Har i set noget der ligner ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillemunk skriver:

Hmm søde... nej de siger de det ikke er ... hun ligger i blød nu i badekaret og har fået noget kløestillende så vi kan få lidt ro til natten
Må se hvad de finder på i morgen.

underligt hvad det kan være!

Smadder synd for hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

lillemunk

Michael healer skriver:

Hej

Er hun stresset, det kunne være en reaktion ud fra dette ?

mvh Michael

Det er faktisk nævnt før... da det kom ret tit da hendes far og jeg fik fra hinanden... men lægerne ude lukkede det da det jo blev til væskende sår og blev ved med at komme.
Hun er inde i en meget rolig periode lige nu.
Skal godt nok prøve at komme til hypnose her på tirsdag ( pga indlærings vanskeligheder) men ved ikke om det er noget der kan stresse hende hun har ikke snakket negativt om det.

Anmeld

24. marts 2010

Michael healer

lillemunk skriver:

Det er faktisk nævnt før... da det kom ret tit da hendes far og jeg fik fra hinanden... men lægerne ude lukkede det da det jo blev til væskende sår og blev ved med at komme.
Hun er inde i en meget rolig periode lige nu.
Skal godt nok prøve at komme til hypnose her på tirsdag ( pga indlærings vanskeligheder) men ved ikke om det er noget der kan stresse hende hun har ikke snakket negativt om det.

Hej

Det kunne jo også være, det at du er gravid der stresser hende.

mvh Michael

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Loggidut skriver:

ved ikke lige om nogen har nævnt det, men det kan være molusker.

skal lige prøve at google det for dig.

Nej det er det heller ikke

Anmeld

24. marts 2010

wamse

Det ser fuldstændig ud som da Lærke havde nældefeber for nyligt....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Michael healer skriver:

Hej

Det kunne jo også være, det at du er gravid der stresser hende.

mvh Michael

Hun ser det nu som noget meget positivt... men selvfølgelig er børn meget loyale.
Men det er selvfølgelig en mulighed. Men hun glæder sig utroligt meget til de kommer til verden men det kan jo være stressende nok i sig selv at gå og glæde sig ti noget.
Men tænker så burde det ha været kommet før.

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

wamse skriver:

Det ser fuldstændig ud som da Lærke havde nældefeber for nyligt....

Ja hold da op det ligner.
Men Clara bliver til blære med væske og derefter til sår.

Når man røre ved det føles det som at røre ved overfalden på et jordbær. (lidt væmmeligt)

Anmeld

24. marts 2010

wamse

lillemunk skriver:

Ja hold da op det ligner.
Men Clara bliver til blære med væske og derefter til sår.

Når man røre ved det føles det som at røre ved overfalden på et jordbær. (lidt væmmeligt)

I løbet af ½ time havde det spredt si fra top til tå, helt inde i øregangene. Det posede helt vildt op, og alle hendes fingre var meget hævede, og der føltes det nemlig som du siger. Jeg fik nogle allergi piller, for at tage kløen, og så forsvandt det stille og roligt igen. Men kan se at når det er noget som sker jævnligt og det væsker, så er det ikke ens.

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Berg skriver:

Min datter har noget lignende. Ved ikke hvad det er men det hjælper at smøre med aloe vera creme (det køler) og så går det som regel hurtigt væk af sig selv.

Hun siger det kløer og svier. Hun havde børneeksem som helt lille så det ligger nok til hende at slå ud med eksem pga vejr, mad, stress eller lignende.

Jeg må ikke sørme det med noget før vi har været derover i morgen. Strenge orde... men ellers plejer jeg at smøre hende med blade fra alovera planten som jeg knækker af.

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

wamse skriver:

I løbet af ½ time havde det spredt si fra top til tå, helt inde i øregangene. Det posede helt vildt op, og alle hendes fingre var meget hævede, og der føltes det nemlig som du siger. Jeg fik nogle allergi piller, for at tage kløen, og så forsvandt det stille og roligt igen. Men kan se at når det er noget som sker jævnligt og det væsker, så er det ikke ens.

Da det startede for 5 år siden troede vi også bare det var nælde feber, men blev hurtigt kloger.
Men jeg giver dig ret det ligner meget...
Troede at det var gået helt i sig selv, men blev snydt.
Nu er jeg meget spændt på hvad de kommer op med i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.