Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Mor til L&S

Tak for Jeres svar - Nogen som mærkede veer på en anderledes måde?? Eller kan beskrive disse mens smerter.....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

BinaMor

altså i først havde jeg det som om når jeg og kæresten havde skændes/var nervøs/den der følelse i maven.

derefter troede jeg at jeg havde forstoppelse. sådan ondt. som om man skal af med noget. at der er noget der strammer. jeg havde ikke ondt i ryggen for engang på hospitalet. så vidste ikke det det veer for alle sagde det trak i ryggen. kun underliv ved mig.

Anmeld

24. marts 2010

Tdittmann

jeg havde ondt i maven - ligesom når man har begyndende influenza/dårlig mave. Og hen over dagen blev smerterne i maven værre troede ikke at det var veer for det var 10 dage før termin, og havde også hørt at man fik ondt i lænd og lår-

Tog dog lige til et check på sygehuset og var 6 cm åben.

Anmeld

24. marts 2010

Bavianis

Tdittmann skriver:

jeg havde ondt i maven - ligesom når man har begyndende influenza/dårlig mave. Og hen over dagen blev smerterne i maven værre troede ikke at det var veer for det var 10 dage før termin, og havde også hørt at man fik ondt i lænd og lår-

Orh - det var da heldigt, at du alligevel tog på sygehuset!

Anmeld

24. marts 2010

Mor til L&S

Tdittmann skriver:

Det er lige sådan jeg har det... I går aftes havde jeg ondt i maven og kvalme.. I nat har jeg også haft lidt, men sovet det meste af natten foruden 2 besøg på toilettet for at tisse.

Hertil formiddag fik jeg igen ondt i maven og lidt kvalme, men gik væk igen efter lidt tid... Har lige haft en lille tur igen, men nu har jeg det okay igen...

Hvor længe gik du sådan??? Altså inden du ringede til fødegangen?? Og gik dit også væk igen??

Heldigt du ringede derud og wow allerede 6 cm åben..

Tror ikke at jeg har veer, men måske begyndelsen... Hmm!

Knus Rollo 39+1

Anmeld

24. marts 2010

Mor til L&S

gabriellasmor skriver:

altså i først havde jeg det som om når jeg og kæresten havde skændes/var nervøs/den der følelse i maven.

derefter troede jeg at jeg havde forstoppelse. sådan ondt. som om man skal af med noget. at der er noget der strammer. jeg havde ikke ondt i ryggen for engang på hospitalet. så vidste ikke det det veer for alle sagde det trak i ryggen. kun underliv ved mig.

Hvor længe havde du det sådan inden du ringede til fødegangen?? Og tog ind til fødegangen??

Anmeld

24. marts 2010

BinaMor

Rollo skriver:

Hvor længe havde du det sådan inden du ringede til fødegangen?? Og tog ind til fødegangen??

indtil jeg hver 5-6 minut følte mig "forstoppet" der ringede jeg. altså den første følelese startede ca. kl 23.  en time efter begyndte jeg at rende på toilettet indtil kl 03 ca hvor jeg opgav kampen. heheh.. kl 06 ringede jeg og kl. 08 tog vi derind (førdte kl 13.54)

Anmeld

24. marts 2010

MyBaby

RikkeR skriver:

Ved mig begyndte det at trække hen over lænden og det ændrede sig ikke synderligt - bortset fra at det jo gjorde mere og mere ondt.

I dagene inden havde jeg enormt meget uro i kroppen og var en smule ved siden af mig selv.

Mærker du noget anderledes nu eller????

Jeg har termin den 1. april og jeg har de sidste tre dage haft mens. smerter og til tider trækken om i lænden!

Var de mens. agtige smerter i intervaller hos dig i starten? Og havde du dem flere dage inden fødslen?

Ih, man ville så gerne vide, hvornår og hvordan det begynder!

Anmeld

24. marts 2010

Leneur

Nu var jeg så heldig at vandet gik hele 3 gange inden jeg fik veer, så der var jeg jo ikke i tvivl men selve veerne startede som en murren i maven og tog efterhånden til i styrke. Da de så begyndte at nive lidt måtte jeg desværre også ud og kigge dybt i toilettet og kaste op hver gang og havde jo så også kvalme. Jeg var urolig og kunne ikke sove, selvom det var det jeg gerne ville, for at have lidt kræfter. Da de så blev værre MEGET værre veerne gik de også i lænden på mig.

Anmeld

24. marts 2010

Mor til L&S

Leneur skriver:

Nu var jeg så heldig at vandet gik hele 3 gange inden jeg fik veer, så der var jeg jo ikke i tvivl men selve veerne startede som en murren i maven og tog efterhånden til i styrke. Da de så begyndte at nive lidt måtte jeg desværre også ud og kigge dybt i toilettet og kaste op hver gang og havde jo så også kvalme. Jeg var urolig og kunne ikke sove, selvom det var det jeg gerne ville, for at have lidt kræfter. Da de så blev værre MEGET værre veerne gik de også i lænden på mig.

Ja man kunne jo håbe på at vandet går først - så er man jo nok ikke i tvivl...

Sys jeg har en masse uro i maven... men hele eftermiddagen har jeg ikke mærket noget til det, så sys det er svært...

Men tak for din hstorie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.