Uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Hehehe - jamen nu ved jeg jo at du skal hele vejen fra det mørke Fyn for at finde mig, så jeg er ganske tryg Men hvis jeg får et glimt af en storblomstret flagrekjole i skyggerne så vralter jeg lynhurtigt min vej...

klogt træk....ellers får du sådan en savlende skødehund hængende om dit ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Astrid P

Smuk med smuk på...

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

klogt træk....ellers får du sådan en savlende skødehund hængende om dit ben

Hahaha Hvis ikke du løber skrigende væk med halen mellem benene først...

Nej NU giver jeg f*andme op! Jeg går i bad og så spiser jeg to ristede stykker brød med smøreost og går i seng... Kan mærke optræk til pylleri og selvmedlidenhed som er både formålsløst og hamrendes irriterende for både svenskeren, katten og jer andre..

Godnat, smukke Trine!!! Lad os stalkes ved en anden gang

Anmeld

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Hahaha Hvis ikke du løber skrigende væk med halen mellem benene først...

Nej NU giver jeg f*andme op! Jeg går i bad og så spiser jeg to ristede stykker brød med smøreost og går i seng... Kan mærke optræk til pylleri og selvmedlidenhed som er både formålsløst og hamrendes irriterende for både svenskeren, katten og jer andre..

Godnat, smukke Trine!!! Lad os stalkes ved en anden gang

lad os det, god ostning - hvis man må være så fri

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Rosa skriver:

Du behøver ikke skrive noget som helst, så er det vidst heller ikke værre  - men bemærk lige de gode nødder jeg har tillagt mig Dem gad jeg sgu godt at beholde også bagefter... Desværre har de det med at "tabe gejsten" siges der, så de skal nydes mens de er der...

Okay, nu skrev du det selv.  Jeg ville nemlig have skrevet og spurgt om dine bryster ikke var vokset. hehe

Og hvor er du bare super flot gravid. Jeg tænkte også lige 35+?? det må da være en fejl. Hold da op det går stærkt..

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

arj, så langt er du altså slet ikke! Du har jo lige testet positiv På den anden side, så er Laura jo allerede over en måned

Men hammer flot, det er den altså, den mavse! Og mht. brysterne - de kan godt gå hen og blive MEGET store efter du har født! Jeg er oppe i en E-skål nu

Anmeld

22. marts 2010

Enayia

Altid smukke billeder fra dig! Hvor er tiden dog gået hurtigt. Jeg syntes ikke det var så længe siden du var blevet gravid!

Anmeld

22. marts 2010

lillemunk

Så flot den er den mave...... SÅ SMUK

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Zafir skriver:

HEHE. var der ikke en eller anden tråd, om hvor mange børn der var i folks familier... Der er da nogen der havde 18 børn osv. Men altså narj... Det går ikke i opfyldese... men man kan sku ikke se alt det mac mad, som du sender din svensker efter

Hvor er du sød - men man kan faktisk godt se det, især i ansigtet - som sagt, det er bare et riiigtig godt kamera! Men hva' pokker - der skal jo være noget at gi' af i ammetiden...

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

marikka skriver:

Okay, nu skrev du det selv.  Jeg ville nemlig have skrevet og spurgt om dine bryster ikke var vokset. hehe

Og hvor er du bare super flot gravid. Jeg tænkte også lige 35+?? det må da være en fejl. Hold da op det går stærkt..

Fnis - jeg kan heller ikke lade være med at "beundre dem" lidt selv, men jeg ved jo godt de ikke rigtigt er mine Synes nu altså godt naturen kunne lade mig beholde dem - hvis der var nogen retfærdighed til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.