veer, hvor meget skal de gøre ondt ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Ox.

Jeg havde ekstremt onde plukkeveer i mange uger op til fødslen, så var faktisk i tvivl de første timer om hvor vidt det nu var veer ..

Man kan ikke bare sige at du ved det, for der er rigtig mange som faktisk ikke "opdager" det før i sidste øjeblik, men selvfølgelig er der en forskel ..

Mine veer gjorde da ondt, men jeg synes ikke det ligefrem er noget at skrive til pressen om, så at sige, men nu er jeg også en hård hund, sagde ikke et kvæk på et eneste tidspunkt i hele forløbet, og lå og grinte og pjattede med jordmødrene indimellem og engang imellem under veerne også .. det var faktisk først under presseveerne jeg jeg slet slet ikke snakkede med nogen, var bare stille og gjorde som der blev sagt, for sådan kom jeg nemmest igennem det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

LRJ

Lige en kort opdatering :

Nej hun er desværre ikk kommet endnu ( har ikk haft net, og heller ikk rigtigt overskud til at komme på )

har Haft  Plukveer Konstant i 2 uger næsten nu, plus jeg får veer som vare nogle timer af gangen, men de vil slet ikk tage til i styrke som de skal, er i daglig kontakt med fødegangen nu, fordi de ikk ville indlægge mig, pga jeg skulle slappe af og lade veerne tage til af sig selv ( hvilket jeg er lykkelig over ) , og så er jeg i TOTAL søvnmangel, af ikk at have sovet i næsten 14 dage, så det er ikk så sjovt mere, men vi venter spændt på hun kommer selv, ellers bliver jeg sat i gang i næste uge...

Knus Lone 38+9

Anmeld

5. april 2010

Mor Til Julie<3

Spændene ... Så må vi da håbe a hun så måske når oq kommer ud a siq selv enden næste uqe så ...

Årh, ikk så sjovt oq have plukveer så lanq tid ... Ka qodt nok ikk selv snakke me om det for har ikk selv haft hverken plukveer eller alm veer ... Desværre ... Men håber da snart a der sker noqt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.