Uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

mor-til-vanessa

Rosa skriver:

Her er billederne som vi netop har taget, altså 35+0.

Der er et af os alle 3 (4 med baby) og et af maven...

Kh

Rosa

super fine billeder kan godt huske de første du lagde ind. den er vokset godt din mave, men nu er der jo heller ikke længe igen. flotte flotte billeder

knus liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Unalisa

super flot mave og stadig ingen strækmærker.. heldige du....  det ikke dukker op senere

Anmeld

21. marts 2010

Diana...

Super flot 

Anmeld

21. marts 2010

bette

hold da fast du er da bare smuk gravid må man sige

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mange tak allesammen. Jeg synes faktisk også den er blevet ret fin på det sidste... Men den behøver ikke blive meget større nu, har konstant ømme ribben af hans små fusser der sparker op i dem...

Anmeld

21. marts 2010

oo

wooooow! jeg kan slet ikke forstå du er så langt, men maven er jo klart bevis! jeg gider slet ikke skrive du er lækker, nej jeg gør ej

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

wooooow! jeg kan slet ikke forstå du er så langt, men maven er jo klart bevis! jeg gider slet ikke skrive du er lækker, nej jeg gør ej

Du behøver ikke skrive noget som helst, så er det vidst heller ikke værre  - men bemærk lige de gode nødder jeg har tillagt mig Dem gad jeg sgu godt at beholde også bagefter... Desværre har de det med at "tabe gejsten" siges der, så de skal nydes mens de er der...

Anmeld

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Du behøver ikke skrive noget som helst, så er det vidst heller ikke værre  - men bemærk lige de gode nødder jeg har tillagt mig Dem gad jeg sgu godt at beholde også bagefter... Desværre har de det med at "tabe gejsten" siges der, så de skal nydes mens de er der...

ja, jeg har bemærket dine gode nødder  mine egne er også gået en cup op allerede det er både lidt sjovt og lidt nejnejnejnejnej! når nu man er vant til en b-skål!

jooooo, jeg syns du er lækker og jeg syns din mave er røvflot! men jeg sidder bare og savler over dig så tit, at det er ved at blive pinligt!!

Anmeld

21. marts 2010

dorthemus

Wauu du er jo hammer lækker!!!...de der drengemaver er bare så flotte

Hold da op, der er bare ikke lang tid til at den bette kommer...jeg er selv lige gået ind i uge 31 og det fatter jeg bare ikke

Anmeld

21. marts 2010

dorthemus

...og jooo dæleme nogle gode babser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.