Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde jo håbet, at jeg ikke havde nået at tage disse billeder, men ak - den lille ligger derinde og hygger sig og har åbenbart ikke tænkt sig at komme ud!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan da ikke vare længe før du føder for synes helt klart din mave ser ud til at være sunket godt ned
lillespurv19 skriver: du er så smuk.. virkelig flot mavse Tanja 37 + 1
du er så smuk.. virkelig flot mavse Tanja 37 + 1
Tusind tak - jeg er også rigtig glad for min store mave, men er altså også klar til at sige farvel til den nu og sige hej til den lille baby, der ligger derinde og venter!
Englebisse skriver: Det kan da ikke vare længe før du føder for synes helt klart din mave ser ud til at være sunket godt ned
Åh, jeg håber, du har ret! Jeg synes heller ikke, den kan komme længere ned!
MyBaby skriver: Åh, jeg håber, du har ret! Jeg synes heller ikke, den kan komme længere ned!
Nej når maven er sunket godt ned så er det somregel et godt tegn på snarlige fødsel
Hold da op, det er en flot mave du bære rundt på, men kan nu godt forstå du gerne vil af med den
Og så er den da godt nok sunket langt ned.. -Håber for jer, at det er et tegn på, at baby snart vil ud
Nøøøj !!! Sikken en mave... Den sidder da lige på mavsen
Sikke flot den er meeeen kan godt forstå du gerne vil bytte den for en skøn lille bebs - så sender masser af ve-støv jeres vej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128