Ved ikke om det er her den skal ligge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.424 visninger
42 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Becks

Men jeg overvejer meget kraftigt, at blive henvist og blive insimineret, og dermed blive selvvalgt enlig mor

Jeg er 26 (ved godt det ikke er gammelt) men er single og drømmemanden ser ud til at være laaangt væk.. Samtidig har jeg PCO, som vil gøre det svært for mig, at blive gravid naturligt, det vil ihvertfald tage en del tid, da jeg danner meget få ÆL, og vi alligevel ville skulle i behandling! Drømmen om et barn fylder bare så meget, og tanken om at der skal gå flere år endnu, kan jeg næsten ikke bære. For hvis jeg finder manden, skal der lige gå nogle år inden vi skal begynde på projekt baby, samtidig er der ventetid til behandlinger osv.

Så jer der har prøvet det, hvad var jeres tanker for og imod?

Knus og godnat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

dorthemus

Jeg er jo blevet insemineret med åben donorsæd fordi jeg opgav, at finde manden jeg kunne få kernefamilien med....han må komme bagefter

Det er det 100 % BEDSTE jeg nogensinde har gjort i mit liv og jeg glæder mig til at få min datter i armene her om ca. 8 uger

Jeg vil med glæde svare på spørgsmål hvis du har nogen...jeg ved hvor stor en beslutning det er og hvor mange spørgsmål der farer rundt i hovedet på én når man overvejer insemination som enlig.

Anmeld

24. marts 2010

Becks

dorthemus skriver:

Jeg er jo blevet insemineret med åben donorsæd fordi jeg opgav, at finde manden jeg kunne få kernefamilien med....han må komme bagefter

Det er det 100 % BEDSTE jeg nogensinde har gjort i mit liv og jeg glæder mig til at få min datter i armene her om ca. 8 uger

Jeg vil med glæde svare på spørgsmål hvis du har nogen...jeg ved hvor stor en beslutning det er og hvor mange spørgsmål der farer rundt i hovedet på én når man overvejer insemination som enlig.

Tak for søde Dorthe..

Jeg tænker mere på om jeg måske er for ung? Jeg er ligeglad med hvad folk tænker om mig hvis jeg vælger det, men tænker mere om hosp., læge, familie osv dynes jeg er for ung
Der skal nok komme nogle spørgsmål frem

Anmeld

24. marts 2010

L-Mortil3

Tutter skriver:

Men jeg overvejer meget kraftigt, at blive henvist og blive insimineret, og dermed blive selvvalgt enlig mor

Jeg er 26 (ved godt det ikke er gammelt) men er single og drømmemanden ser ud til at være laaangt væk.. Samtidig har jeg PCO, som vil gøre det svært for mig, at blive gravid naturligt, det vil ihvertfald tage en del tid, da jeg danner meget få ÆL, og vi alligevel ville skulle i behandling! Drømmen om et barn fylder bare så meget, og tanken om at der skal gå flere år endnu, kan jeg næsten ikke bære. For hvis jeg finder manden, skal der lige gå nogle år inden vi skal begynde på projekt baby, samtidig er der ventetid til behandlinger osv.

Knus og godnat

Ja jeg er jo nok ikke til meget hjælp!

Jeg ville bare lige kigge ind med et stort !! Og håber drømmen om en lille charmebøf snart går i opfyldelse Med eller uden mand Synes det er sejt du overvejer "selvvalgt enlig mor", specielt alt taget i betragtning! Jeg synes det er en god ide Men jeg er også fortaler for at få børn tidligt

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Go for it, sveskemus

Du bliver den mest fantastiske mor, så selvfølgelig skal du da det hvis du har mod på det! Jeg kan nu afsløre at jeg har overvejet tidligere at foreslå dig netop den løsning drøømemanden skal nok komme, men det er, som du selv siger, måske ikke når det passer dig!?

Jeg støtter dig i hvert fald uanset hvad

møsser

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

Tutter skriver:

Knus og godnat

Åhh søde det har vi jo snakket om før og du kender min mening.

Det barn du vil få vil være en meget heldig lille baby at få dig som mor. og jeg kan udemærket forstå dig sådan ville jeg os tænke hvis jeg var dig nu. Jeg synes jo midt i 20erne er en rigtig god alder. Hvad læger familie osv siger det vel lige meget det vigtigste er at du er 100% klar og jeg har på fornemmelsen at du er 200% klar  

Jeg ved intet om selvvalgt enlig mor men jeg ved at du altid kan skrive til mig hvis du vil snakke om hvad som helst og det ved du os godt. 

Glæder mig meget til at høre mere om det 

Anmeld

24. marts 2010

oo

fuld opbakning herfra forresten i det der "mission baby" der kørte sidste år på dr1 var der en ung kvinde på samme alder der blev selvvalgt enlig mor uden problemer. der sagde lægen, at hun for ham var klar fordi han kunne mærke på hende at det var en velovervejet beslutning og hun havde opbakning blandt venner og familie

Anmeld

24. marts 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Ja jeg er jo nok ikke til meget hjælp!

Jeg ville bare lige kigge ind med et stort !! Og håber drømmen om en lille charmebøf snart går i opfyldelse Med eller uden mand Synes det er sejt du overvejer "selvvalgt enlig mor", specielt alt taget i betragtning! Jeg synes det er en god ide Men jeg er også fortaler for at få børn tidligt

Tak for krammet søde  

Ja, drømmen om en bebs er bare så stor, og fylder så meget i øjeblikket

Anmeld

24. marts 2010

Becks

Caroline86 skriver:

Go for it, sveskemus

Du bliver den mest fantastiske mor, så selvfølgelig skal du da det hvis du har mod på det! Jeg kan nu afsløre at jeg har overvejet tidligere at foreslå dig netop den løsning drøømemanden skal nok komme, men det er, som du selv siger, måske ikke når det passer dig!?

Jeg støtter dig i hvert fald uanset hvad

møsser

Årh tark  Ih hvor er du fantastisk

Modet er der 100 %, ved bare ikke om jeg er klar til alle de spørgsmål fra omverdenen endnu, eller om man bliver klar til dem

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Årh tark  Ih hvor er du fantastisk

Modet er der 100 %, ved bare ikke om jeg er klar til alle de spørgsmål fra omverdenen endnu, eller om man bliver klar til dem

tag det som det kommer, er mit råd. Selvfølgelig kommer der spørgsmål og nogen af den vil være hårde, men jeg tror du er klar, og så vil dine svar også være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.