trist og naget af samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Pia.

stakkels stakkels dig... er virkelig ked af det på dine vegne og håber så inderligt du får det bedre nu her hvor solen er kommet frem. Måske det var en idé at tale med nogen om det.

Jeg forstår fuldt ud du er anonym og er sikker på at det du har gjort ved dit dyr ikke var ondt ment, men tror også at det er det der har fået dig til at indse der er noget galt...

De bedste tanker fra Pia.

- Til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Anonym trådstarter

jeg takker meget for alle jeres kommentarer. og vil gerne fortælle at jeres ord har gjort meget for mig. jeg åbnede op igår og fortalte en i min omgangs kreds hvordan jeg har det. det var svært, men det hjalp at sætte ord på, og jeg ved at jeg nu har en der vil støtte og hjælpe mig.

jeg ved godt at sagen ikke ender her, men jeg ved også at "enhver rejse begynder med et enkelt skridt" og jeg føler at jeg har taget det skridt. det er ikke nemt for mig. jeg har altid været en stærk selvstændig personlighed. men må indse at til dette kræver hjælp fra andre.

endnu engang tak for jeres ærlige kommentarer.

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

Hvor er det godt du har betroet dig til en. Det er første skridt på en lang vej tilbage til det dejlige liv Det bliver en lang og sej proces, men du lyder til at være omgivet af nogle kærlige mennesker, som kan støtte dig på din vej.

K.h. Linda

Anmeld

30. marts 2010

<3

Hej

Jeg synes ikke at det umiddelbart lyder som en depression hvis du vågner glad hver dag, men synes at det lyder som om det er noget der kommer i løbet af dagen. Hvis jeg var dig ville jeg prøve at finde ud af hvornår du bliver trist, om det er fordi du er alene, sker det når kæresten smutter på job, når naboen skændes, de dage hvor du har for meget om ørerne eller for lidt.

Jeg ville nu alligevel gå til lægen og så vil jeg anbefale dig at stoppe med at lade din frustration gå ud over andre, dyr, (dine børn?) eller andre, for det er en cirkel der er virkelig svær at komme ud af! Men sådan en cirkel ender aldrig et godt sted uden hjælp, det skal nok ende rigtigt galt. Så se dit problem i øjnene - ja det er en begyndelse her, men du er anonym og du kan trække dig uden problemer - og gå til lægen eller din bedste veninde og bede om hjælp. 

Jeg håber for alle i dit liv at du får hjælp og hjælp hurtigt! Så er jeg sikker på det nok skal gå lige så snart du får styr på de ting der plager dig.

K

Anmeld

30. marts 2010

<3

Anonym skriver:

jeg takker meget for alle jeres kommentarer. og vil gerne fortælle at jeres ord har gjort meget for mig. jeg åbnede op igår og fortalte en i min omgangs kreds hvordan jeg har det. det var svært, men det hjalp at sætte ord på, og jeg ved at jeg nu har en der vil støtte og hjælpe mig.

jeg ved godt at sagen ikke ender her, men jeg ved også at "enhver rejse begynder med et enkelt skridt" og jeg føler at jeg har taget det skridt. det er ikke nemt for mig. jeg har altid været en stærk selvstændig personlighed. men må indse at til dette kræver hjælp fra andre.

endnu engang tak for jeres ærlige kommentarer.

Så den først den her nu

Godt du har taget endnu et skridt og godt du er klar over der er lang vej igen. Er som sagt sikker på at du nok skal komme igennem det her fint.

Og tænk på at være stærk og selvstændig ikke betyder at man skal være alene om de ting man går rundt med. Du deler gerne af de glade stunder, men der er mere til dig end det. Og det både ved og vil dine venner og familie gerne

Anmeld

30. marts 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Så den først den her nu

Godt du har taget endnu et skridt og godt du er klar over der er lang vej igen. Er som sagt sikker på at du nok skal komme igennem det her fint.

Og tænk på at være stærk og selvstændig ikke betyder at man skal være alene om de ting man går rundt med. Du deler gerne af de glade stunder, men der er mere til dig end det. Og det både ved og vil dine venner og familie gerne

jeg kan godt li din måde at se tingene på. og jeg takker meget for dine ord. dog opdager jeg, at jeg (på trods af mine betroelser til andre) finder det utroligt svært at komme videre herfra.

jeg har, som du selv er inde på, spekuleret på om det virkelig er en begyndende depression jeg kæmper med, eller noget andet. (som fx. stress) jeg har prøvet at læse mig til et svar, men er vist ved at indse at en læge vil kunne give mig svaret mere tydeligt end diverse test.

jeg kan mærke en tydelig følsomhed overfor negative kommentarer fra folk nær ved mig. jeg føler mig hudløs, sårbar, og generelt meget ude af balance. det er virkelig svært for mig at stå i denne situation, og jeg prøver virkelig at se om jeg ikke kan finde en løsning. for at gå til lægen synes jeg virker (er uoverskueligt det rette ord)

stadig vil jeg gerne takke dig for dine ord. det betyder virkelig noget for mig.

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

gabriellasmor skriver:

her er en lille vejviser test

http://www.k3.dk/tests/depress/dep_test.htm

stort

Hvor reel er den test egentlig???? fik et temmeligt skræmmende resultat synes jeg....

kunne kun svare nej til 3 spørgsmål....

Anmeld

1. april 2010

BinaMor

mariamiss6 skriver:

Hvor reel er den test egentlig???? fik et temmeligt skræmmende resultat synes jeg....

kunne kun svare nej til 3 spørgsmål....

det ved jeg ikke. åbenbart ikke særlig reel. hvis du altså ikke føler dig depri. ved bare at flere bruger den inden de søger læge

Anmeld

1. april 2010

mariamiss6

gabriellasmor skriver:

det ved jeg ikke. åbenbart ikke særlig reel. hvis du altså ikke føler dig depri. ved bare at flere bruger den inden de søger læge

Det var nu mere fordi jeg godt ved jeg er depri, men jeg synes resultatet var ualmindelig skræmmende, når man tænker på at lægen bare griner af mig....

Anmeld

1. april 2010

BinaMor

mariamiss6 skriver:

Det var nu mere fordi jeg godt ved jeg er depri, men jeg synes resultatet var ualmindelig skræmmende, når man tænker på at lægen bare griner af mig....

nåårh okay jeg troede du havde taget den "for sjov". jeg ved ikke hvor reel den er.

men vil da mene du skulle prøve at få en anden læges mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.