Rosa skriver:
Ja, jeg er nok typen der desværre har levet alt for usundt gennem mange år... Ikke fordi jeg ikke har spist sundt, men fordi jeg i de glade fest-og-farver-kollegieår ofte sprang måltider over, ikke lige gad lave rigtig mad osv. så jeg har spist sundt, men alt for lidt, og til gengæld røget en masse cigaretter... Og når man i forvejen er spinkelt bygget så bliver man RIGTIG tynd... Ikke altid klædeligt... Så det her graviditetshalløj er rigtig godt for mig, jeg spiser regelmæssigt, ryger ikke og får taget mine vitaminer osv hver dag... Helse helse 
Jeg var ligesom dig, da jeg var i mit ex forhold. Men da stoppede jeg med at spise fordi jeg havde det skidt. Det var slet ikke sådan anorexi agtigt, fordi jeg bare mistede appetiten... Til sidst havde jeg stort set ikke sovet i 6 mrd og ikke spist, så jeg lignede en tegneserie ko på 48 kg... :-S Føj. - Det var så her jeg sagde stop 
Men altså - så blev jeg kærester med Tom også kunne jeg spise igen hehe...
Så nu vejer jeg en DEL mere, men når jeg har født Fnug, så skal jeg tilbage i mine læderbukser. Det er sådan en stabil str. 38. Jeg skal IKKE tilbage i en 34...! Nix...
Anmeld