MyBaby skriver:
Jeg har termin den 1. april og jeg har de sidste tre dage haft mens. smerter og til tider trækken om i lænden!
Var de mens. agtige smerter i intervaller hos dig i starten? Og havde du dem flere dage inden fødslen?
Ih, man ville så gerne vide, hvornår og hvordan det begynder! 
Jamen jeg havde bare en underlig uro i kroppen i dagene inden. Det er lidt svært at forklare, men jeg var lidt ved siden af mig selv. Ingen mens.smerter eller noget. De kom (altså smerter hen over lænden) mandag omkring kl. 13 og var allerede der regelmæssige og kom med 10-12 min. interval. Og kl. 23.23 var han ude.
Mens.smerter er jo også forskellige. Nogen har ondt i maven og andre hen over lænden - og for mig er det sidstnævnte.
Ih, hvor er det spændende for dig, altså. Jeg kan blive helt misundelig over at jeg ikke lige foreløbig skal opleve den følelse igen. Tilgengæld har jeg jo fået min lille søn i armene og overgår jo alt. Jeg kan tale og tale om min fødsel stadigvæk - det er bare synd at der ikke er så mange der gider at høre om den mere
.
Jeg krydser fingre for at alt går som det skal for dig og dine og der snart sker noget. Det er en fantastisk oplevelse.
Anmeld