veer, hvor meget skal de gøre ondt ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

N&J

Veer er jo meget forskellige, jeg startede med smerter over lænden, slemme men til at holde ud, men de var ikke regelmæssige, 3 timer senere kom veerne regelmæssige og jeg krævede at komme ind, sagde bare at jeg havde enormt, og skreg lidt da jeg snakkede med dem, alle havde nemlig sagt at man skulle selv snakke og have meget ondt før man kom ind.. og jeg ville ind og tjekkes, da jeg var gået ti dage over tid.. 

Er der regelmæssighed, ville jeg blive tjekket, de var rigtige søde da jeg kom derind (formoder du skal føde på esb. sygehus).. 

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

LRJ

NikitasMoar skriver:

Veer er jo meget forskellige, jeg startede med smerter over lænden, slemme men til at holde ud, men de var ikke regelmæssige, 3 timer senere kom veerne regelmæssige og jeg krævede at komme ind, sagde bare at jeg havde enormt, og skreg lidt da jeg snakkede med dem, alle havde nemlig sagt at man skulle selv snakke og have meget ondt før man kom ind.. og jeg ville ind og tjekkes, da jeg var gået ti dage over tid.. 

Er der regelmæssighed, ville jeg blive tjekket, de var rigtige søde da jeg kom derind (formoder du skal føde på esb. sygehus).. 

Held og lykke

Okay ved ikk om de er regelmæssige, der er jo stadig 20 min imellem ca

Men skulle have født på esb. sygehus, men skal føde i kolding nu, og der inde er jeg blevet sendt hjem med meget kraftige plukkeveer 2 gange inden for den sidste uge, så vil helst ikk derind for at blive sendt hjem igen, før det er "rigtigt"

Anmeld

26. marts 2010

MorTilSnartFire <3

Allerførst, så ved du hvornår det er veer... Som du ved havde jeg selv mange plukveer, men da mine veer startede, vidste jeg det med det samme! Men mine statede med 6-10 min. interval, og når de kun kommer med 20 min. interval er det sikkert kun plukveer! Eller også har du meget lang vej endnu!

Jeg synes ikke du skal ringe til fødegangen eller tage derop, hvis du er i tvivl om det er veer, for så er det det sikkert ikke Desuden så vil de sikkert bare sige i røret at du skal ringe igen, når der er 4-6 min. interval...

Og så kan man havde forskellige plukveer! Selvom du har haft plukveer siden uge 11., kan de sagtens virke og mærke anderledes nu, end de har gjort førhen...

Og desuden, har du ikke været i fødsel tidligere? Så ved du vel hvordan veer føles

Så slap du bare af...

Sabrina, mor til Charlie på 1 måned og 2 dage...

Anmeld

26. marts 2010

B&J

Lone H. skriver:

av, lyder ikk helt rart dine veer

men okay, har ubehag i maven Hele tiden altså det gør ret ondt, men de der slemme jag kommer ikk så tit endnu

Men heldig vis er det ikke alle der oplever det som jeg gjorde men super PLUS jeg fik den meste perfekte dreng ud af det og er så stolt og vil gerne gøre det igen for af få ham igen men nu har jeg ham så behøver jeg ikke

Anmeld

26. marts 2010

N&J

Lone H. skriver:

Okay ved ikk om de er regelmæssige, der er jo stadig 20 min imellem ca

Men skulle have født på esb. sygehus, men skal føde i kolding nu, og der inde er jeg blevet sendt hjem med meget kraftige plukkeveer 2 gange inden for den sidste uge, så vil helst ikk derind for at blive sendt hjem igen, før det er "rigtigt"

Nej, vil også sige at der skal være lidt mindre imellem, da mine "rigtige" veer startede, så var der 1-2 min imellem konstant, men ringede allerede efter første ve.. men kan godt se at når du allerede er blevet sendt hjem 2 gange, så gider man ikke unødvendigt derind.. men når der er 5-6 min imellem og det måske gør mere ondt, så syntes jeg du skal tage derind, men det lyder lidt som det jeg havde om natten (det startede kl. halv 2, og veerne startede først kl. halv 5) så prøv og se om du ikke kan få lidt søvn indimellem og mad, krydser finger for at den er ved at være der.. ;O)

Anmeld

26. marts 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

Jeg var til Jordemoder i går hvor hun fortalte mig at jeg havde begyndende veer, de har så ikk taget til i styrke før her i dag ved 15 tiden, men de føles "bare" som meget meget kraftige mens smerter + ondt i ryggen, lænd, og så trækker det hele vejen ned at lårene og så føles det som om der sidder en og prikker en strikkepen op i mig det gør ondt men det er ikk sådan at jeg ikk helt kan koncentere mig om andet

Og de Føles SLET Ikk som mine normale Plukkeveer..

Så mit spørgsmål er Hvor Ondt skal det gøre ?

Knus Lone

Det er da rigtig træls med de veer du har og som ikke vil rigtig igang. Jeg har lige været til fødselsforberedelse idag, hvor jordemoderen sagde, at man skulle rige når veerne tog mere og mere til i styrke, - altså meget i styrke. Og så når der var de der minutter imellem.. Har du ikke været til fødselsforberedelse?

Det er da lidt underligt, at din jordemoder ikke har fortalt dig hvornår du skal ringe, når du nu er til jordemoder så tit..  og der har været så meget galt, og de holder ekstra øje med dig.. det er altså en yderst mærkelig jordemoder du har.. Men også fordi du jo har haft veer før, så mener jeg jo bare, at de da må have fortalt dig et eller andet?

Held og lykke... Jeg håber snart du har din lille pige i armene..

Ve-støv til dig!

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

Der er ikke noget entydigt svar på dit spørgsmål, da vi alle har forskellig smertetærskel. Min smertetærskel er meget høj, så jeg synes egentlig ikke, jeg havde så voldsomme veer før de kom skyllende i en lind og uafbrudt strøm  De startede som alm. menssmerter, som så blev voldsommere og voldsommere, jo længere fødslen skred frem.

Held og lykke med fødslen.

K.h. Linda

Anmeld

29. marts 2010

NoName

Jeg var til Jordemoder i går hvor hun fortalte mig at jeg havde begyndende veer, de har så ikk taget til i styrke før her i dag ved 15 tiden, men de føles "bare" som meget meget kraftige mens smerter + ondt i ryggen, lænd, og så trækker det hele vejen ned at lårene og så føles det som om der sidder en og prikker en strikkepen op i mig det gør ondt men det er ikk sådan at jeg ikk helt kan koncentere mig om andet

Knus Lone

Neiii altså søde...

Jeg har slet ikke set denne tråd... Hold da op hvor spændende...

Synes også det har set lidt "forladt" ud hjemme hos jer når jeg er kørt forbi... Det er også ved at være et par dage siden du har været på, så mon ikke, du har fået din lille pige ud i verden til dig????

Håber alt går som det skal og at i alle har det godt, glæder mig til at høre fra dig så snart du har tid/overskud til det...

Knus fra Majken 22+5

Anmeld

1. april 2010

MorTilSnartFire <3

noname skriver:

Neiii altså søde...

Jeg har slet ikke set denne tråd... Hold da op hvor spændende...

Synes også det har set lidt "forladt" ud hjemme hos jer når jeg er kørt forbi... Det er også ved at være et par dage siden du har været på, så mon ikke, du har fået din lille pige ud i verden til dig????

Håber alt går som det skal og at i alle har det godt, glæder mig til at høre fra dig så snart du har tid/overskud til det...

Knus fra Majken 22+5

Nej nej, ingen Baby hos Bo og Lone endnu.....

Anmeld

1. april 2010

smokin

Lone H. skriver:

Knus Lone

NÅÅÅÅRH DER VAR DU!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.