hvor var i da veerne starte eller vandet gik ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.627 visninger
35 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

creative

Hej tøsser ! sider her meget utålmodig efter en meget lang gå tur  og er på vej til at prøve min første kop hinbær te da jeg har hørt at det skulle modne livmoderen. 

jeg syndes det kunne være sjovt at høre hvordan jeres fødsler starte og hvordan jeres mænd reageret på at få at vide at nu er det nu, hvordan føles den første ve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

SHERO

creative skriver:

Hej tøsser ! sider her meget utålmodig efter en meget lang gå tur  og er på vej til at prøve min første kop hinbær te da jeg har hørt at det skulle modne livmoderen. 

jeg syndes det kunne være sjovt at høre hvordan jeres fødsler starte og hvordan jeres mænd reageret på at få at vide at nu er det nu, hvordan føles den første ve?

Mit vand giki sengen klokken 4 om morgen, kunne mærke det med det samme, så turde ikke sætte mit helt op i frygt for at min madras ville gå i stykker :-D Så jeg møvet mit ud på siden, og så sagde det plask på gulvet og hele vejen ud til toilettet:-D Begyndte først at få meeeget små veer 2-3 timer efter :-)

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Jeg vågnede en fredag morgen kl. 6.30 og følte jeg tissede.... gik ned af trappen og syntes det løb lidt ned af benene. Satte mig på wc'et og så kom der to skyller.

Rejste mig for troede bare jeg tissede, men kunne mærke at der altså kom mere så satte mig igen...

Så vågnede jeg vist lidt op Råbte op til min mand som lå og sov "Skaaaat jeg tror vandet er gået". Hans svar var "Neeeeej kl. er kun 6.30"

Mine veer startede så småt undervejs i ambulancen, omkring 1 time efter at det første af vandet var gået.... det var sådan en ulmen i maven, ligesom menssmerter.

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

TbCp skriver:

Jeg vågnede en fredag morgen kl. 6.30 og følte jeg tissede.... gik ned af trappen og syntes det løb lidt ned af benene. Satte mig på wc'et og så kom der to skyller.

Rejste mig for troede bare jeg tissede, men kunne mærke at der altså kom mere så satte mig igen...

Så vågnede jeg vist lidt op Råbte op til min mand som lå og sov "Skaaaat jeg tror vandet er gået". Hans svar var "Neeeeej kl. er kun 6.30"

Mine veer startede så småt undervejs i ambulancen, omkring 1 time efter at det første af vandet var gået.... det var sådan en ulmen i maven, ligesom menssmerter.

Min mand troede vist egentlig ikke helt på at det var nu, (der var 5 uger endnu til termin), så han tog det meget meget roligt og jeg hunsede rundt med ham så han kunne pakke det sidste i tasken

Anmeld

23. marts 2010

Leneur

Jeg var lige stået ud af en bil og gået 2 skridt da jeg fik meget våde bukser kl. 00.15 om aften. Kom op i min lejlighed og fik skiftet tøj. 10 min. efter gik vandet igen og jeg fik ringet til min ene søster der kom og var hos mig natten over. Hun var lige ankommet da vandet gik for 3. gang. Henover natten tog veerne til og tidligt om morgenen tog vi på sygehuset og kl. 10.47 kom min prinsesse ud til mig 11 dage før tid.

Anmeld

23. marts 2010

Lone Jakobsen

mine veer er altid startet der hjemme.

her den sidste gang startede det om morgenen, lige inden manden vækkeur ringede. så jeg havde kun haft en enkelt ve da han stod op. ve nr. 2 kom lige inden han sku ud af døren.....så der fortalte jeg ham det han blev lidt paf, og meget målløs

Anmeld

23. marts 2010

Margorie

Var gået 3 dage over tid, OG Jeg besluttede mig for at føde denne dag og gik en tur på 3 kilometer med min kæmpemave og det var hårdt, rendte på trapper, spiste stærk mad og havde sex.. Og til sidst gav vi op og sagde det blir vist bare ikk i dag alligevel  På vej i seng fik jeg stærke veer og vi måtte til sidst ringe efter en ambulance fordi jeg slet ikk kunne stå op. Vandet gik på føde gangen og S er født 3 timer efter vi kom derind

Anmeld

23. marts 2010

creative

hvor er det hyggeligt at høre jeres små beretninger jeg er sat til på lørdag men her ingen følse at at hun er på vej, vil så gerne nå at føde hjemme så jeg har til d. 10/4 ellers vil det blive på syghuset 

Anmeld

23. marts 2010

RumlesMor

Jeg lå i min seng og blev irriteret over en mærkelig fornemmelse omkring mave og lænd. Klokken var halv fire om morgenen, og efter jeg havde vendt og drejet mig en halv time gik det op for mig at der måske var noget undervejs....lå endnu en time før jeg vækkede kæresten, og fortalte min mistanke.

Vandet gik ikke før en JM prikkede hul, så jeg slap for den våde madras

Anmeld

23. marts 2010

LinLin

Jamen jeg lå såmænd og sov i min seng - vandet gik nemlig 5.30! Jeg skubbede til Davids far og så: "Vandet er gået!". Han fløj op og tog strømper på - tror først det var derefter han vågnede

Skulle i øvrigt have været i biografen kl 14 (han kom 15 dage før termin - og jeg havde jo hørt den med at førstegangsfødende ALTID går over tid!)- så godt det nåede at gå om morgenen så man ikke endte med at sidde i et vådt sæde dér!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.