Maven uge 40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

ønskebørn74

altså, jeg må bare sige igen... hvor er du fantastisk smuk gravid!!!

sender dig masser af vestøv...

knus lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Mira0911

Flot mave du har dig der...

Anmeld

28. marts 2010

Liljesilas

MyBaby skriver:

Jeg havde jo håbet, at jeg ikke havde nået at tage disse billeder, men ak - den lille ligger derinde og hygger sig og har åbenbart ikke tænkt sig at komme ud!

Er du helt sindsyg en stor stor men enormt flot mave du har dig

Hold da op, viste ikke ens mave blev så stor og rund. Du må have alt held og lykke, og jeg krydser finger for der snart sker noget

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Ja, det er virkelig vildt. Nogle gange når jeg sidder i sofaen, slår det mig også pludselig - WOW snart er jeg mor - snart skal vi have ansvaret for sådan et lille mennesker, som bare elsker os ubetinget - snart er vi ikke bare to, men tre og pludselig er vi ikke længere hinandens eneste ene, men der er kommet én mere ind i billedet!

PUHA - det er både spændende og skræmmende, men jeg glæder mig til at blive smidt ud i det!

Ja, præcis sådan har jeg det også og nu skal det bare snart ske og så tager vi den derfra ikke:-)

Der er simpelthen så mange følelser forbundet med det, også modsatrettede følelser, som snart trænger til forløsning. Det er nemlig sådan en blanding af stor stor lykke og glædelig forventning, panik over den nye tilværelse og "kan jeg nu klare det", frygt for "hvad nu med vores tosomhed" og skræk men også positiv spænding i forhold til selve fødslen. Jeg har det også sådan at det rammer mig i pludselige erkendelser, og så går det bare lige i maven

Anmeld

28. marts 2010

MyBaby

ønskebarn74 skriver:

altså, jeg må bare sige igen... hvor er du fantastisk smuk gravid!!!

sender dig masser af vestøv...

knus lene

Tusind tak - hvor er du sød! Det er bare SÅ dejligt at få sådan en kommentar!

Anmeld

28. marts 2010

CamillaT89

Det bliver spændende at se den lille  

Jeg sender lige en hel ve-storm til dig og krydser fingre for at fødslen kommer til at gå godt Og det er bare en flot mave.

Knus

Anmeld

28. marts 2010

MyBaby

tinpou skriver:

Ja, præcis sådan har jeg det også og nu skal det bare snart ske og så tager vi den derfra ikke:-)

Der er simpelthen så mange følelser forbundet med det, også modsatrettede følelser, som snart trænger til forløsning. Det er nemlig sådan en blanding af stor stor lykke og glædelig forventning, panik over den nye tilværelse og "kan jeg nu klare det", frygt for "hvad nu med vores tosomhed" og skræk men også positiv spænding i forhold til selve fødslen. Jeg har det også sådan at det rammer mig i pludselige erkendelser, og så går det bare lige i maven

Ja, jeg kan simpelthen ikke formulere det bedre - det er fuldstændig sådan jeg også har det! Hvor er det altså bare guld værd, at kunne dele alt dette herinde med alle jer, som jo bare forstår én helt!

Anmeld

28. marts 2010

MyBaby

Tusind tak piger - det er helt vildt, hvor det varmer at få sådan nogle dejlige kommentarer!

Og tak for al vestøvet, jeg håber meget, at det virker! Min kæreste og jeg har også lige gjort en indsats for at få fødsel igang (med en hurtig omgang sex :0)! Så nu må vi se om det skulle hjælpe - dette var nemlig det eneste JM kunne anbefale os at gøre - for nogle hjælper det, sagde hun, så nu måtte det prøves. Og ja, jeg har i hvert fald en masse plukveer, så nu må vi se, om det bliver til mere end det!

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Ja, jeg kan simpelthen ikke formulere det bedre - det er fuldstændig sådan jeg også har det! Hvor er det altså bare guld værd, at kunne dele alt dette herinde med alle jer, som jo bare forstår én helt!

JA! Det er noget helt særligt at kunne dele på den måde. Jeg sad lige og tænkte på her til formiddag hvordan det mon havde været uden...

Jeg har godt nok hentet mange gode råd og erfaringer osv herinde:-)

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Tusind tak piger - det er helt vildt, hvor det varmer at få sådan nogle dejlige kommentarer!

Og tak for al vestøvet, jeg håber meget, at det virker! Min kæreste og jeg har også lige gjort en indsats for at få fødsel igang (med en hurtig omgang sex :0)! Så nu må vi se om det skulle hjælpe - dette var nemlig det eneste JM kunne anbefale os at gøre - for nogle hjælper det, sagde hun, så nu måtte det prøves. Og ja, jeg har i hvert fald en masse plukveer, så nu må vi se, om det bliver til mere end det!

Hi hi - jeg ved at det virker - eller, det virker for mig. Vi har slet ikke turdet dyrke sex efter to episoder hvor netop sex var efterfulgt af en hel dag med heftige plukveer og en slimprop der røg sig en tur!

Men det var lidt vel tidligt, men jeg tænkte bare "nåhr, dér var tricket - det tager vi i anvendelse når tiden er inde!". Proklamerede netop her til morgen til min mand at han godt kunne se at køre sig i stilling og det passede ham sjovt nok helt forrygende i disse tørketider - jeg fik bare en  fra under dynerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.