Til jer der fik køn at vide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Risen

Senia skriver:

Sidder også bare og kigger efter scannigsklinik her på sjælland eller fyn, så jeg kan få bestilt tid hehe

Ihh på onsdag! Ej, så må du altså lkige skrive herinde, hvor er det spændende.. Du må da virkelig være ved at sprænge af utålmodighed... Hehe.. stakkels din kæreste.. men ihh - SÅ spændende... !!

hvor dejligt! Hvor lang er du henne ? .. Jeg brugte scanningsklinikken.dk i kbh og betalte 500 kroner for en kønsscanning og de var rigtig søde, kan klart anbefales!  

Ja jeg deler selvfølgelig billederne herinde med jer ! Ja synes bare det at være gravid tester ens tålmodighed mere end noget andet.. hehe! Hele tiden venter man på noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Vial

Jeg kan sagens se den lille tissemand på billedet. Jeg tvivler bare på, at den sidder det rigtige sted! Forstået på den måde, at det sagens kan være noget andet. Et stykke navlestreng, som har lagt sig med noget skyggehalløj. De scanningsbilleder er så svære. Jeg skal her kl. 1115 til privat kønsscanning. Har dårlig sovet i nat og det kilder i maven. Håber virkelig at de små pomfritter ikke har iført sig navlestreng som g-streng eller nægter at moone os! Jeg er 16+6 i dag, så kønsorganer skulle være udviklet og til at se klart. I hører fra mig senere. Kryds fingre her kl. 1115 :-)

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

Risen skriver:

hvor dejligt! Hvor lang er du henne ? .. Jeg brugte scanningsklinikken.dk i kbh og betalte 500 kroner for en kønsscanning og de var rigtig søde, kan klart anbefales!  

Ja jeg deler selvfølgelig billederne herinde med jer ! Ja synes bare det at være gravid tester ens tålmodighed mere end noget andet.. hehe! Hele tiden venter man på noget.. 

Enig - først det at blive gravide, at fortælle det til andre, evt. ekstra scanninger, NF, Kønsscanning, MD,  fødselsforberedelse, jordmoderbesøg osv.. og ikke mindst fødslen..

Har også kigget på den, men når man så ser på priser så står der ikke noget om de 500,-?

Vi er 13 + 2

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

KaMa skriver:

Jeg kan sagens se den lille tissemand på billedet. Jeg tvivler bare på, at den sidder det rigtige sted! Forstået på den måde, at det sagens kan være noget andet. Et stykke navlestreng, som har lagt sig med noget skyggehalløj. De scanningsbilleder er så svære. Jeg skal her kl. 1115 til privat kønsscanning. Har dårlig sovet i nat og det kilder i maven. Håber virkelig at de små pomfritter ikke har iført sig navlestreng som g-streng eller nægter at moone os! Jeg er 16+6 i dag, så kønsorganer skulle være udviklet og til at se klart. I hører fra mig senere. Kryds fingre her kl. 1115 :-)

Ihhh hvor er det spændende! Håber den lille viser sig på bedste sin måde

Ej, glæder mig SÅ meget til at høre om det Skal nok sidder klinet til skærmen, indtil dit indlæg dukker op Hehe..

Okay - jamen kan godt ske du har ret, at det er en lille trold der gemmer sig hehe

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

Chritinap skriver:

Det er en rigtig god ide, det fik vi også. Men det var helt henne i uge 25 tror jeg.

Overvejer lidt "bare" at få kønsscanning nu her og så en 3D 4D scanning senere..

Men er svært, er så utålmodig hehe.. Kan slet ikke vente til jeg skal se den lille igen

Anmeld

26. marts 2010

Risen

Senia skriver:

Enig - først det at blive gravide, at fortælle det til andre, evt. ekstra scanninger, NF, Kønsscanning, MD,  fødselsforberedelse, jordmoderbesøg osv.. og ikke mindst fødslen..

Har også kigget på den, men når man så ser på priser så står der ikke noget om de 500,-?

Vi er 13 + 2

Uh så er der jo heller ikke lang tid igen til du skal se ham/hende ! spændende ! Og hvor er det vildt, sys det var igår at du skrev at du var gravid..  Jeg fandt det lige her:

http://www.graviditetsscanning.dk/kbh/priser

NYHED: 2D kønsscanning fra 17+0, incl. CD og billeder...500,- Ring på tlf. 86 13 42 22 for bestilling af tid til kønsscanning

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

Risen skriver:

Uh så er der jo heller ikke lang tid igen til du skal se ham/hende ! spændende ! Og hvor er det vildt, sys det var igår at du skrev at du var gravid..  Jeg fandt det lige her:

http://www.graviditetsscanning.dk/kbh/priser

NYHED: 2D kønsscanning fra 17+0, incl. CD og billeder...500,- Ring på tlf. 86 13 42 22 for bestilling af tid til kønsscanning

Griner.. ja, ikke? Syntes det går så sindssygt stærkt - er lige før jeg ikke kan følge med hehe

Hvor er det smigrende du kan huske da jeg skrev vi var blevet gravide

Arh super fedt - tak, du er en skat

Anmeld

26. marts 2010

AD

Hej!

Ud fra dit fine lille billede kan man ikke afgøre kønnet desværre - barnet skal ligge helt i profil.

Har desværre ikke lige et billede af det men man skal kunne se barnet fra siden og så ind mellem benene;-) Man skal kunne se den lille tut de har mellem benene - om den peger vandret eller lodret. Lidt svært at forklare.

Kh AD

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

AnneDina skriver:

Hej!

Ud fra dit fine lille billede kan man ikke afgøre kønnet desværre - barnet skal ligge helt i profil.

Har desværre ikke lige et billede af det men man skal kunne se barnet fra siden og så ind mellem benene;-) Man skal kunne se den lille tut de har mellem benene - om den peger vandret eller lodret. Lidt svært at forklare.

Kh AD

Hehe... okay - ærgeligt, men skidt pyt.. smiler.. må jo bare vente til de 17+

Men tak fordi du kiggede, super sødt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.