Til jer der fik køn at vide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.871 visninger
38 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Trolde_mor

Til jer der fik køn at vide under NF - har i et billede af der hvor de har bedømt?

Sidder nemlig med et billede af lille-niv hvor man ser mellem benene, og syntes det kunne være spændende at sammenligne, nu vi ikke fik noget at vide..

Håber der er nogen der har et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

FrkLarsen

har sendt dig en post  

Anmeld

25. marts 2010

Gaia

Jeg har desværre ikke et billede af vores pige fra NF, hvor man kan se hun er en pige. Tænker også at jeg mener, at have hørt og læst, at man ikke kan se kønnet så tidligt, men først omkring uge 17. Fra før den uge skulle alle fostre ligne hinanden mere eller mindre dernede. Vi fik kønnet at vide i uge 17 da jeg var til GU, så synes selv det var dejlig tidligt 

Anmeld

25. marts 2010

Tjuls

Da vi var til NF fik vi at vide det var alt for tidligt at bedømme kønnet.. Vi fik det at vide til MD, og var så helt sikre efter en 3D

Anmeld

25. marts 2010

Trolde_mor

Vi har også besluttet at skulle til scanning efter 17+ Men kunne blot være sjovt at sammenligne, man er jo nysgerrig hehe..

Men ja, fik også at vide at skamlæber og pung ligner hinanden enormt, så det er virkeligt svært at sige..

Anmeld

25. marts 2010

Gaia

Senia skriver:

Vi har også besluttet at skulle til scanning efter 17+ Men kunne blot være sjovt at sammenligne, man er jo nysgerrig hehe..

Men ja, fik også at vide at skamlæber og pung ligner hinanden enormt, så det er virkeligt svært at sige..

Kan godt forstå at I er nysgerrige det var vi sørme også. Du må jo endelig fortælle hvad kønnet er når I kan få det at vide

Anmeld

25. marts 2010

6800

Vi er lige kommet hjem fra NF scanning, og hun sagde det først bliver dannet i uge 14...

Anmeld

25. marts 2010

Bavianis

Da vi var til scanning (2D) sidst (16+), var jeg sikker på der var en tissemand! Men overlægen, der er meget erfaren til at scanne, sagde, at hun samme morgen havde haft een, der så ligesådan ud, men der vidste hun fra fostervandsprøve at det var en pige. Så de første mange uger ligner kønsorganerne hinanden meget.

Så tålmodighed!

Kærligst Susanne, der skal til MD på tirsdag, hvor jeg håber vi får kønnet af vide!!

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Jeg har heller ikke noget billede...

Anmeld

25. marts 2010

Risen

Mener da bestemt at jeg har læst at man først kan se køn 17+0 ?! .. Ellers ligner kønsdelene hinanden for meget.. Jeg var ihvertfald inde til kønsscanning 17+1 og det tog lidt tid at finde det rigtige køn.. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.