kan ikke finde andre steder at få luft....og som den kujon jeg er, har jeg ikke mod nok, til at stå ved min indentitet.
jeg har længe følt at tingene er kørt lidt skævt for mig. jeg er meget træt hele tiden, meget sur, tvær, trist, stresset....og føler mig totalt drænet for følelsesmæssigt overskud.
når jeg vågner om morgenen er jeg glad, min dag starter dejligt. men ikke langt inde i dagen begynder mit negative humør at tage over....og jeg bliver trist, negativ og vred.
jeg er omgivet med kærlighed og glæde, men har svært ved virkelig at indse hvor lykkelig det burde gøre mig. jeg mangler intet, men det er ikke nok.
skønt jeg har tid nok stresser jeg ved tanken om de daglige pligter, og jeg glemmer at se alt det posetive i min dag. jeg oplevede igår at finde en artsfælle, og det gjorde mig tryg, men samtidig mere trist over at andre har det som mig.
jeg føler en trang til at gi op, og det er så undfair for omgivelserne at de ikke får den intense opmærksomhed de fortjener.
igår gik det ud over et af vores husdyr, som jeg tog for hårdt ved. det resulterede i en brækket knogle, og min sorg vil ingen ende tage. jeg tog ikke engang hårdt ved det, men faldet må ha været uheldigt, og jeg er for ydmyg til at fortælle omgivelserne hvad der er sket. den skal nok komme sig siger dyrlægen. og jeg vil sætte alt ind for at passe og pleje det indtil da. men det fjerner ikke den fact at jeg var skyld i dets skade.
mens jeg skriver disse ord håber jeg så inderligt at anonym knappen virker da jeg ellers må trække mig fra dette forum i ydmyghed over min handling.
Anmeld