Ved ikke om det er her den skal ligge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Becks

Diana... skriver:

Åhh søde det har vi jo snakket om før og du kender min mening.

Det barn du vil få vil være en meget heldig lille baby at få dig som mor. og jeg kan udemærket forstå dig sådan ville jeg os tænke hvis jeg var dig nu. Jeg synes jo midt i 20erne er en rigtig god alder. Hvad læger familie osv siger det vel lige meget det vigtigste er at du er 100% klar og jeg har på fornemmelsen at du er 200% klar  

Jeg ved intet om selvvalgt enlig mor men jeg ved at du altid kan skrive til mig hvis du vil snakke om hvad som helst og det ved du os godt. 

Glæder mig meget til at høre mere om det 

Altså hvor er I fantastiske allesammen

Jeg har også besluttet mig, jeg skal bare have snakket med familien først, ikke fordi de skal snakke mig fra det, men vil gerne sætte dem 100% ind i MIN beslutning..

Og så skal jeg have styr på min jobsituation først, skal finde et nyt job..

Åh du kan tro jeg er 1000% klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Mira0911

Du skal gøre det du føler er bedst for dig...

At du er 26 år, synes jeg er en fin alder... Hvad andre mennesker synes om din alder eller beslutning er ikke noget de skal bestemme...

Det er dig som afgøre hvad du vil...

Søde Go for it..

Anmeld

24. marts 2010

Becks

Tjuhl skriver:

fuld opbakning herfra forresten i det der "mission baby" der kørte sidste år på dr1 var der en ung kvinde på samme alder der blev selvvalgt enlig mor uden problemer. der sagde lægen, at hun for ham var klar fordi han kunne mærke på hende at det var en velovervejet beslutning og hun havde opbakning blandt venner og familie

Tak søde Trine

Opbakningen fra mine venner vil være der 100%, den er straks værre med familien, men nu er det jo mig selv der bestemmer heldigvis

Anmeld

24. marts 2010

Becks

Caroline86 skriver:

tag det som det kommer, er mit råd. Selvfølgelig kommer der spørgsmål og nogen af den vil være hårde, men jeg tror du er klar, og så vil dine svar også være det

Det har du så ret i smukke

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

Tutter skriver:

Altså hvor er I fantastiske allesammen

Jeg har også besluttet mig, jeg skal bare have snakket med familien først, ikke fordi de skal snakke mig fra det, men vil gerne sætte dem 100% ind i MIN beslutning..

Og så skal jeg have styr på min jobsituation først, skal finde et nyt job..

Åh du kan tro jeg er 1000% klar

Ihh hvor er det altså bare spændende jeg har ventet så længe på du vil skrive dette indlæg. Du fortjener SÅ meget at blive MOAR og bliver en perfekt MOAR. 

Anmeld

24. marts 2010

Becks

MoarJ skriver:

Du skal gøre det du føler er bedst for dig...

At du er 26 år, synes jeg er en fin alder... Hvad andre mennesker synes om din alder eller beslutning er ikke noget de skal bestemme...

Det er dig som afgøre hvad du vil...

Søde Go for it..

Tak søde

Anmeld

24. marts 2010

Becks

Diana... skriver:

Ihh hvor er det altså bare spændende jeg har ventet så længe på du vil skrive dette indlæg. Du fortjener SÅ meget at blive MOAR og bliver en perfekt MOAR. 

Ja nu tuder jeg da hihi.... 100000000 tak smukke

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

Tutter skriver:

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

Tutter skriver:

Ha ha måske vi ender med at følges ad ;)

Anmeld

24. marts 2010

Becks

dorthemus skriver:

Jeg er jo blevet insemineret med åben donorsæd fordi jeg opgav, at finde manden jeg kunne få kernefamilien med....han må komme bagefter

Det er det 100 % BEDSTE jeg nogensinde har gjort i mit liv og jeg glæder mig til at få min datter i armene her om ca. 8 uger

Jeg vil med glæde svare på spørgsmål hvis du har nogen...jeg ved hvor stor en beslutning det er og hvor mange spørgsmål der farer rundt i hovedet på én når man overvejer insemination som enlig.

Ved du hvor jeg kan læse lidt mere om det? Der står ikke synderlig meget inde på hvidovre hospitals hjemmeside..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.