Maven uge 40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Mai-pigen

wouuuuw....... nu varer det ikke længe mere... spændende!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Koen.

MyBaby skriver:

Tusind tak - jeg er også rigtig glad for min store mave, men er altså også klar til at sige farvel til den nu og sige hej til den lille baby, der ligger derinde og venter!

det kan jeg godt forstå det må skisme os være en tung mavse snart... for at bebsen snart vil ud..

Anmeld

28. marts 2010

Bavianis

Nu skal den snart komme ud - den ser altså så klar ud nu: godt sunket ned og det hele.

Jeg hjælper dig, så Louise og jeg kan komme ned i påsken:

********************VESTØV!!!!***********************

Knus og kram, SUsanne

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Jeg havde jo håbet, at jeg ikke havde nået at tage disse billeder, men ak - den lille ligger derinde og hygger sig og har åbenbart ikke tænkt sig at komme ud!

Hold da fast! Nu har jeg lige selv smidt billede rind af min mave i slutningen af uge 38 i overbevisningen om at NU kan den ikke blive større. men når jeg ser på din tænker jeg at det kan den da åbenbart godt - hold op hvor er den flot!

Også masser af vestøv og al held og lykke herfra. Lige pludselig sker det jo bare nu!

Anmeld

28. marts 2010

MyBaby

Tusind tak for jeres søde ord og al vestøven - jeg håber rigtig meget, at det hjælper!

Anmeld

28. marts 2010

MyBaby

tinpou skriver:

Hold da fast! Nu har jeg lige selv smidt billede rind af min mave i slutningen af uge 38 i overbevisningen om at NU kan den ikke blive større. men når jeg ser på din tænker jeg at det kan den da åbenbart godt - hold op hvor er den flot!

Også masser af vestøv og al held og lykke herfra. Lige pludselig sker det jo bare nu!

Ja, jeg tror også, at jeg har anskaffet mig en af de ekstra store maver!  Det begynder altså også at være temmelig hårdt for lænden - nok også fordi jeg svejer så meget i forvejen!

Det bliver bare dejligt at få den lille ud - også for jer! Det er så spændende og som du siger, så kan det jo sker når som helst!

Rigtig meget held og lykke til dig også! Glæder mig til vi kan dele FB'er!

Anmeld

28. marts 2010

Tullebobs

Du ser rigtig skøn ud!

Jeg er med på vognen - lad os bytte disse maver (omend de er smukke) ud med babyer meget snart, ik'?

Knus fra Trine

Anmeld

28. marts 2010

MyBaby

Tullebobs skriver:

Du ser rigtig skøn ud!

Jeg er med på vognen - lad os bytte disse maver (omend de er smukke) ud med babyer meget snart, ik'?

Knus fra Trine

Jo, lad os endelig det!  Ih, altså du kan da heller ikke blive ved med at vente! Jeg krydser fingre for os begge!

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Ja, jeg tror også, at jeg har anskaffet mig en af de ekstra store maver!  Det begynder altså også at være temmelig hårdt for lænden - nok også fordi jeg svejer så meget i forvejen!

Det bliver bare dejligt at få den lille ud - også for jer! Det er så spændende og som du siger, så kan det jo sker når som helst!

Rigtig meget held og lykke til dig også! Glæder mig til vi kan dele FB'er!

Ja, du siger noget - tænk sig vi kan dele FB´er lige om lidt. Jamen det er bare så sindssygt - og billeder af bebserne - det er bare helt umuligt at fatte

Anmeld

28. marts 2010

MyBaby

tinpou skriver:

Ja, du siger noget - tænk sig vi kan dele FB´er lige om lidt. Jamen det er bare så sindssygt - og billeder af bebserne - det er bare helt umuligt at fatte

Ja, det er virkelig vildt. Nogle gange når jeg sidder i sofaen, slår det mig også pludselig - WOW snart er jeg mor - snart skal vi have ansvaret for sådan et lille mennesker, som bare elsker os ubetinget - snart er vi ikke bare to, men tre og pludselig er vi ikke længere hinandens eneste ene, men der er kommet én mere ind i billedet!

PUHA - det er både spændende og skræmmende, men jeg glæder mig til at blive smidt ud i det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.