunkter af dagen og derved få flere svar.. det var mere den jeg var nysgerrig efter.. det med antal gør det ikke nemmere for mig overhovedet..  bliver bare sådan lidt blondt forvirret hvis jeg skal kunne regne det ud fra antallet

200-400 er vidst nogen lunde maks. fyldt tror jeg.... uden at være sikker... og siden vi nu har 275 brugere, må nu været et generelt godt tidspunkt... de fleste småbørn sover vel mellem 19-20 og derefter har forældrene "fri" til at sidde ved puteren.

Anmeld

29. marts 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

200-400 er vidst nogen lunde maks. fyldt tror jeg.... uden at være sikker... og siden vi nu har 275 brugere, må nu været et generelt godt tidspunkt... de fleste småbørn sover vel mellem 19-20 og derefter har forældrene "fri" til at sidde ved puteren.

Tak Maria.. tænkte nok der sad en garvet baby.dk bruger der lige præcist vidste det.. 

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

NikitasMoar skriver:

Tak Maria.. tænkte nok der sad en garvet baby.dk bruger der lige præcist vidste det.. 

heeeeeeeey jeg ER altså startet på arbejde igen hehe. bare spørg Zafir, jeg har så mange jern i ilden at jeg snart er helt fremmed på baby.dk

Anmeld

29. marts 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

heeeeeeeey jeg ER altså startet på arbejde igen hehe. bare spørg Zafir, jeg har så mange jern i ilden at jeg snart er helt fremmed på baby.dk

Det er derfor du ikke er så meget på, har også undret mig en smule, ja og så tænker jeg at kæresten heller ikke hjælper på det.. den er så til gengæld gået min næse helt forbi, medmindre det var ham du kyssede lidt med på et tidspunkt.. 

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Den her tråd kører da meget godt. Måske du har fundet det gyldne øjeblik?

Mariamiss6: Plejer du ikke at lukke og slukke?

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

NikitasMoar skriver:

Det er derfor du ikke er så meget på, har også undret mig en smule, ja og så tænker jeg at kæresten heller ikke hjælper på det.. den er så til gengæld gået min næse helt forbi, medmindre det var ham du kyssede lidt med på et tidspunkt.. 

åh nej nej, det er slet ikke en af dem i har hørt om på den måde. I har dog hørt om ham i anden anledning, øjeblik, så får du ham (eller altså ikke sådan rigtigt vel )

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

kitty skriver:

Den her tråd kører da meget godt. Måske du har fundet det gyldne øjeblik?

Mariamiss6: Plejer du ikke at lukke og slukke?

Hahahaha nej nej, det plejer at være sådan at qp kommer på, når i andre har været væk længe, så hyler hun mig lidt ud af den, fordi jeg er for træt til tunge debatter, men ikke kan holde nallerne væk, og så går jeg i seng, hvorefter qp så lukker og slukker efter mig...

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

NikitasMoar skriver:

Her er han han har dog forladt mig, til fordel for ro og bold, i dag

http://www.youtube.com/watch?v=ZSuWAAIkp6Q

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.