Maven uge 40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

CamillaKa

Hvor er du fin søde.. mon ikke der sker noget snart..?! 

sender lige en masse vestøv i din retning******************************

for det snart bliver din tur!

Kram camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

MyBaby

tinpou skriver:

Hi hi - jeg ved at det virker - eller, det virker for mig. Vi har slet ikke turdet dyrke sex efter to episoder hvor netop sex var efterfulgt af en hel dag med heftige plukveer og en slimprop der røg sig en tur!

Men det var lidt vel tidligt, men jeg tænkte bare "nåhr, dér var tricket - det tager vi i anvendelse når tiden er inde!". Proklamerede netop her til morgen til min mand at han godt kunne se at køre sig i stilling og det passede ham sjovt nok helt forrygende i disse tørketider - jeg fik bare en  fra under dynerne

Det lyder godt. Jeg må sige, at min kæreste brokker da heller ikke, når det er sådanne forslag, der kommer på bordet!

Her sætter sex helt sikkert også en masse igang, men bare ikke helt nok, tror jeg! Når vi har haft sex, har jeg en hel dag med trækninger hen over lænden og pukveer, men så falder det til ro igen!  

Jeg tror dog, at slimproppen faktisk gik her til morgen! Så nu må vi se! På et eller andet tidspunkt sker der jo nok noget - den kan jo ikke blive derinde for evigt!

Anmeld

29. marts 2010

MyBaby

CamillaKa skriver:

Hvor er du fin søde.. mon ikke der sker noget snart..?! 

sender lige en masse vestøv i din retning******************************

for det snart bliver din tur!

Kram camilla

Tusind tak - ih jeg håber også snart, der sker noget! Tror slimproppen gik her til morgen, da jeg tissede, så måske det er tegn på noget!

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Du ser bare godt ud, som du hele tiden har gjort!

********* ve-støv**********

Anmeld

29. marts 2010

lillemunk

Hvor er den bare flot, men kan sagten følge dig at du gerne vil af med den..... og så i sær i bytte med en dejlig baby.

VESTØV I DIN RETNING

Anmeld

29. marts 2010

MyBaby

kitty skriver:

Du ser bare godt ud, som du hele tiden har gjort!

********* ve-støv**********

Tusind tak - du er sød!

Håber meget jeres vestøv snart sætter ind!

Anmeld

29. marts 2010

MyBaby

lillemunk skriver:

Hvor er den bare flot, men kan sagten følge dig at du gerne vil af med den..... og så i sær i bytte med en dejlig baby.

VESTØV I DIN RETNING

Tusind tak - jeg tager gerne imod al den vestøv, som kan undværes rundt omkring...

Anmeld

29. marts 2010

Sofia

Smuk smuk mave. Men forstår godt du gerne snart vil se den lille

En spandfuld vestøv er sendt herfra også. Jeg tror det bliver en lille apriler, hyggelig måned 

Anmeld

29. marts 2010

MyBaby

ViolaFie skriver:

Smuk smuk mave. Men forstår godt du gerne snart vil se den lille

En spandfuld vestøv er sendt herfra også. Jeg tror det bliver en lille apriler, hyggelig måned 

Tusind tak! Jeg tager gerne imod vestøv

Du har ret - april er en rigtig god måned, så satser på, at den lille vil komme ud, når den opdager, at vi ikke længere har marts og dermed blive et rigtig lille forårsbarn!

Anmeld

29. marts 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Det lyder godt. Jeg må sige, at min kæreste brokker da heller ikke, når det er sådanne forslag, der kommer på bordet!

Her sætter sex helt sikkert også en masse igang, men bare ikke helt nok, tror jeg! Når vi har haft sex, har jeg en hel dag med trækninger hen over lænden og pukveer, men så falder det til ro igen!  

Jeg tror dog, at slimproppen faktisk gik her til morgen! Så nu må vi se! På et eller andet tidspunkt sker der jo nok noget - den kan jo ikke blive derinde for evigt!

VEEEEESTØØØØØV

Glæder mig helt vildt til at høre fra dig når du er på den anden side, og det er du jo lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.