Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Bare mig..

Rollo skriver:

Ja man kunne jo håbe på at vandet går først - så er man jo nok ikke i tvivl...

Sys jeg har en masse uro i maven... men hele eftermiddagen har jeg ikke mærket noget til det, så sys det er svært...

Men tak for din hstorie

Når jeg sådan læser svarene frem og tilbage herinde, kunne det meget vel lyde som noget af de samme symtomer du har, som de andre har oplevet

Meget vel!

Held og lykke, jeg tror da sagtens du kan begynde og forberede dig..

Marikka 32+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Tdittmann

Rollo skriver:

Det er lige sådan jeg har det... I går aftes havde jeg ondt i maven og kvalme.. I nat har jeg også haft lidt, men sovet det meste af natten foruden 2 besøg på toilettet for at tisse.

Hertil formiddag fik jeg igen ondt i maven og lidt kvalme, men gik væk igen efter lidt tid... Har lige haft en lille tur igen, men nu har jeg det okay igen...

Hvor længe gik du sådan??? Altså inden du ringede til fødegangen?? Og gik dit også væk igen??

Heldigt du ringede derud og wow allerede 6 cm åben..

Tror ikke at jeg har veer, men måske begyndelsen... Hmm!

Knus Rollo 39+1

Jeg gik sådan i 1½ døgn

Anmeld

25. marts 2010

mamalicious

Første gang blev jeg sat igang....... Men anden gang, hvor man jo burde vide hvordan veer føltes. Troede jeg ikke på det, før jeg ikke var itvivl.

Jeg havde i nogle dage optil, haft en fornemmelse af "Dårlig mave". Rendte ofte på toilet. Om natten stod jeg op da min mand skulle på arbejde. Han spurgte flere gange til om det var veer, men jeg trak på det , og mente i såfald ikke at de havde noget på sig !! Efter han var taget afsted blev det mere og mere koncentreret( Vil beskrive det som musklerne på maven trækker sig sammen og maven bliver hård. Jeg begyndte at få kraftige mens smerter - niven fra underlivet og ned.) og jeg var ikke i tvivl mere....

Mamalicious

Anmeld

25. marts 2010

RikkeR

MyBaby skriver:

Jeg har termin den 1. april og jeg har de sidste tre dage haft mens. smerter og til tider trækken om i lænden!

Var de mens. agtige smerter i intervaller hos dig i starten? Og havde du dem flere dage inden fødslen?

Ih, man ville så gerne vide, hvornår og hvordan det begynder!

Jamen jeg havde bare en underlig uro i kroppen i dagene inden. Det er lidt svært at forklare, men jeg var lidt ved siden af mig selv. Ingen mens.smerter eller noget. De kom (altså smerter hen over lænden) mandag omkring kl. 13 og var allerede der regelmæssige og kom med 10-12 min. interval. Og kl. 23.23 var han ude.

Mens.smerter er jo også forskellige. Nogen har ondt i maven og andre hen over lænden - og for mig er det sidstnævnte.

Ih, hvor er det spændende for dig, altså. Jeg kan blive helt misundelig over at jeg ikke lige foreløbig skal opleve den følelse igen. Tilgengæld har jeg jo fået min lille søn i armene og overgår jo alt. Jeg kan tale og tale om min fødsel stadigvæk - det er bare synd at der ikke er så mange der gider at høre om den mere .

Jeg krydser fingre for at alt går som det skal for dig og dine og der snart sker noget. Det er en fantastisk oplevelse.

Anmeld

25. marts 2010

Mor til L&S

marikka skriver:

Når jeg sådan læser svarene frem og tilbage herinde, kunne det meget vel lyde som noget af de samme symtomer du har, som de andre har oplevet

Meget vel!

Held og lykke, jeg tror da sagtens du kan begynde og forberede dig..

Marikka 32+6

Hej

Nu et døgn efter har jeg ikke rigtig mærket noget til det, så.....

Men nu må vi ses hvad dagenen bringer... Er da også træls at man ikke ved noget og ved hvad man skal mærke efter

Knus

Anmeld

25. marts 2010

Mor til L&S

RikkeR skriver:

Jamen jeg havde bare en underlig uro i kroppen i dagene inden. Det er lidt svært at forklare, men jeg var lidt ved siden af mig selv. Ingen mens.smerter eller noget. De kom (altså smerter hen over lænden) mandag omkring kl. 13 og var allerede der regelmæssige og kom med 10-12 min. interval. Og kl. 23.23 var han ude.

Mens.smerter er jo også forskellige. Nogen har ondt i maven og andre hen over lænden - og for mig er det sidstnævnte.

Ih, hvor er det spændende for dig, altså. Jeg kan blive helt misundelig over at jeg ikke lige foreløbig skal opleve den følelse igen. Tilgengæld har jeg jo fået min lille søn i armene og overgår jo alt. Jeg kan tale og tale om min fødsel stadigvæk - det er bare synd at der ikke er så mange der gider at høre om den mere .

Jeg krydser fingre for at alt går som det skal for dig og dine og der snart sker noget. Det er en fantastisk oplevelse.

Dejligt at høre så positiv feedback Har du skrevet en FB jeg evt må læse?? Måske den er herinde et sted??

Anmeld

25. marts 2010

MyBaby

RikkeR skriver:

Jeg tror, jeg forstår hvad du mener med uro - hver gang jeg går ud af døren, ser jeg lige om alt nu står som det skal og her ikke er for rodet osv.  Egentlig ret ligemeget, men har det bare lige som om, at alt lige skal være iorden!

Mine mens.smerter er også hen over lænden - jeg har dog ikke haft så mange idag! Til gengæld har babyen været meget rolig idag - bevæger sig lidt ind i mellem, men ellers er den meget rolig - så måske den er ved at være klar. Jeg håber bare virkelig meget, at der sker noget indenfor den næste uges tid - kan slet ikke overskue at gå over tid!  Men der er jo ikke det store, jeg kan gøre ved det!

Anmeld

25. marts 2010

NinaNymannMadsen

Rollo skriver:

Hej tøser!

Må lige høre..

Da Jeres veer startede hvor havde i så ondt henne???

Og da veerne rigtig var i gang hvor gjorde det så ondt - ændrede det sig??

Håber nogle vil svare...

Rollo 39+0

mine veer kom efter vandet var gåed med 2 minutters mellemrum og de sad ved lænden og nede i bæknet mest der jeg mærked dem hvertfald. smerten blev værre og værre jo tættere på jeg kom på fødselstidspunktet syntes jeg men glemte alt om det da min datter var født

Anmeld

26. marts 2010

RikkeR

Rollo skriver:

Dejligt at høre så positiv feedback Har du skrevet en FB jeg evt må læse?? Måske den er herinde et sted??

Jeg har faktisk ikke fået skrevet en FB endnu - men måske jeg skulle tage mig sammen.

Jeg var faktisk begyndt men inden jeg så mig om, så var den simpelthen SÅ lang at jeg tvivlede på at der var nogen der gad at læse den.

Jeg prøver igen  - måske ikke lige idag.

Anmeld

27. marts 2010

SilleElisa

mamalicious skriver:

Første gang blev jeg sat igang....... Men anden gang, hvor man jo burde vide hvordan veer føltes. Troede jeg ikke på det, før jeg ikke var itvivl.

Jeg havde i nogle dage optil, haft en fornemmelse af "Dårlig mave". Rendte ofte på toilet. Om natten stod jeg op da min mand skulle på arbejde. Han spurgte flere gange til om det var veer, men jeg trak på det , og mente i såfald ikke at de havde noget på sig !! Efter han var taget afsted blev det mere og mere koncentreret( Vil beskrive det som musklerne på maven trækker sig sammen og maven bliver hård. Jeg begyndte at få kraftige mens smerter - niven fra underlivet og ned.) og jeg var ikke i tvivl mere....

Mamalicious

hej skønne babytøser!

Jeg har termin i morgen, og har siden igår mærket, at maven blev hård rimelig tit, så tænker at det måske kan ske snart?

Synes I det er noget jeg skal tage tid på? Jeg synes også at jeg begynder at ane at det niver en smule nede ved æggestokkene..

Aner ikke hvad jeg skal forholde mig til!

Kram Sille 39+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.