Uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

arj, så langt er du altså slet ikke! Du har jo lige testet positiv På den anden side, så er Laura jo allerede over en måned

Men hammer flot, det er den altså, den mavse! Og mht. brysterne - de kan godt gå hen og blive MEGET store efter du har født! Jeg er oppe i en E-skål nu

Er Laura EN MÅNED????!!! Ejj det kan da ikke passe???

Og E-skål, siger du??? Jeg har forhåndskøbt to sæt lækkert ammeundertøj fra Hotmilk i str. DD... Dem ville jeg da gerne kunne passe lidt...Hvor gør du af dem? De må være ret upraktiske at rende rundt med foran

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Bare mig..

Rosa skriver:

Fnis - jeg kan heller ikke lade være med at "beundre dem" lidt selv, men jeg ved jo godt de ikke rigtigt er mine Synes nu altså godt naturen kunne lade mig beholde dem - hvis der var nogen retfærdighed til!

Jeg er selv vokset to størrelser, og ville ønske de forblev sådan og gerne lidt større - normalt er jeg ikke den heldige ejer af "store" bryster  hehe

Anmeld

22. marts 2010

ønskebørn74

Rosa skriver:

Her er billederne som vi netop har taget, altså 35+0.

Der er et af os alle 3 (4 med baby) og et af maven...

Kh

Rosa

Du er bare vildt smuk gravid!!!

Knus Lene

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Rosa skriver:

Hvor er du sød - men man kan faktisk godt se det, især i ansigtet - som sagt, det er bare et riiigtig godt kamera! Men hva' pokker - der skal jo være noget at gi' af i ammetiden...

Du er godtnok slank, så...

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Zafir skriver:

Du er godtnok slank, så...

Ja, jeg er nok typen der desværre har levet alt for usundt gennem mange år... Ikke fordi jeg ikke har spist sundt, men fordi jeg i de glade fest-og-farver-kollegieår ofte sprang måltider over, ikke lige gad lave rigtig mad osv. så jeg har spist sundt, men alt for lidt, og til gengæld røget en masse cigaretter... Og når man i forvejen er spinkelt bygget så bliver man RIGTIG tynd... Ikke altid klædeligt... Så det her graviditetshalløj er rigtig godt for mig, jeg spiser regelmæssigt, ryger ikke og får taget mine vitaminer osv hver dag... Helse helse

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Rosa skriver:

Ja, jeg er nok typen der desværre har levet alt for usundt gennem mange år... Ikke fordi jeg ikke har spist sundt, men fordi jeg i de glade fest-og-farver-kollegieår ofte sprang måltider over, ikke lige gad lave rigtig mad osv. så jeg har spist sundt, men alt for lidt, og til gengæld røget en masse cigaretter... Og når man i forvejen er spinkelt bygget så bliver man RIGTIG tynd... Ikke altid klædeligt... Så det her graviditetshalløj er rigtig godt for mig, jeg spiser regelmæssigt, ryger ikke og får taget mine vitaminer osv hver dag... Helse helse

Jeg var ligesom dig, da jeg var i mit ex forhold. Men da stoppede jeg med at spise fordi jeg havde det skidt. Det var slet ikke sådan anorexi agtigt, fordi jeg bare mistede appetiten... Til sidst havde jeg stort set ikke sovet i 6 mrd og ikke spist, så jeg lignede en tegneserie ko på 48 kg... :-S Føj. - Det var så her jeg sagde stop

Men altså - så blev jeg kærester med Tom også kunne jeg spise igen hehe... Så nu vejer jeg en DEL mere, men når jeg har født Fnug, så skal jeg tilbage i mine læderbukser. Det er sådan en stabil str. 38. Jeg skal IKKE tilbage i en 34...! Nix...

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Zafir skriver:

Jeg var ligesom dig, da jeg var i mit ex forhold. Men da stoppede jeg med at spise fordi jeg havde det skidt. Det var slet ikke sådan anorexi agtigt, fordi jeg bare mistede appetiten... Til sidst havde jeg stort set ikke sovet i 6 mrd og ikke spist, så jeg lignede en tegneserie ko på 48 kg... :-S Føj. - Det var så her jeg sagde stop

Men altså - så blev jeg kærester med Tom også kunne jeg spise igen hehe... Så nu vejer jeg en DEL mere, men når jeg har født Fnug, så skal jeg tilbage i mine læderbukser. Det er sådan en stabil str. 38. Jeg skal IKKE tilbage i en 34...! Nix...

Det er faktisk ikke helt ved siden af min egen historie - jeg tror en af de stærste grunde til min mangende apetit var en masse indre uro og usikkerhed og rastløshed i mit liv... Jeg har aldrig vejet over 47 kg - før jeg mødte Niklas... Nu er jeg så kravlet op på 61,3kg jvf vægten i morges og jeg ELSKER hvert et gram!!!! Føler mig MEGAkvindelig og gravid

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Rosa skriver:

Her er billederne som vi netop har taget, altså 35+0.

Der er et af os alle 3 (4 med baby) og et af maven...

Kh

Rosa

Fandme en flot mave.. Den sidder kanon flot....

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Rosa skriver:

Det er faktisk ikke helt ved siden af min egen historie - jeg tror en af de stærste grunde til min mangende apetit var en masse indre uro og usikkerhed og rastløshed i mit liv... Jeg har aldrig vejet over 47 kg - før jeg mødte Niklas... Nu er jeg så kravlet op på 61,3kg jvf vægten i morges og jeg ELSKER hvert et gram!!!! Føler mig MEGAkvindelig og gravid

Det er dejligt at man kan få lov til at være mere kvindelig og lidt rundere, når man har det godt

Men du ser i hvertfald stjerne godt ud Er sikker på at det er en LÆKKER baby der kommer ud af dig snart

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Rosa skriver:

Er Laura EN MÅNED????!!! Ejj det kan da ikke passe???

Og E-skål, siger du??? Jeg har forhåndskøbt to sæt lækkert ammeundertøj fra Hotmilk i str. DD... Dem ville jeg da gerne kunne passe lidt...Hvor gør du af dem? De må være ret upraktiske at rende rundt med foran

ja, det er helt vildt at hun allerede er så stor!!!

Jamen hvor gør man af dem!? svinger dem i munden på babyen og håber på det bedste! haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.