Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.774 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Mor til L&S

Hej tøser!

Må lige høre..

Da Jeres veer startede hvor havde i så ondt henne???

Og da veerne rigtig var i gang hvor gjorde det så ondt - ændrede det sig??

Håber nogle vil svare...

Rollo 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Valle81

Rollo skriver:

Hej tøser!

Må lige høre..

Håber nogle vil svare...

Rollo 39+0

Hejsa,

Da jeg ventede min datter startede veerne som murren i maven - lidt ligesom da man lige var blevet gravid. Så blev det til mens smerter som bare tog til og til i styrke.

Christina

41+1 som leder efter ethvert tegn på veer:0)

Anmeld

23. marts 2010

B&J

lige som meget kraftige mens smerter syntes jeg og det holdte ved... men jeg fik så den epd i ryggen så jeg ikke havde så ondt men den hjalp ikke i min højre side så ved ikke lige hvad der skete der desværre ondt gjorde det...

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Rollo skriver:

Hej tøser!

Må lige høre..

Håber nogle vil svare...

Rollo 39+0

Jeg havde menssmerter, og det var det samme under al den tid, jeg havde veer. Fik også senere lidt smerter i lænden.

K.h. Linda

Anmeld

23. marts 2010

RikkeR

Ved mig begyndte det at trække hen over lænden og det ændrede sig ikke synderligt - bortset fra at det jo gjorde mere og mere ondt.

I dagene inden havde jeg enormt meget uro i kroppen og var en smule ved siden af mig selv.

Mærker du noget anderledes nu eller????

Anmeld

23. marts 2010

Mor til L&S

RikkeR skriver:

Ved mig begyndte det at trække hen over lænden og det ændrede sig ikke synderligt - bortset fra at det jo gjorde mere og mere ondt.

I dagene inden havde jeg enormt meget uro i kroppen og var en smule ved siden af mig selv.

Mærker du noget anderledes nu eller????

Har aldrig døjet med menstrations smerter.... Hmm!! Nej - mærker ikke noget anderledes andet end at jeg har ondt i maven...

Hmm.... Gad vide om jeg bare har ondt...??!!

Anmeld

23. marts 2010

Mor til L&S

Puha - så er det træls lige nu at man aldrig rigtig har døjet med menstrations smerter....

Anmeld

23. marts 2010

RikkeR

Rollo skriver:

Har aldrig døjet med menstrations smerter.... Hmm!! Nej - mærker ikke noget anderledes andet end at jeg har ondt i maven...

Hmm.... Gad vide om jeg bare har ondt...??!!

Hmm, jamen det er jo SÅ svært at sige - også fordi man aldrig har prøvet det før ( eller har du født før???) - jeg troede faktisk ikke på at det var veer jeg havde. Tænkte sådan lidt: Jamen, det kan da ikke allerede være nu (4 dage før termin) - jeg er jo førstegangs fødende og så "SKAL" man jo gå over tid .

Jeg håber der snart sker noget for dig - og du skal glæde dig, det er den mest vidunderlig og fantastiske oplevelse. UBESKRIVELIGT.

Anmeld

23. marts 2010

Mor til L&S

RikkeR skriver:

Hmm, jamen det er jo SÅ svært at sige - også fordi man aldrig har prøvet det før ( eller har du født før???) - jeg troede faktisk ikke på at det var veer jeg havde. Tænkte sådan lidt: Jamen, det kan da ikke allerede være nu (4 dage før termin) - jeg er jo førstegangs fødende og så "SKAL" man jo gå over tid .

Jeg håber der snart sker noget for dig - og du skal glæde dig, det er den mest vidunderlig og fantastiske oplevelse. UBESKRIVELIGT.

Ja det er første gang så er helt på bar bund her! Og som du skriver... Så er det SÅ svært at bedømme.... Aner ikke hvad jeg skal mærke efter... Og alle skriver menstrations smerter, men det har jeg sådan set aldrig haft... Hmm - men har også hørt smerter i lænden, men det har jeg ikke.... KUN ondt i maven!!

Puhaa.... Tak for de søde ord...

Anmeld

24. marts 2010

Mathilde

Mit startede som mens smerter 3 dage op til jeg fødte.. Det begyndte at gøre mere og mere ondt i min lænd og jeg var slet ikke i tvivl om at det var veer.

I sidste del af udvidelsesfasen sad veerne både i lænd, mave, ben og balder...AV

Pressefasen husker jeg ikke rigtig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.