Har i set noget der ligner ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.358 visninger
41 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

lillemunk

Hej Skønne kvinder.

Prøver lige her.
Min datter på 9½ har noget eksem/udslæt på hals/kæbeben.
Det startede for 5 år siden.... men at være på strøelse med en 25 øre... men vokser for hver gang. (hun har dog ikke haft noget de sidste 2 år før her til morgen)

Vi har været til hudlæge op ti flere gange og til sidst blev vi sendt videre til Odense universitets hospital.... men blev afsluttede til sidst da hendes eksem gik i sig selv.
Uden at blive kloger på hvad det var.

Det starter med at være en lille knop som bliver til flere 100 dette vokser med hurtigt hast og senrer bliver knopperne til små blære, som senere bliver til sår.
Det klør og svire og er brændende varmt.
Nogle af jer der har set eller kender nogle der har noget der ligner.
?????
Nu har jeg lige snakket med OUH og de vil ikke se hende før hun har været til hudlæge, som skal videre sende hende.... Hvor træls er det lige systemet er
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

lillemunk

Her er sket meget siden i formiddags.... putte pigen har nu udslæt på Finger, knæ og nakke.... så vi har været en tur ved lægen.... som ikke anede hvad han skulle sige.... -Sådan noget har jeg ikke set før.... Hmmm nej ven det er der heller ikke andre der har.
Så han ringede til OUH og der køre vi så til i morgen tidlig.

Anmeld

24. marts 2010

Halbschön

lillemunk skriver:

Her er sket meget siden i formiddags.... putte pigen har nu udslæt på Finger, knæ og nakke.... så vi har været en tur ved lægen.... som ikke anede hvad han skulle sige.... -Sådan noget har jeg ikke set før.... Hmmm nej ven det er der heller ikke andre der har.
Så han ringede til OUH og der køre vi så til i morgen tidlig.

Ser vildt ud.... Kunne godt ligne en allergisk reaktion.. har du skiftet vaskepulver ell. lignende?

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Renée88 skriver:

Ser vildt ud.... Kunne godt ligne en allergisk reaktion.. har du skiftet vaskepulver ell. lignende?

Smiler nej..... hun er blevet testet for alt og intet slår hun ud på.(kun kål ormelaver men det der meget anderledes ud)
så hun er nåede af en gåde.....hun har (billeder) har været med på kongresser og ingen har set noget der ligner.
Problemet i det er at det bliver til sår som efterlader ar.

Anmeld

24. marts 2010

Halbschön

lillemunk skriver:

Smiler nej..... hun er blevet testet for alt og intet slår hun ud på.(kun kål ormelaver men det der meget anderledes ud)
så hun er nåede af en gåde.....hun har (billeder) har været med på kongresser og ingen har set noget der ligner.
Problemet i det er at det bliver til sår som efterlader ar.

Ååårh stakkels pige da... Håber da at der er en dygtig dermatolog der kan finde ud af hvad det er, så hun kan sættes i behandling

Anmeld

24. marts 2010

mortilfreja

Renée88 skriver:

Ååårh stakkels pige da... Håber da at der er en dygtig dermatolog der kan finde ud af hvad det er, så hun kan sættes i behandling

Det kunne godt minde lidt om nældefeber.. Men så burde lægerne jo nemt være kommet frem til den konklusion..

Håber de snart finder ud af hvad det er, for det må ikke være rart at gå med..

God bedring med hende..

Anmeld

24. marts 2010

malenealm

For mig ligner det halt alm, nellefeber, og det kan komme og gå, min søn har også haft det et par gange,  og det klør.

Hilsen Malene 39+3 ( og vil gerne føde nu)

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Renée88 skriver:

Håber jeg også... førhen fik hun de udslæt ca en gang om mdr... men det er 2 år siden nu.
Håber de kan gøre noget i morgen..... men tvivler.

Anmeld

24. marts 2010

Tjuls

Jeg har selv en meget mystisk hud, og slår ud, uden de egentligt kan forklare hvad det er..

Så de sidste 10 år har jeg rendt på divserse sygehuse og hudlæger..

Nu har de en ide om jeg muligvis har et stof for meget i mit immunforsvar.. Man skulle tro det var en god ting, men nej.. Det gør kroppen forsvarer noget HELE tiden, også når det ikke er nødvendigt, og så ses det ud ad til.

Det kan så se ud på flere forskellige måder.

Så er hendes immunforsvar tjekket?

Anmeld

24. marts 2010

Berg

Min datter har noget lignende. Ved ikke hvad det er men det hjælper at smøre med aloe vera creme (det køler) og så går det som regel hurtigt væk af sig selv.

Hun siger det kløer og svier. Hun havde børneeksem som helt lille så det ligger nok til hende at slå ud med eksem pga vejr, mad, stress eller lignende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.