Har i set noget der ligner ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Becks

Jeg får et ligende udslæt på armene, en form for Rosen.. Det kommer oftest af tomater og når vejret skifter som det gør i øjeblikket... Jeg kan også få ligende blærer i munden (det er ikke blister) disse kommer også af tomater

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

lillemunk

Tjuls skriver:

Jeg har selv en meget mystisk hud, og slår ud, uden de egentligt kan forklare hvad det er..

Så de sidste 10 år har jeg rendt på divserse sygehuse og hudlæger..

Nu har de en ide om jeg muligvis har et stof for meget i mit immunforsvar.. Man skulle tro det var en god ting, men nej.. Det gør kroppen forsvarer noget HELE tiden, også når det ikke er nødvendigt, og så ses det ud ad til.

Det kan så se ud på flere forskellige måder.

Så er hendes immunforsvar tjekket?

Se det er Aldrig blevet tjekket...Så det kan jeg da forslå dem i morgen.
Tusind tak.

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Tutter skriver:

Jeg får et ligende udslæt på armene, en form for Rosen.. Det kommer oftest af tomater og når vejret skifter som det gør i øjeblikket... Jeg kan også få ligende blærer i munden (det er ikke blister) disse kommer også af tomater

Bliver dine også til vandblære og derefter sår ???

Anmeld

24. marts 2010

Becks

lillemunk skriver:

Bliver dine også til vandblære og derefter sår ???

Ja det gør de.. Og når sårene så er væk, så er jeg meget tør og kløende de steder det har været...

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

malenealm skriver:

For mig ligner det halt alm, nellefeber, og det kan komme og gå, min søn har også haft det et par gange,  og det klør.

Hilsen Malene 39+3 ( og vil gerne føde nu)

Starter lige med at sende ve-støv til dig.. så vi kan få en FB
Nældefeber er det ikke, starter med at ligne det, men senere kommer der blære på og så bliver det til sår. Som væsker og så går det helt i sig selv

Anmeld

24. marts 2010

Tjuls

lillemunk skriver:

Se det er Aldrig blevet tjekket...Så det kan jeg da forslå dem i morgen.
Tusind tak.

Det var så lidt.. det kan jo være det er det.

Jeg vil dog sige jeg også blev sendt til OUH et par gange, men de var mest af alt bare opgivende, og kunne ikke give mig en forklaring på noget som helst. Teste for noget var de hellere ikke interesseret i, ej heller behandle.

Jeg blev så sendt til Marselisborg ved Århus. De har også en særlig afdeling for hudlidelser.. De har været rigtigt gode, og nu kan jeg efter 10 års kamp med dårlig hud, infektioner osv starte på en ny behandling.

Så hvis de ikke kan gøre noget, eller har nogen forslag i morgen. Så prøv at spørg om ikke i kan blive henvist til Marselisborg. Jeg ved godt at det ligger langt fra hinanden, men man vil jo gerne have opklaret hvad det kan være.

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Tutter skriver:

Ja det gør de.. Og når sårene så er væk, så er jeg meget tør og kløende de steder det har været...

hmmm nu spiser hun ikke tomater .... hun klager ikke over klør, når det er væk og heller ikke tør... det bliver bare et ar.

Anmeld

24. marts 2010

Becks

lillemunk skriver:

hmmm nu spiser hun ikke tomater .... hun klager ikke over klør, når det er væk og heller ikke tør... det bliver bare et ar.

Hmm okay.. Men som en anden skrev, så bed om at få tjekket alt på hende, kan være hun danner et stof for meget eller har nældefeber, hvilket jo kan komme af alverdens ting..

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Tjuls skriver:

Det var så lidt.. det kan jo være det er det.

Jeg vil dog sige jeg også blev sendt til OUH et par gange, men de var mest af alt bare opgivende, og kunne ikke give mig en forklaring på noget som helst. Teste for noget var de hellere ikke interesseret i, ej heller behandle.

Jeg blev så sendt til Marselisborg ved Århus. De har også en særlig afdeling for hudlidelser.. De har været rigtigt gode, og nu kan jeg efter 10 års kamp med dårlig hud, infektioner osv starte på en ny behandling.

Så hvis de ikke kan gøre noget, eller har nogen forslag i morgen. Så prøv at spørg om ikke i kan blive henvist til Marselisborg. Jeg ved godt at det ligger langt fra hinanden, men man vil jo gerne have opklaret hvad det kan være.

Hun er blevet testet og vi har været indlagt mange gange der over... men til sidst blev vi afsluttede da det gik helt i sig selv og først er kommet igen nu her 2 år efter.
Jeg vil helt sikker spørge dem og vi ikke kan blive sendt videre.

Da eksemen/udslæt vokser hver gang og hun får ar af det, og det er ikke noget der betyder noget for hende hende nu... men når hun bliver ældre kan det være hun ikke syntes det er sjovt at ha ar i ansigtet.

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Tutter skriver:

Hmm okay.. Men som en anden skrev, så bed om at få tjekket alt på hende, kan være hun danner et stof for meget eller har nældefeber, hvilket jo kan komme af alverdens ting..

Nu må vi se hvad de finder på i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.