Kirle skriver:
Så den først den her nu 
Godt du har taget endnu et skridt og godt du er klar over der er lang vej igen. Er som sagt sikker på at du nok skal komme igennem det her fint.
Og tænk på at være stærk og selvstændig ikke betyder at man skal være alene om de ting man går rundt med. Du deler gerne af de glade stunder, men der er mere til dig end det. Og det både ved og vil dine venner og familie gerne 
jeg kan godt li din måde at se tingene på. og jeg takker meget for dine ord. dog opdager jeg, at jeg (på trods af mine betroelser til andre) finder det utroligt svært at komme videre herfra.
jeg har, som du selv er inde på, spekuleret på om det virkelig er en begyndende depression jeg kæmper med, eller noget andet. (som fx. stress) jeg har prøvet at læse mig til et svar, men er vist ved at indse at en læge vil kunne give mig svaret mere tydeligt end diverse test.
jeg kan mærke en tydelig følsomhed overfor negative kommentarer fra folk nær ved mig. jeg føler mig hudløs, sårbar, og generelt meget ude af balance. det er virkelig svært for mig at stå i denne situation, og jeg prøver virkelig at se om jeg ikke kan finde en løsning. for at gå til lægen synes jeg virker (er uoverskueligt det rette ord)
stadig vil jeg gerne takke dig for dine ord. det betyder virkelig noget for mig.
Anmeld