Til jer der fik køn at vide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Trolde_mor

Okay, vi blev scannet da jeg var 12 + 6

Jeg har lige set på linket som "mor til david" gav. Og syntes altså lidt det ligner en pige hehe..

Har ikke scannet billedet ind endnu, men gør det imorgen, så kan i jo selv bedømme

Her er det lovede billede af lille-niv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Kvindemin

Senia skriver:

Vi har også besluttet at skulle til scanning efter 17+ Men kunne blot være sjovt at sammenligne, man er jo nysgerrig hehe..

Men ja, fik også at vide at skamlæber og pung ligner hinanden enormt, så det er virkeligt svært at sige..

er det så en scanning i selv betaler for

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

AnneDina skriver:

Hej!

Man kan se køn fra 12+4 med næsten 100% sikkerhed hvis barnet ligger godt til det. (Der er dog ikke mange der scanner der tør give et bud så tidligt). Man skal ikke se fra neden (altså hvor man ser numse og 2 ben strittende ud til hver side) men derimod et profilbillede hvor man går ind mellem benene.

Det er rigtigt at kønnene ligner hinanden fordi begge køn har en lille tut/tap men hvis man kigger fra siden hvor barnet ligger i profil og ser efter, hvilken vinkel tutten har, kan man afgøre barnets køn rimelig sikkert.

Har du et billede man kan se?

Kh AD

Ejj, er du god til sådanne ting Så vil jeg da også gerne scanne mit billede ind så du kan se

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

Chritinap skriver:

Ejj, er du god til sådanne ting Så vil jeg da også gerne scanne mit billede ind så du kan se

Du må da gerne scanne ind alligevel, kunne da være sjovt

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

Chritinap skriver:

er det så en scanning i selv betaler for

Jep det er det En 3D 4D scanning, vil vi gerne have, så vi kan se den lilles ansigt, og få nogle gode billeder til at vise den lille senere.

Anmeld

26. marts 2010

Kruse90

Senia skriver:

Her er det lovede billede af lille-niv

det er MEGET svært at se.
Men jeg vil da gerne gætte for sjov

Jeg tror der gemmer sig en lille prinsesse

Anmeld

26. marts 2010

Risen

Senia skriver:

Smiler... nemlig - også det vi fik at vide (skrev jeg også i et indlæg længere oppe ) Men iihhh hvor er man utålmodig.. Griner..

ih det kan jeg godt forstå  .. Var jeg godt nok også.. Skal til 3d scanning på onsdag og kan bare ikke vente! Er ved at drive kæresten til vanvid ! hehe 

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

ih det kan jeg godt forstå  .. Var jeg godt nok også.. Skal til 3d scanning på onsdag og kan bare ikke vente! Er ved at drive kæresten til vanvid ! hehe 

Sidder også bare og kigger efter scannigsklinik her på sjælland eller fyn, så jeg kan få bestilt tid hehe

Ihh på onsdag! Ej, så må du altså lkige skrive herinde, hvor er det spændende.. Du må da virkelig være ved at sprænge af utålmodighed... Hehe.. stakkels din kæreste.. men ihh - SÅ spændende... !!

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

det er MEGET svært at se.
Men jeg vil da gerne gætte for sjov

Jeg tror der gemmer sig en lille prinsesse

Det er det nemlig, men hvis man kigger på det link "mor til david" gav i sit indlæg, så ligner det lidt.

Men viser det sig at det er en dejlig dreng, er  den lille trold mindst lige så velkommen

Men bliver da spændende, nu hvor vi gætte lidt hehe

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

Senia skriver:

Jep det er det En 3D 4D scanning, vil vi gerne have, så vi kan se den lilles ansigt, og få nogle gode billeder til at vise den lille senere.

Det er en rigtig god ide, det fik vi også. Men det var helt henne i uge 25 tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.