Ved ikke om det er her den skal ligge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Becks

Ja, der er ikke langt fra tanke til handling her

Har været til samtale hos lægen idag, og lufte mine tanker.. Han synes det er en rigtig god idé, og er enig med mig, at jeg er 210 % klar..
Vi er dog blevet enige om, at han først henviser mig til efter sommerferien, da dels jeg skal på ferie og så vejer jeg jo desværre 25+ for meget, han synes dog det ville være mere end fint hvis jeg kunne tabe 10 kg.. Og så er min astma brudt ud igen, og jeg er på max medicin, så han vil gerne, at der kommer mere styr på astmaen inden.. Så alt i alt et dejligt møde, og det var slet ikke så skræmmende som jeg troede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Leneur

Tutter skriver:

Ja, der er ikke langt fra tanke til handling her

Har været til samtale hos lægen idag, og lufte mine tanker.. Han synes det er en rigtig god idé, og er enig med mig, at jeg er 210 % klar..
Vi er dog blevet enige om, at han først henviser mig til efter sommerferien, da dels jeg skal på ferie og så vejer jeg jo desværre 25+ for meget, han synes dog det ville være mere end fint hvis jeg kunne tabe 10 kg.. Og så er min astma brudt ud igen, og jeg er på max medicin, så han vil gerne, at der kommer mere styr på astmaen inden.. Så alt i alt et dejligt møde, og det var slet ikke så skræmmende som jeg troede..

Dejligt at høre din læge bakkede op om din beslutning. Nu er du jo faktisk igang med projektet. Held og lykke med vægttabet og at din astma snart er på tilbagetog igen og selvfølgelig også med projekt baby.... :-)

Anmeld

25. marts 2010

Becks

Leneur skriver:

Dejligt at høre din læge bakkede op om din beslutning. Nu er du jo faktisk igang med projektet. Held og lykke med vægttabet og at din astma snart er på tilbagetog igen og selvfølgelig også med projekt baby.... :-)

10000 tak..

Har det faktisk rigtig godt med min beslutning, bedre end jeg havde turde håbe på

Anmeld

25. marts 2010

Honningblomst

Jeg synes du skal gøre hvad du føler er det rigtige, men for barnets skyld, så vælg en åben donor, ligesom Dorthe har gjort til sin lille datter. At vælge en anonym er simpelthen ikke fair over for barnet.

Held og lykke..

Knus...

Anmeld

25. marts 2010

Becks

Eva skriver:

Jeg synes du skal gøre hvad du føler er det rigtige, men for barnets skyld, så vælg en åben donor, ligesom Dorthe har gjort til sin lille datter. At vælge en anonym er simpelthen ikke fair over for barnet.

Held og lykke..

Knus...

1000 tak

Anmeld

26. marts 2010

lsr

Hejsa,

Jeg tror du vil få rigtig meget glæde at det her link  

www.sem.forumup.dk

Det er en debat side for folk som går med samme tanker som dig Og for os som har truffet beslutningen og fået barn som selvvalgt enlig mor..

Glæder mig til at møde dig på SEM

Anmeld

26. marts 2010

Becks

lsr skriver:

Hejsa,

Jeg tror du vil få rigtig meget glæde at det her link  

www.sem.forumup.dk

Det er en debat side for folk som går med samme tanker som dig Og for os som har truffet beslutningen og fået barn som selvvalgt enlig mor..

Glæder mig til at møde dig på SEM

10000 tak :-)
Den vil jeg nærstudere imorgen aften.. Tak

Anmeld

27. marts 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Ved du hvor jeg kan læse lidt mere om det? Der står ikke synderlig meget inde på hvidovre hospitals hjemmeside..

Prøv inde på Stork Kliniks hjemmeside...ved godt at du ønsker at gå gennem det offentlige system, men overvejelserne og proceduren er mere eller mindre den samme

Pøj pøj med det

Mht hvad dine omgivelser siger, så husk at det er DIT LIV og DIN BESLUTNING og ingen kan helt sætte sig ind i hvad der er vigtigt for dig. Du kommer nok til at møde modstand fra forskellige kanter så STÅ FAST og mærk hele tiden efter inde i dig selv. Det er vigtigst at du har dig selv med for det er sgu en kæmpe beslutning men hold op hvor er det også bare det hele værd

Glæder mig til at følge dig!

Anmeld

27. maj 2010

Måske SEM

Hejsa - jeg vil gerne først kommentere på det med alderen - for nu er jeg i et par år kommet på en klinik, hvor jeg var suveræn alderspræsident! (Ihvertfald hende der så ældst ud!) så det er helt helt fint (og modent) at du går igang nu -og ikke som 39 årig

Jeg erfarede igår at barnet ikke på noget tidspunkt har mulighed for at få donor-faderens identitet at vide hvis man går via det offentlige - hermed er den information givet videre - til gengæld for "Åben donor" skal du jo så selv betale i det private..

Hvad folk tænker om dig og dit projekt - ork, dét må være deres sag - du er jo stadig den pige de kender og de, som elsker dig ønsker det bedste for dig -resten... ja, dem er det jo ligemeget med, ikk!!

Held og lykke med projektet

Anmeld

27. maj 2010

Becks

Måske SEM skriver:

Hejsa - jeg vil gerne først kommentere på det med alderen - for nu er jeg i et par år kommet på en klinik, hvor jeg var suveræn alderspræsident! (Ihvertfald hende der så ældst ud!) så det er helt helt fint (og modent) at du går igang nu -og ikke som 39 årig

Jeg erfarede igår at barnet ikke på noget tidspunkt har mulighed for at få donor-faderens identitet at vide hvis man går via det offentlige - hermed er den information givet videre - til gengæld for "Åben donor" skal du jo så selv betale i det private..

Hvad folk tænker om dig og dit projekt - ork, dét må være deres sag - du er jo stadig den pige de kender og de, som elsker dig ønsker det bedste for dig -resten... ja, dem er det jo ligemeget med, ikk!!

Held og lykke med projektet

Hejsa..

Tak for svar..

Dem jeg har fortalt det til indtil videre, har reageret rigtig godt

Desværre er mit projekt baby sat på standby i et langt stykke tid. Da min astma slet ikke er til og få kontrol på

Jeg var til kontrol igen igår, og det ser værre ud end sidst. Sidste gang da jeg pustede i rør, pustede jeg med flere liter pr sek. end igår, hvor min lungefunktion svarer til én på 70 år 

Min læge regnede med, at der ihvertfald ville gå et ½ år, før der er styr på det. Så ved ikke hvordan det bliver, nu med at det nok ikke bliver gratis mere. Og har bestemt ikke råd til 25.000 pr forsøg. Må håbe de tager min PCO op under særlige behov..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.