Måske SEM skriver:
Hejsa - jeg vil gerne først kommentere på det med alderen - for nu er jeg i et par år kommet på en klinik, hvor jeg var suveræn alderspræsident! (Ihvertfald hende der så ældst ud!) så det er helt helt fint (og modent) at du går igang nu -og ikke som 39 årig 
Jeg erfarede igår at barnet ikke på noget tidspunkt har mulighed for at få donor-faderens identitet at vide hvis man går via det offentlige - hermed er den information givet videre - til gengæld for "Åben donor" skal du jo så selv betale i det private..
Hvad folk tænker om dig og dit projekt - ork, dét må være deres sag - du er jo stadig den pige de kender og de, som elsker dig ønsker det bedste for dig -resten... ja, dem er det jo ligemeget med, ikk!!
Held og lykke med projektet 
Hejsa..
Tak for svar..
Dem jeg har fortalt det til indtil videre, har reageret rigtig godt 
Desværre er mit projekt baby sat på standby i et langt stykke tid. Da min astma slet ikke er til og få kontrol på 
Jeg var til kontrol igen igår, og det ser værre ud end sidst. Sidste gang da jeg pustede i rør, pustede jeg med flere liter pr sek. end igår, hvor min lungefunktion svarer til én på 70 år 
Min læge regnede med, at der ihvertfald ville gå et ½ år, før der er styr på det. Så ved ikke hvordan det bliver, nu med at det nok ikke bliver gratis mere. Og har bestemt ikke råd til 25.000 pr forsøg. Må håbe de tager min PCO op under særlige behov..
Anmeld