hvor var i da veerne starte eller vandet gik ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Første gang vågnede jeg midt om natten ved at der ligesom kom et smæld... jeg fløj ud af sengen, og så væltede vandet ellers ud! Fødslen blev sat igang halvandet døgn efter da jeg stadig ikke havde fået ordentlige veer.

Anden gang vågnede jeg om morgenen med veer. Vi fik min datter afleveret og var på sygehuset kl 11. Vandet blev taget kvart i tolv, og lidt over tolv var han født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

CS

mor83' skriver:

Min veer begyndte småt kl 20. Jeg troede først at jeg fik tynd mave, for jeg skulle hele tiden på toilet. og jeg skulle først føde om 4 dage.

Så omkring kl 01 mens vi kørte til sygehuset, for det begyndte jeg at få presseveer.  vi kørte i 20 min så gik vand i bilen. jeg sagde til min mand at det var gået, og han tog det stille roligt, indtil efter 2 min sagde jeg NU KOMMER BABYEN!!! så efter 4 presseveer fødte jeg min datter i bilen. og jeg sad foran, og tog imod hende. og det gik overrasket fint.  ambulancen kom 10 min efter. 

Vi kunne ikke nå at kom på syghuset, så vi var nødt til at holde ind på parkeringsplads.

Wau hvor vild en oplevelse!!

Anmeld

29. april 2010

baby2010

Jeg fik kraftige plukveer hen over eftermiddagen. Vi prøvede at tage tid på dem, men vi var meget i tvivl om hvordan man skulle gøre 

Jeg synes ikke veer gjorde så ondt, som jeg havde forventet, så jeg sad og skrev mails imellem dem. Så min mand troede ikke på de var "rigtige" veer!!! Til sidst sagde jeg til ham: "NU HOLDER DU K... DET ER VEER OG DU HAR BARE AT KØRE MIG PÅ GENTOFTE!" Haha, typisk mænd som tror de ved alt. Da vi nåede frem til hospitalet, havde jeg åbnet mig 3-4 cm. 

Held og lykke!

Julie

Anmeld

29. april 2010

Koen.

jeg var i føtex og der var pænt langt hjem på gå ben, når man os havde veer

Anmeld

29. april 2010

forår

Jeg stod ud af sengen kl 06 og troede jeg skulle tisse, blev lidt overrasket over at jeg havde tisset i bukserne..jeg tænkte slet ikke på at det var vandet der var gået, før jeg rejste mig fra toilettet, der begyndte det at sive ned af benene på mig. Jeg var 36+6 så havde ikke lige tænkt at det var nu det skulle ske.

Anmeld

2. maj 2010

JustAnotherName

Mine veer er startet derhjemme begge gange.

Vandet gik først da fødslen (presseveerne) gik igang den første gang.

Anden gang fik jeg prikket hul på vandet,
og havde så min datter i armene 8 minutter efter.

Med begge børn gik der kun 1 time og 45 min,
fra jeg ankom på sygehuset, til jeg blev mor.

Anmeld

2. maj 2010

sarahb

mine veer startede hjemme og blev værre og værre. var på fødegangn 2 gange hvor jeg ikke var nok åbent, og valgte derfor at tage hjem.
Mine veer gjorde såååå ondt at jeg kastede op af kvalme, og en af gangene jeg kastede op i vasken gik vandet samtidig..
Og så da der var veer med meget lille interval tog vi på fødegangen igen og blev indlagt..

Anmeld

2. maj 2010

LHB

Synes mange af jer skriver I har født før tid.. det håber jeg sådan at jeg gør
Ved godt at man jo ikke kan sige at det passer så fint ind i kalenderen, men det villee bare være super passende her inden længe..
Spændende indlæg om hvor og hvordan fødslerne startede!
Lene 38+4

Anmeld

2. maj 2010

misslea

mor83' skriver:

Min veer begyndte småt kl 20. Jeg troede først at jeg fik tynd mave, for jeg skulle hele tiden på toilet. og jeg skulle først føde om 4 dage.

Så omkring kl 01 mens vi kørte til sygehuset, for det begyndte jeg at få presseveer.  vi kørte i 20 min så gik vand i bilen. jeg sagde til min mand at det var gået, og han tog det stille roligt, indtil efter 2 min sagde jeg NU KOMMER BABYEN!!! så efter 4 presseveer fødte jeg min datter i bilen. og jeg sad foran, og tog imod hende. og det gik overrasket fint.  ambulancen kom 10 min efter. 

Vi kunne ikke nå at kom på syghuset, så vi var nødt til at holde ind på parkeringsplads.

GUUUUD hvor vildt!!! Det er sørme gået stærkt hva??  Og hvor er det dog sejt selv at tage imod sit barn... hold da op!!!

Anmeld

2. maj 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg vågnede kl.04:32 med min første ve og vidste bare det var nu! Jeg vækkede Christian kl.08.15 og sagde jeg havde veer, så jeg hoppede i bad.. Han spurgte om det var nu eller bare plukveer og jeg sagde at det var nu - men at der ville gå laaaaaaaaaaang tid endnu!

Han tog det hele i stiv arm og var der for mig hele vejen igennem

Jeg fødte samme dag kl.15.49 Knap 11,5 time med veer og ude var han (5 minutters presseveer - dejligt hurtigt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.