veer, hvor meget skal de gøre ondt ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

LRJ

Risen skriver:

Ej hvor spændende ! Sender dig da lige lidt vestøv her fra ! 

Mange tak nu må vi se om de Bliver ved, eller om de "går" i selv igen som de har gjort et par gange de sidste par dage eller de bliver kraftigere og vi får vores lille pige en af de nærmeste dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Risen

Lone H. skriver:

Mange tak nu må vi se om de Bliver ved, eller om de "går" i selv igen som de har gjort et par gange de sidste par dage eller de bliver kraftigere og vi får vores lille pige en af de nærmeste dage

Ja det er jo det.. Men ellers skulle du sættes igang ikke ? eller var det bare mig ?

Anmeld

26. marts 2010

LRJ

Risen skriver:

Ja det er jo det.. Men ellers skulle du sættes igang ikke ? eller var det bare mig ?

Jo bliver sat i gang hvis jeg ikk selv føder det er bare ikk blevet gjort op helt endnu hvornår jeg skal sættes i gang, men bliver nok ikk sat igang før efter påske nu, men nu har jeg haft de der jag nogle dage og da vi var afsted i går sagde Jordemoderen at der nok ikk gik lang tid før jeg selv fødte nu, fordi jeg havde de begyndende veer men det gør nu ikk så meget at jeg skal sættes i gang

Anmeld

26. marts 2010

Risen

Lone H. skriver:

Jo bliver sat i gang hvis jeg ikk selv føder det er bare ikk blevet gjort op helt endnu hvornår jeg skal sættes i gang, men bliver nok ikk sat igang før efter påske nu, men nu har jeg haft de der jag nogle dage og da vi var afsted i går sagde Jordemoderen at der nok ikk gik lang tid før jeg selv fødte nu, fordi jeg havde de begyndende veer men det gør nu ikk så meget at jeg skal sættes i gang

Spændende, så under alle omstændigheder skal du snart føde! Ih gid det var mig.. Nej synes heller ikke der er noget galt med at blive sat igang overhovedet..

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

Pøj pøj med det hele, glæder mig til at hører mere

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

Indtil du ikke kan holde det ud mere... Jeg havde veer i 4½ døgn, og bed i mig at de gjorde så ondt.. 9 timer før jeg fødte, ringede jeg til fg og sagde jeg kunne ikke holde til det mere...

Anmeld

26. marts 2010

LRJ

Risen skriver:

Spændende, så under alle omstændigheder skal du snart føde! Ih gid det var mig.. Nej synes heller ikke der er noget galt med at blive sat igang overhovedet..

Ja vil allersenest blive sat igang den 13 april så der er ikk længe til mere Sys bare de sidste par uger at gået meget stærkt

men inden du får set dig om er det os dig der står og skal føde li om lidt, sådan var det hvertfald for mig

Anmeld

26. marts 2010

LRJ

MoarJ skriver:

Indtil du ikke kan holde det ud mere... Jeg havde veer i 4½ døgn, og bed i mig at de gjorde så ondt.. 9 timer før jeg fødte, ringede jeg til fg og sagde jeg kunne ikke holde til det mere...

Okay kan godt være jeg os går de dage, hvor de føles værre nu her end tidligere, men der er stadig 15-20 min imellem de helt slemme

Men Jeg vil heller ikk ringe til FG nu, for så bare at komme der ind og få kørt strimmel og sendt hjem igen, så vil jeg meget heller vente til de går meget mere ondt

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

Lone H. skriver:

Okay kan godt være jeg os går de dage, hvor de føles værre nu her end tidligere, men der er stadig 15-20 min imellem de helt slemme

Men Jeg vil heller ikk ringe til FG nu, for så bare at komme der ind og få kørt strimmel og sendt hjem igen, så vil jeg meget heller vente til de går meget mere ondt

Jeg ventede os længe nok, og kæresten sagde også flere gange til mig ring til fg.. Og vidste alligevel jeg vil blive sendt hjem...

Ringede også 2 gange hvor de sagde at det var startfasen... Aner ikke hvordan en plukve er...

Anmeld

26. marts 2010

LRJ

MoarJ skriver:

Jeg ventede os længe nok, og kæresten sagde også flere gange til mig ring til fg.. Og vidste alligevel jeg vil blive sendt hjem...

Ringede også 2 gange hvor de sagde at det var startfasen... Aner ikke hvordan en plukve er...

nu har jeg været plaget af plukkeveer siden uge 11, så ved hvordan de mærkes og det her er slet ikk ligesådan  

Ja Vil heller ikk ringe før det gør meget meget ondt, Fordi jeg er blevet sendt hjem 2 gange hvor jeg har været derinde hvor jeg havde så ondt at jeg ikk kunne gå næsten min kæreste bliver os ved med at sige jeg skal ringe derind, han kan ikk holde ud at det gør ondt på mig, men det er jo bare ikk slemt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.