hej skønne babytøser!
Jeg har termin i morgen, og har siden igår mærket, at maven blev hård rimelig tit, så tænker at det måske kan ske snart?
Synes I det er noget jeg skal tage tid på? Jeg synes også at jeg begynder at ane at det niver en smule nede ved æggestokkene..
Aner ikke hvad jeg skal forholde mig til!
Kram Sille 39+6
Åh, jeg har det bare helt sigesom dig! Jeg har termin på torsdag og igår troede jeg virkelig, der skulle ske noget! Jeg havde kraftige mens. agtige smerter i lænden hele dagen og jeg synes, de blev værre og kom ligesom i bølger sammen med en masse plukveer! Så min kæreste og jeg blev helt rundt på gulvet og tænkte, at i nat ville der helt sikkert ske noget! Men nej, hen ad aftenen gik det hele i sig selv igen og idag har jeg det, som jeg plejer!
Øv, hvor blev jeg bare skuffet! Jeg er virkelig ikke god til det her med at gå og vente på noget, som jeg ikke ved, hvad er! Jeg ved jo ikke, hvilke tegn og signaler fra kroppen, jeg skal reagere på eller ej!
Nå, men det korte af det lange er, at jeg i hvert fald fra nu af ikke vil lytte til diverse signaler, før jeg ikke er i tvivl om, at det virkelig er rigtige veer! Jeg satser på, at jeg ikke er tivivl, når de rigtige veer først sætter ind! Så jeg kan selvfølgelig ikke råde dig, da jeg heller ikke har prøvet det før
men tænker i hvert fald, at jeg først vil tage tid, når de synes at komme regelmæssigt og med rimelige smerter!
Kram Nina, som er en smule frustreret, som du nok kan høre