Har i set noget der ligner ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Tjuls

Hun er blevet testet og vi har været indlagt mange gange der over... men til sidst blev vi afsluttede da det gik helt i sig selv og først er kommet igen nu her 2 år efter.
Jeg vil helt sikker spørge dem og vi ikke kan blive sendt videre.

Da eksemen/udslæt vokser hver gang og hun får ar af det, og det er ikke noget der betyder noget for hende hende nu... men når hun bliver ældre kan det være hun ikke syntes det er sjovt at ha ar i ansigtet.

Det vil helt klart være bedst, hvis det var noget der kunne behandles nu og hun ikke får ar i ansigtet.. For det bliver man ked af.. Jeg har fået mange, desværre

Når mit går i udbrud får jeg noget der hedder Betnovat.. Det er noget salve, som holder det en smule tilbage.. Det er vidst noget stærkt noget, og de er ikke meget for at udskrive det. Men det kan lige tage toppen.. Er det noget i har prøvet?

Hov kunne lige læse det KUN må bruges til børn i meget specielle tilfælde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Michael healer

lillemunk skriver:

Hej Skønne kvinder.

Prøver lige her.
Min datter på 9½ har noget eksem/udslæt på hals/kæbeben.
Det startede for 5 år siden.... men at være på strøelse med en 25 øre... men vokser for hver gang. (hun har dog ikke haft noget de sidste 2 år før her til morgen)

Vi har været til hudlæge op ti flere gange og til sidst blev vi sendt videre til Odense universitets hospital.... men blev afsluttede til sidst da hendes eksem gik i sig selv.
Uden at blive kloger på hvad det var.

Det starter med at være en lille knop som bliver til flere 100 dette vokser med hurtigt hast og senrer bliver knopperne til små blære, som senere bliver til sår.
Det klør og svire og er brændende varmt.
Nogle af jer der har set eller kender nogle der har noget der ligner.
?????
Nu har jeg lige snakket med OUH og de vil ikke se hende før hun har været til hudlæge, som skal videre sende hende.... Hvor træls er det lige systemet er

Hej

Er hun stresset, det kunne være en reaktion ud fra dette ?

mvh Michael

Anmeld

24. marts 2010

lollandpigen

Hej søde....

Ved de i lauras dagpleje lige nu slås med feber syge der slår de jo også ud og nogle får feber..... Ved ikke om det måske kan være sådan noget??

Knus

Anmeld

24. marts 2010

Loggidut

ved ikke lige om nogen har nævnt det, men det kan være molusker.

skal lige prøve at google det for dig.

Anmeld

24. marts 2010

Loggidut

Loggidut skriver:

ved ikke lige om nogen har nævnt det, men det kan være molusker.

skal lige prøve at google det for dig.

her har du lidt:

http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/mollusker.asp

Anmeld

24. marts 2010

Na-Wi

lillemunk skriver:

Hej Skønne kvinder.

Prøver lige her.
Min datter på 9½ har noget eksem/udslæt på hals/kæbeben.
Det startede for 5 år siden.... men at være på strøelse med en 25 øre... men vokser for hver gang. (hun har dog ikke haft noget de sidste 2 år før her til morgen)

Vi har været til hudlæge op ti flere gange og til sidst blev vi sendt videre til Odense universitets hospital.... men blev afsluttede til sidst da hendes eksem gik i sig selv.
Uden at blive kloger på hvad det var.

Det starter med at være en lille knop som bliver til flere 100 dette vokser med hurtigt hast og senrer bliver knopperne til små blære, som senere bliver til sår.
Det klør og svire og er brændende varmt.
Nogle af jer der har set eller kender nogle der har noget der ligner.
?????
Nu har jeg lige snakket med OUH og de vil ikke se hende før hun har været til hudlæge, som skal videre sende hende.... Hvor træls er det lige systemet er

Det ligner noget jeg har haft..

Jeg fik lige pludselig en masse røde udslæt på min mave og lår(selvfølgelig samtidig med at jeg skulle på badeferie ..&nbsp Lægen sagde at det var Fransk rosen og at det er noget der går i sig selv igen efter 1 måned eller 2 .. Hvis det er det hun har er det ikke noget farligt

Du kan læse om det på netdoktor.dk

Knus fra Nanna

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tænker om det kan være atopisk eksem? Det er meget alm. blandt børn (tror du kan læse om det på huddoktor.dk).

Eller evt. erysipelas? Uanset hvad skal det bestemt undersøges så hun ikke skal døje med det God bedring med hende..

Knuser

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Tjuls skriver:

Det vil helt klart være bedst, hvis det var noget der kunne behandles nu og hun ikke får ar i ansigtet.. For det bliver man ked af.. Jeg har fået mange, desværre

Når mit går i udbrud får jeg noget der hedder Betnovat.. Det er noget salve, som holder det en smule tilbage.. Det er vidst noget stærkt noget, og de er ikke meget for at udskrive det. Men det kan lige tage toppen.. Er det noget i har prøvet?

Hov kunne lige læse det KUN må bruges til børn i meget specielle tilfælde

Uha det er prøvet.... og det gør det meget være...det provokere det.
Må se hvad de finder på i morgen.
Men håber da de kommer op med et forslag. lige nu ligger hun i blød i badekar.
Det lindre...

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Caroline86 skriver:

Jeg tænker om det kan være atopisk eksem? Det er meget alm. blandt børn (tror du kan læse om det på huddoktor.dk).

Eller evt. erysipelas? Uanset hvad skal det bestemt undersøges så hun ikke skal døje med det God bedring med hende..

Knuser

Hmm søde... nej de siger de det ikke er ... hun ligger i blød nu i badekaret og har fået noget kløestillende så vi kan få lidt ro til natten
Må se hvad de finder på i morgen.

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Naannaa87 skriver:

Det ligner noget jeg har haft..

Jeg fik lige pludselig en masse røde udslæt på min mave og lår(selvfølgelig samtidig med at jeg skulle på badeferie ..&nbsp Lægen sagde at det var Fransk rosen og at det er noget der går i sig selv igen efter 1 måned eller 2 .. Hvis det er det hun har er det ikke noget farligt

Du kan læse om det på netdoktor.dk

Knus fra Nanna

Nope fransk rosen er udelukket... det her kommer ret tit... men kan åbenbart ligge i dvale for så at komme i fuldt flor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.