creative skriver:
Hej tøsser ! sider her meget utålmodig efter en meget lang gå tur og er på vej til at prøve min første kop hinbær te da jeg har hørt at det skulle modne livmoderen.
jeg syndes det kunne være sjovt at høre hvordan jeres fødsler starte og hvordan jeres mænd reageret på at få at vide at nu er det nu, hvordan føles den første ve?
Ved min den første løb min forældres rottweiler ind i mig (ikke med vilje hun havde ikke set mig, og da hun opdagede mig kunne hun ikke nå at stoppe) og så startede de ligeså stille.. men fødte først 5 dage efter....
Vågnede om morgen med veer.
Ved mit andet barn gik det hele VILDT hurtigt.. fra min første "rive"ve gik der 4½ time og wupti så var lillemanden født.
Jeg syntes det er meget svært at forklare hvordan veer føles..
jeg syntes det kommer meget an på hvornår i fødslen det er.. for veerne følels ikke ens hele vejen igennem.
Jeg syntes det var hårdest (ved mit 1.barn) at åbne mig fra 5-10 cm - og da jeg fik presseveer ved 7. cm og jeg ikke måtte bruge dem det var det hårdeste.. for JEG syntes det er en lettelse at få lov til at presse 
Ved min lillemand gik det hele så stærkt at det ikke gjorde vildt ondt - havde nok bare den indstilling : DET BLIVER MEGET VÆRRE..... jeg brugte tiden til at pakke lidt tøj til mig- min datter (som skulle passes) ringede til min søster som jeg skulle vække så hun kunne tage min datter. så gik jeg i et VARMT bad og så vækkede jeg mand og datter og de sad og vågnede... Blev ind i mellem lige stoppet af en ve..
Men jeg ved min datter prikkede de hul på vandet, men min søn gik det hele så hurtigt at han er født i fosterhinde så den blev revet hul på da hans hovede ude. (var kun på sygehuset 5 min enden han var født og det var fra jeg ankom til hovedeindgangen til han var født)
Anmeld