Fosterreduktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Okay. Det er også mest humant. Det ville være sindssyg meget mere hårdt, at føde et velskabt dødt barn, tænker jeg. 

Din historie har gjort så utrolig stort indtryk på mig (nok fordi, at jeg er tvillingegravid og lige et par uger bag ud fra dig). Synes, at det virker som om, at I bare klarer det super flot. I hvert fald når jeg læser med på sidelinien.  

Er bestemt også rigtig glad for at vi ikke skal forholde os til den sorg det må være, at føde et dødt barn samtidig med vi skal glæde os som forældre over det sunde og raske barn. Ville slet ikke være i stand til at kunne kombinerer de følelser.

1000 tak for de varme ord, det betyder meget

Har ligeledes fulgt med på sidelinien af din graviditet og synes du klarer det helt kanon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Vial

Tanja84 skriver:

Er bestemt også rigtig glad for at vi ikke skal forholde os til den sorg det må være, at føde et dødt barn samtidig med vi skal glæde os som forældre over det sunde og raske barn. Ville slet ikke være i stand til at kunne kombinerer de følelser.

1000 tak for de varme ord, det betyder meget

Har ligeledes fulgt med på sidelinien af din graviditet og synes du klarer det helt kanon

Det må være en frygtelig kombination. En kvinde på en anden side skal netop føde et sæt, hvor pigen har alt fra få minutter til uger at leve i. For pokker jeg finder det uforenligt med lykken ved at få sønnen.. pyhhh, det må være så hårdt. En kæmpe udfordring for ens følelsesliv.

Tak for de pæne ord. Det har godt nok været op ad bakke, men nu er der 3 uger til PKS (De ligger forkert). Hvis du havde spurgt mig i nat, så havde jeg takket ja til at få dem ud LIGE MED DET SAMME. Jeg kan næsten ikke trække vejret mere. Er dog i bund og grund glad for, at de kan blive færdigbagte..

Anmeld

27. juli 2010

maria_wlt

KaMa skriver:

Jeg tror, at jeg ville være glad for et kejsersnit, hvis jeg skulle føde den syge først. I hvert fald når jeg lige tænker scenariet igennem.

Ja, det er mærkeligt at tænke på, at jeres søn egentlig er tvilling. Faktisk er der jo mange, som har haft en tvilling, men den er gået til før det kunne "måles". Mange graviditeter starter med to embryoner.

Hvis den syge ikke lå hvor den lå og Tristan lå med numsen nedad så havde jeg forlangt et KS. Jeg havde fået nok af det hele, så jeg ville bare ha min søn ud uden noget ståhej eller fis ()

Jeg er super glad for min beslutning og jeg takker ham hver gang jeg ser på min nu sjove formet krop 

Anmeld

27. juli 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Det må være en frygtelig kombination. En kvinde på en anden side skal netop føde et sæt, hvor pigen har alt fra få minutter til uger at leve i. For pokker jeg finder det uforenligt med lykken ved at få sønnen.. pyhhh, det må være så hårdt. En kæmpe udfordring for ens følelsesliv.

Tak for de pæne ord. Det har godt nok været op ad bakke, men nu er der 3 uger til PKS (De ligger forkert). Hvis du havde spurgt mig i nat, så havde jeg takket ja til at få dem ud LIGE MED DET SAMME. Jeg kan næsten ikke trække vejret mere. Er dog i bund og grund glad for, at de kan blive færdigbagte..

Åååå sikke dog hvor forfærdeligt, kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være. Det må være så forfærdligt at man fra start af ved, at tiden med ens barn kun er kort.

Puha, kan sagtens forstå det må være hårdt, men må være rart du har en dato du kan tælle ned til. Synes selv det er meget hårdt om natten lige i øjeblikket og er efterhånden vildt utålmodig og kan slet ikke vente længere til den lille prinsesse melder sin ankomst

Anmeld

27. juli 2010

Vial

Tanja84 skriver:

Åååå sikke dog hvor forfærdeligt, kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være. Det må være så forfærdligt at man fra start af ved, at tiden med ens barn kun er kort.

Puha, kan sagtens forstå det må være hårdt, men må være rart du har en dato du kan tælle ned til. Synes selv det er meget hårdt om natten lige i øjeblikket og er efterhånden vildt utålmodig og kan slet ikke vente længere til den lille prinsesse melder sin ankomst

Jeg glæder mig i hvert fald til at se billeder af hende og læse FB.

Nu må vi se.. måske overhaler jeg indenom og går i fødsel før tid..

Har pt. ondt over lænden, men det er sgu nok bare fordi at jeg har ligget dårligt..haha.

Anmeld

27. juli 2010

maria_wlt

KaMa skriver:

Det var det jeg skulle ha været i igennem hvis jeg ikke havde foretaget mig noget..

Så skulle jeg ha født dem begge og så vente på at den syge døde... føj... og så nej tak

Anmeld

27. juli 2010

Vial

maria_wt skriver:

Det var det jeg skulle ha været i igennem hvis jeg ikke havde foretaget mig noget..

Så skulle jeg ha født dem begge og så vente på at den syge døde... føj... og så nej tak

Præcis hendes mulighed også. Der var dog risiko for, at begge fostre gik til, så hun valgte at lade dem begge leve derinde.

Jeg kan ikke lade være at tænke, at når man vælger, at vil have børn, så kan man risikere, at komme ud i umenneskelige valg. Har jo ikke beskæftigede mig med emnet før jeg blev gravid. Heldigvis, så kunne man jo blive helt skræmt væk.

Nu er jeg også alene om det. Heldigvis så har I kvinder, der har måtte tage de svære valg haft en mand at dele sorgen og oplevelsen med. Så kan man trøste hinanden (forhåbentligt - nogle går jo bare helt ind i sig selv).

Anmeld

28. juli 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Jeg glæder mig i hvert fald til at se billeder af hende og læse FB.

Nu må vi se.. måske overhaler jeg indenom og går i fødsel før tid..

Har pt. ondt over lænden, men det er sgu nok bare fordi at jeg har ligget dårligt..haha.

Puha lyder ikke rart. Håber det i sig selv igen, så du kan nyde resten af graviditeten.

Glæder mig ligeledes til at se billeder af de to guldklumper og læse FB når du kommer dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.