veer, hvor meget skal de gøre ondt ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.310 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

LRJ

Jeg var til Jordemoder i går hvor hun fortalte mig at jeg havde begyndende veer, de har så ikk taget til i styrke før her i dag ved 15 tiden, men de føles "bare" som meget meget kraftige mens smerter + ondt i ryggen, lænd, og så trækker det hele vejen ned at lårene og så føles det som om der sidder en og prikker en strikkepen op i mig det gør ondt men det er ikk sådan at jeg ikk helt kan koncentere mig om andet

Og de Føles SLET Ikk som mine normale Plukkeveer..

Så mit spørgsmål er Hvor Ondt skal det gøre ?

Knus Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

BinaMor

når du ikke kan holde det ud vil jeg sige. og det kommer hvert 4-5 minut

jeg var i tvivl men havde ondt hver 4-6 minut. tog derinde. men der gik alligevel et par timer mere før jeg kom på fødestuen.

Anmeld

26. marts 2010

BinaMor

gabriellasmor skriver:

jeg var i tvivl men havde ondt hver 4-6 minut. tog derinde. men der gik alligevel et par timer mere før jeg kom på fødestuen.

og der havde jeg så ondt når de kom at jeg stod og pustede over en stol

Anmeld

26. marts 2010

LRJ

gabriellasmor skriver:

Okay skulle li vide inden jeg ringede derind, for gider ikk derind og så bare blive sendt hjem med det samme igen  

altså dem der Går meget ondt er der stadig 15-20 min i mellem endnu, så der er nok noget tid endnu til de når ned på 4-5 min

Tak for svaret

Anmeld

26. marts 2010

BinaMor

Lone H. skriver:

Okay skulle li vide inden jeg ringede derind, for gider ikk derind og så bare blive sendt hjem med det samme igen  

altså dem der Går meget ondt er der stadig 15-20 min i mellem endnu, så der er nok noget tid endnu til de når ned på 4-5 min

Tak for svaret

sådan havde jeg det ca. fra kl 24-05...

ringede kl 6. hun bad mig vente og se tiden an.

ringede igen kl 8 og de bad mig komme ind.

Anmeld

26. marts 2010

B&J

jaa de rigtigt veer kan gøre sindsygt ondt men desværre gjorde de det på meget fra start til slut.... de startede som et lyn fra en klar himmel... min krop blev lidt ja bange griner at jeg kastede op og begyndte af fryse helt vildt sygt... men kom i bad og fik varmen dejligt...

Anmeld

26. marts 2010

LRJ

gabriellasmor skriver:

og der havde jeg så ondt når de kom at jeg stod og pustede over en stol

Okay

altså jeg skal os Stoppe helt op med hva jeg laver og stå og støtte mig og puste..

Anmeld

26. marts 2010

LRJ

B&J skriver:

jaa de rigtigt veer kan gøre sindsygt ondt men desværre gjorde de det på meget fra start til slut.... de startede som et lyn fra en klar himmel... min krop blev lidt ja bange griner at jeg kastede op og begyndte af fryse helt vildt sygt... men kom i bad og fik varmen dejligt...

av, lyder ikk helt rart dine veer

men okay, har ubehag i maven Hele tiden altså det gør ret ondt, men de der slemme jag kommer ikk så tit endnu

Anmeld

26. marts 2010

Risen

Ej hvor spændende ! Sender dig da lige lidt vestøv her fra ! 

Anmeld

26. marts 2010

eirene

Jeg fik at vide fra FG at når jeg ikke kunne føre en samtale så var det rigtige veer. Døjede nemlig også med de der småveer 14 dage inden fødsel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.